IKM uke 51

Ojoj, det blir spennende på neste test! Gleder meg sann på dine vegne :Heartbigred

Takk skjønne du:Heartred Ja, jeg er veldig spent! Vet jeg pleier å få døgnets sterkeste test på kvelden - så får holde meg til 20:00 ish:wideyed:

Trur kanskje eg har fått bekrefta teorien min om festesmerter:shy:
Fekk svaaak strek på to tidligtester fra Babyplan i dag. Håper så inderlig at dei blir sterkare!

Redigerte bildet litt for at det skulle vise bedre. Ikkje så bra kamera for strek-bilder:bag:

Så spennende! Men, kanskje det kommer bedre frem på bildet om du tar strimmelen ut av plasten? krysser fingrene for deg:love7

Så spennende! Men, kanskje det kommer bedre frem på bildet om du tar strimmelen ut av plasten? krysser fingrene for deg:love7
Kanskje bittelitt bedre her? :rolleyes:
Jubler overhode ikkje enda. Tenker uansett ny test i morgon:)

Vedlegg

• 20201215_081048.jpg
    20201215_081048.jpg
    22,3 KB · Visninger: 142
Ny negativ test her på CD34. Har før spiral hatt 28dagers sykluser, så aner nå ikke når eggløsning har vært. Har fortsatt ett bittelite håp om en sen eggløsning:oops: Men realistisk sett er det vel bare å vente på TR.

Lykke til alle sammen! Håper på masse babystreker:Heartpink

Nei, såg jo strek jo:wideyed: har du prøvd progesteron mot den korte lutealfasen?
Nei, har blitt gravid innen 3 PP alle gangene før, så har ikke hatt behov :) er bare PP1, så at det skulle klaffe på første ville være for godt til å være sant :hilarious:

Nei, har blitt gravid innen 3 PP alle gangene før, så har ikke hatt behov :) er bare PP1, så at det skulle klaffe på første ville være for godt til å være sant :hilarious:
Ååja, men det var jo sånn sett bra:hilarious:
Satsar på det klaffar neste runde då:joyful:

Her har TR kommet noen dager tidlig! Det betyr at hele syklusen min bare var 23 dager denne måneden :bored:Merkelig. Jaja. Nytt forsøk i julen!

Lykke til alle sammen :happy: :alien

Negativ test og 11 dpo. Grusomt så skuffa man skal bli... vurderer nå å prøve en siste gang og starte permisjon 2 måneder før slik at jeg får foreldrepenger.

Røk på en test idag, 9 dpo - 2-3 dager før planlagt :bag: blenda selvfølgelig. Hadde skikkelig god troa denne PPn, men kjenner ingenting. Har ikke utflod engang, så her bestiller jeg nye tester og forbereder meg på ny PP :) Håpet er ikke helt ute, er jo tidlig, men siden det er jul snart og posten sikkert går ganske seint nå fremover må jeg bare bestille nå :)

Hehe... ja, vi får ønske oss prøverør til jul, hvis vi ikke får spire :p håper virkelig at stikkingen betyr noe bra! Jeg håper så innmari for deg! Lykke til med prosjekt Snik-test i morgen og jeg ser frem til oppdatering ❤️
Nå gjorde jeg en kjempetabbe. Skulle være rask på apoteket så samboer ikke mistenkte noe. Skulle bare på butikken som er rett borti her, så hadde blitt mistenksomt. Tok me meg det første jeg så, og når jeg kom hjem så såg jeg at det ikke var en tidligtest :( det dukker opp noe, men tror det er skyggestrek, er jo bare 9 dpo og denne er jo 25 i styrke..

Vedlegg

• 9A50A9C8-DC68-4E4C-BDC9-BCF398B2993F.jpeg
    9A50A9C8-DC68-4E4C-BDC9-BCF398B2993F.jpeg
    24,8 KB · Visninger: 135
Back
Topp