Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det!!Jeg tror fortsatt at du er gravid, bare altfor tidlig å se noe konkret hittil! Dukker nok opp![]()

Krysser fingrene for oss, og håper det blir mange spirer som sitter hele veien.
Håper at det var noe å myse på hos deg i dag! Her er det negativt og tror mensen er på vei.. fordøyelsen min påvirkes veldig av dropp i progesteron og østrogenJeg ble helt fin etter å ha fått i meg litt middagfortsatt håp da kanskje?
Murrer litt i dag, men kjennes ikke helt ut som mens heller.
Skal prøve å vente til i morgen tidlig, ingen vits i å sløse flere tester, har allerede brent gjennom 6-7 negative til nå![]()

Begynte å blø i dag tidlig, så her er det kjørt. Hadde ingen god følelse i utgangspunktet, så det var ventet. Dessuten er det bare PP1 her, det hadde vært for lett om det skulle klaffe på førsteHåper at det var noe å myse på hos deg i dag! Her er det negativt og tror mensen er på vei.. fordøyelsen min påvirkes veldig av dropp i progesteron og østrogen![]()
![]()

Så kjedelig. Hvor mange DPO, er det håp for at streken enda kan utvikle seg?Fortsatt bare skygge og ikke farge, så da er det nok testen
Unne deg noe kos, som trøstBegynte å blø i dag tidlig, så her er det kjørt. Hadde ingen god følelse i utgangspunktet, så det var ventet. Dessuten er det bare PP1 her, det hadde vært for lett om det skulle klaffe på første![]()

Er dpo 9/10, så enda mulighet hvis det var festedipp i går. Tviler bare litt på om sykdom og betent tann gir de beste forholdeneSå kjedelig. Hvor mange DPO, er det håp for at streken enda kan utvikle seg?![]()
Takk for omtankeUnne deg noe kos, som trøst![]()
Da er det masse håp igjenEr dpo 9/10, så enda mulighet hvis det var festedipp i går. Tviler bare litt på om sykdom og betent tann gir de beste forholdene
kjentes ut som jeg skullr kaste opp i morges på møte på jobb! Tror ikke lengre det er symptom lengre, siden jeg har hatt det siden lørdags formiddag og det ikke slår ut på graviditetstester..Synes jeg ser noe herKlarte selvfølgelig ikke å la være i dag, men muligens om urinen var noe utvannet også.
Men når jeg tok testen, så så det ut som det kom en strek med engang først, men tror jeg ser bare en antydning av noe. Er 9dpo idag,så mulig det er for tidlig å kan fange opp noe?

Krysser fingreneSynes jeg ser noe her![]()
vurderer å få kjøpt inn noen flere tester å ha liggende. Har kun 1 makesure test igjen liggende nå
Ååh det var leitBle ikke flere tester på meg i dag, kan settes på TR, @Babydrømmen<3
Lykke til videre