førstegangsprøver☀️
Flørter med forumet
Da er jeg påtur til butikkenJaa, jeg skjønner det ass. Er jo til å bli sprø av![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg påtur til butikkenJaa, jeg skjønner det ass. Er jo til å bli sprø av![]()

Hahah elsker detDa er jeg påtur til butikken![]()

og isåfall er det 3 dager for tidlig, noe jeg ikke forstår. Ettersom syklusen mine bruker å være veldig stabile.Åneei! Festeblødning kanskje?Fikk en svak,liten blødning nå, så tror TR kommerog isåfall er det 3 dager for tidlig, noe jeg ikke forstår. Ettersom syklusen mine bruker å være veldig stabile.
Men som sagt kun en svak,liten blødning som kom på papiret ikveld ennå ihvertfall. Ikke noe symptomer på mens egentlig.

Åååh!Fikk en svak,liten blødning nå, så tror TR kommerog isåfall er det 3 dager for tidlig, noe jeg ikke forstår. Ettersom syklusen mine bruker å være veldig stabile.
Men som sagt kun en svak,liten blødning som kom på papiret ikveld ennå ihvertfall. Ikke noe symptomer på mens egentlig.
Tror det er mensen, har fått noe smerter idag. Men fortsatt ikke så veldig mye blødningÅååh!
Kan jo være festeblødning?
.
Hadde vært veldig glad om det hadde vært det, men virker som mensen ettersom jeg har begynt å få noe smerterÅneei! Festeblødning kanskje?![]()

Oi, det hørtes jo kjempealvorlig ut! Går det bra med deg nå?Men er litt usikker også om blødningen kan komme av at jeg fikk en veldig alvorlig allergisk reaksjon/anafylaktisk sjokk i går ettermiddag/kveld også? Måtte på sykehuset for full behandling for å stoppe det, men tenker ikke at det egentlig skal ha noe innvirkning?
Kjenner jeg har fått menssmerter, så kan settes på tante rød.
Åh nei, så leit. Masse lykke til videreKan settes på tr![]()

Så rartHadde akkurat en skarp smerte like under navlen på høyresiden, som ble borte etter noen sekunder! Au
Småstikking og murringer fortsetter smått, holdt på en ukes tid nå!
Gir ikke opp håpet på dine vegne endaJeg fikk svaaak positiv tidligtest om kvelden 12dpo når jeg ble gravid med sønnen min. Holdt på å bli gal av alle symptomene over ei hel uke (stikk i lysken, murringer i livmor osv.), men stadig negative tester. Så det er ikke for sent! Jeg er i samme situasjon nå, masse symptomer, ikm i går (men ingen mens) og negative tester. Vi får håpe på positiv test å gå inn i jula og nyåret medHadde akkurat en skarp smerte like under navlen på høyresiden, som ble borte etter noen sekunder! Au
Småstikking og murringer fortsetter smått, holdt på en ukes tid nå!