IKM UKE 52

Her er testene ganske svake enda, men jeg vet at de stiger rimelig brått når der først skjer :happy: venter el om et par dager og håper den kommer presis. Det jobbes i alle fall veldig godt nedi magen og alle symptomer på at det skjer ting er på plass. Har skikkelig troen denne runden jeg, av en eller annen grunn :D Må være julemagien som har tatt over og gitt masse håp:greet008

Dette er første gang jeg tester ordentlig etter EL. Forrige pp tok jeg bare tre tester fordelt på tre dager, og tror basert på de at topp var CD14 og EL da CD15. Mine to siste sykluser har vært på 28 dager. Så satser på ca det samme nå :happy: Men blir spennende å se mer nøyaktig på testene!
Høres ut som en ganske gjennomsnittlig syklus da! Det er jo kjempe fint :happy:

Før jeg fikk de 2 første barna våre i 2020 og 2021, hadde jeg ca. 27 dagers syklus. Etter det har den vart i ca. 26 dager, og jeg får eggløsning CD14. Har i hvert fall fått det de 2 siste månedene da jeg har testet. Blir spennende om den er like presis denne måneden! :Heartred

Da er min positiv , søren også , for samboern får jeg ikke før i morgen ettermiddag :nailbiting: :nailbiting: :arghh:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Visninger: 101
Høres ut som en ganske gjennomsnittlig syklus da! Det er jo kjempe fint :happy:

Før jeg fikk de 2 første barna våre i 2020 og 2021, hadde jeg ca. 27 dagers syklus. Etter det har den vart i ca. 26 dager, og jeg får eggløsning CD14. Har i hvert fall fått det de 2 siste månedene da jeg har testet. Blir spennende om den er like presis denne måneden! :Heartred
Ja, hvis den holder seg sånn burde det jo bli enkelt å finne EL :happy:

Skjønner! Hvor lenge prøvde dere på de første 2 barna deres?:) Må være fantastisk å ha to smårollinger allerede :Heartred Vi prøver på barn nummer 1, så alt er veldig nytt og spennende:happy:

Her er testene ganske svake enda, men jeg vet at de stiger rimelig brått når der først skjer :happy: venter el om et par dager og håper den kommer presis. Det jobbes i alle fall veldig godt nedi magen og alle symptomer på at det skjer ting er på plass. Har skikkelig troen denne runden jeg, av en eller annen grunn :D Må være julemagien som har tatt over og gitt masse håp:greet008
Jeg har også troen!! Jeg er skikkelig julemenneske så hadde vært sååå stas om det skjedde denne måneden :Heartred Krysser fingrene for oss alle :Heartred

Hvordan ser det ut ? Egget har ikke sluppet enda ? ??Tempen er lav enda . Kanskje samboern rekker i ettermiddag :nailbiting: Fortsatt kramper .

Vedlegg

• IMG_5174.jpeg
    IMG_5174.jpeg
    682 KB · Visninger: 83
  • IMG_5176.png
    IMG_5176.png
    236,1 KB · Visninger: 78
  • IMG_5175.jpeg
    IMG_5175.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 79
Testene er fortsatt høye, nådde peak i går. Tempen begynner stige, så regner med EL er nå/har skjedd? :) I dag har jeg skikkelige EL-smerter. Andre som har opplevd det, etter at testene har nådd peak? :)
Nå tester ikke jeg og ikke temper heller, men jeg har alltid hatt tydelige el. Smerter og har lest en del om det. Sånn jeg har forstått så varierer det når man har smerter. Noen kan kjenne det før, noen akkurat når el. Skjer og noen rett etter :)

Nå tester ikke jeg og ikke temper heller, men jeg har alltid hatt tydelige el. Smerter og har lest en del om det. Sånn jeg har forstått så varierer det når man har smerter. Noen kan kjenne det før, noen akkurat når el. Skjer og noen rett etter :)
Det skal ikke være lett å skjønne seg på denne kroppen, forstår jeg :hilarious: Fikk time hos gyn i dag, så spent på om hun kan se om EL har vært eller ikke :shy:

Hvordan ser det ut ? Egget har ikke sluppet enda ? ??Tempen er lav enda . Kanskje samboern rekker i ettermiddag :nailbiting: Fortsatt kramper .
Jeg er absolutt ingen ekspert på dette, men for meg ser det ut som at det fortsatt er håp for at dere skal rekke det? :shy: Håper, håper, håper ❤️

Da har jeg fått positive el tester på formiddagen i dag. CD 15, så klager ikke på det! Satser på el i morgen og tempøkning på fredag!!

Det skal ikke være lett å skjønne seg på denne kroppen, forstår jeg :hilarious: Fikk time hos gyn i dag, så spent på om hun kan se om EL har vært eller ikke :shy:
Så spennende! Håper du oppdaterer oss :Heartred

Ja, hvis den holder seg sånn burde det jo bli enkelt å finne EL :happy:

Skjønner! Hvor lenge prøvde dere på de første 2 barna deres?:) Må være fantastisk å ha to smårollinger allerede :Heartred Vi prøver på barn nummer 1, så alt er veldig nytt og spennende:happy:
Vi slet dessverre med habituell abort før vi ble gravide med førstemann. Mistet 3 ganger, i uke 6, 8 og 14. Var 26 år da jeg ble gravid med 2020-barnet, og det tok ca. 6 mnd. Med 2021-barnet tok det ca. 3 mnd.

Vi føler oss veldig heldige med de 2 vi har, og tar det absolutt ikke forgitt å kunne bli foreldre en tredje gang.

Gleder meg til å følge deg på reisen! Førstemann er alltid litt ekstra spesiell :Heartred

Back
Topp