Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der må det jo være noeJa, er skygge på den nederste! Så på testen nå ista, da er den blitt normal, og skyggen er der enda! Vises bedre i virkeligheten enn på bildet!

Den nederste fra idag etter jobb, den øverste i morges!Er det den fra igår?

Håååper! Men kommer ikke til å få opp noe forhåpninger før en strek evt blir mer tydeligDer må det jo være noe![]()

Ah, så nederst er nyest. Det er bra daDen nederste fra idag etter jobb, den øverste i morges!![]()

Skjønner detHåååper! Men kommer ikke til å få opp noe forhåpninger før en strek evt blir mer tydelig![]()
Krysser fingrene for de neste testene!VelkommenM.V - 31 - B1 - PP2 (etter MA) - EL 5/12 - IKM 18/12
Melder meg inn her i siste liten, og da også med positive tester i dag. Livredd etter MA ble oppdaget i oktober.

Testet positivt i dag, så er det bare å krysse fingreneVelkommen
Så leit å høre!
Har du testet positivt på graviditetstest? Skal jeg sette deg rett på gravid?
Gratulerer så myeTestet positivt i dag, så er det bare å krysse fingrene![]()

Hurra, gratulerer så masse![]()
Tusen takkFantastiskGratulerer
![]()

Hvordan går det med deg i kveld?Håååper! Men kommer ikke til å få opp noe forhåpninger før en strek evt blir mer tydelig![]()
Takk som spørHvordan går det med deg i kveld?

VelkommenDrømmer - 34 - B2 - PP1 - EL 08.12 - IKM 20.12.
Vi prøver på barn nummer 2 og troooor testene nå er positive
Skal jeg sette deg rett på gravid?Føler med deg @førstegangsprøver☀️!Takk som spør
Tok en til test ikveld, blenda.
Har hatt en del smerter og vondter i livmorområdet, det startet som mensensmerter som jeg får dagen før tr, men utviklet seg til bare vondt/stikk.
En annen ting som slo meg i dag, er at jeg enda liker gubben godt! Han bruker jeg å være både irritert på og jeg synes han er teit den siste uka før tr
Tenkte også litt på den positive eggløsningstesten jeg fikk forrige helg. Kan jo være jeg faktisk fikk en "ny" sjanse denne syklusen og at jeg nå er 4/5/6dpo. Er så forvirra denne syklusen så tror jeg bare må vente å se hva som skjer![]()

Har testet, er helt blenda tester. Er jo litt usikker på EL og IKM dessverreHvordan går det med deg, @Babydrømmen<3 ? IKM i dag? Har du testa noe eller venter du bare?![]()
Tja, litt! Men for det meste er den på ca 32 dager.. her er syklusene etter jeg sluttet på p-piller i april!Føler med deg @førstegangsprøver☀️!
Det er så utrolig forvirrende når kroppen oppfører seg sånn, og så annerledes enn den pleier. Har du hatt ustabile sykluser før?
Vente og se høres ut som en bra plan![]()

Det ser egentlig veldig likt ut som mine, har også hatt stort sett 31-33 dagers sykluser med et par litt lengre innimellom. Og eggløsning mellom dag 17-22 kanskjeTja, litt! Men for det meste er den på ca 32 dager.. her er syklusene etter jeg sluttet på p-piller i april!
Spent på hvordan denne blir![]()