Gratulerer såååå masse med mageboeren! Endelig! (Vi var i samme Ikm gruppe da jeg ble gravid, nå skal jeg snart føde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer såååå masse med mageboeren! Endelig! (Vi var i samme Ikm gruppe da jeg ble gravid, nå skal jeg snart føde
Omg! Endelig! Gratulerer såååå mye!

Gratulerer såååå masse med mageboeren! Endelig! (Vi var i samme Ikm gruppe da jeg ble gravid, nå skal jeg snart føde)
Det er så hyggelig å bli husket på. Har ikke glemt deg. Håper det står godt til med deg og tvillingene
Tvillingene har det som plomme i egget. Men jeg har fått svangerskapsforgiftning og er innlagt på sykehus. Får ikke komme ut før de to er født. Så kan være jeg er her noen uker til. Har fått lungemodningssprøyte, og de er såpass store nå at de klarer seg helt fint på utsiden. Så, her sitter jeg på SUS og vente på at jeg enten blir jysla dårlig eller at fødselen setter i gang av seg selv.Tusen takk fine duDet er så hyggelig å bli husket på. Har ikke glemt deg. Håper det står godt til med deg og tvillingene
![]()
Tvillingene har det som plomme i egget. Men jeg har fått svangerskapsforgiftning og er innlagt på sykehus. Får ikke komme ut før de to er født. Så kan være jeg er her noen uker til. Har fått lungemodningssprøyte, og de er såpass store nå at de klarer seg helt fint på utsiden. Så, her sitter jeg på SUS og vente på at jeg enten blir jysla dårlig eller at fødselen setter i gang av seg selv.

Snart er de små utenpå magen 

Fikk påvist protein i urinen og høy blodtrykk. Med tvillinger har man jo tett oppfølging, slik at de så det ganske fort. Håper alt går veien med din little, du får jo kub-test eller nipt som meg også.Åh, shit. Hvordan utartet det seg? Gradvis eller raskt? Godt du er i trygge hender i det minsteSnart er de små utenpå magen
![]()

Trur eg har havnet på feil, står at eg har skiftet gruppeHvordan går det med dere som ikke har oppdatert enda?![]()
Forrige svangerskap nektet jeg omtrent å teste for jeg var så sikker på at jeg ikke var gravid. Måneden før hadde jeg alle symptomene på å være gravid, og svidde vel av ti tester. Alle negative. Så når neste mnd kom og ingen symptomer, så nektet jeg bruke penger på en test. Men, sannelig. Gravid var jeg. Så bare å få testet deg.Hvordan går det med folk?
Noen som trodde de ikke var gravid men enda ikke fått tr, og bør kanskje ta en test allikevel?![]()

Så herlig! Gratulerer!Forrige svangerskap nektet jeg omtrent å teste for jeg var så sikker på at jeg ikke var gravid. Måneden før hadde jeg alle symptomene på å være gravid, og svidde vel av ti tester. Alle negative. Så når neste mnd kom og ingen symptomer, så nektet jeg bruke penger på en test. Men, sannelig. Gravid var jeg. Så bare å få testet deg.![]()

Krysser fingrene for deg!Negativ test idag 10 dpo. Lever i håpet da. Har korte lutealfaser på 6-7 dager, så mulig noe er på gang?