IKM uke 51

Jeg ble helt fin etter å ha fått i meg litt middag :laughing002 fortsatt håp da kanskje? :hilarious: Murrer litt i dag, men kjennes ikke helt ut som mens heller.
Skal prøve å vente til i morgen tidlig, ingen vits i å sløse flere tester, har allerede brent gjennom 6-7 negative til nå :laughing002
Håper at det var noe å myse på hos deg i dag! Her er det negativt og tror mensen er på vei.. fordøyelsen min påvirkes veldig av dropp i progesteron og østrogen :smiley-ashamed004 :taunt008

Fortsatt bare skygge og ikke farge, så da er det nok testen

Vedlegg

• Screenshot_20251215_071205_Gallery.jpg
    Screenshot_20251215_071205_Gallery.jpg
    326,3 KB · Visninger: 61
Håper at det var noe å myse på hos deg i dag! Her er det negativt og tror mensen er på vei.. fordøyelsen min påvirkes veldig av dropp i progesteron og østrogen :smiley-ashamed004 :taunt008
Begynte å blø i dag tidlig, så her er det kjørt. Hadde ingen god følelse i utgangspunktet, så det var ventet. Dessuten er det bare PP1 her, det hadde vært for lett om det skulle klaffe på første :shy:

Unne deg noe kos, som trøst :Heartred
Takk for omtanke ❤️ kanskje jeg heller kan starte 2026 med de fineste nyhetene, om det klaffer på neste.

Er dpo 9/10, så enda mulighet hvis det var festedipp i går. Tviler bare litt på om sykdom og betent tann gir de beste forholdene
Da er det masse håp igjen ❤️ her var syklusen uregelmessig, EL en uke sen og så ble lutealfasen bare 11 dager. Forrige syklus var lutealfasen 14 dager, men siden det var første mens etter fødsel vet jeg ikke når den syklusen begynte.
Skjønner at du tviler på om forholdene er optimale, men jeg håper det er ei lita spire som har festa seg hos deg nå, og at du kan avslutte 2025 med de beste nyhetene ❤️

Klarte selvfølgelig ikke å la være i dag, men muligens om urinen var noe utvannet også.
Men når jeg tok testen, så så det ut som det kom en strek med engang først, men tror jeg ser bare en antydning av noe. Er 9dpo idag,så mulig det er for tidlig å kan fange opp noe?

Vedlegg

• 20251215_092613.jpg
    20251215_092613.jpg
    839,8 KB · Visninger: 50
Testet negativt i dag tidlig 9 dpo. Synes jeg kunne skimte den svakeste skyggen ever som i ligger litt for langt til høyre på testen. Men så den liksom ikke i alle lys heller. Var sånn «ut med lommelykta og vinkle testen» type skygge for å si det sånn lol
IMG_0996.jpeg

Her er jeg 12 dpo og Ikm er i morgen. Jeg bruker progesteronstøtte, så det kan være at mensen drøyer litt. Jeg har ikke testet enda. Jeg er på reise og det er mye som skjer i dagene fremover, så jeg har egentlig bare bestemt meg for å avvente testeinga helt - med mindre mensen fortsatt ikke er her til slutten av uken da. Det er foreløpig planen. Jeg har ingen symptomer på verken det ene eller andre, så det blir spennende. :Heartred

Back
Topp