Ojoj, det blir spennende på neste test! Gleder meg sann på dine vegne![]()
Takk skjønne du
Ja, jeg er veldig spent! Vet jeg pleier å få døgnets sterkeste test på kvelden - så får holde meg til 20:00 ish
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ojoj, det blir spennende på neste test! Gleder meg sann på dine vegne![]()
Ja, jeg er veldig spent! Vet jeg pleier å få døgnets sterkeste test på kvelden - så får holde meg til 20:00 ish
Trur kanskje eg har fått bekrefta teorien min om festesmerter
Fekk svaaak strek på to tidligtester fra Babyplan i dag. Håper så inderlig at dei blir sterkare!
Redigerte bildet litt for at det skulle vise bedre. Ikkje så bra kamera for strek-bilder![]()

Kanskje bittelitt bedre her?Så spennende! Men, kanskje det kommer bedre frem på bildet om du tar strimmelen ut av plasten? krysser fingrene for deg![]()

Nei, såg jo strek joKan settes på TR.![]()
har du prøvd progesteron mot den korte lutealfasen?Nei, har blitt gravid innen 3 PP alle gangene før, så har ikke hatt behovNei, såg jo strek johar du prøvd progesteron mot den korte lutealfasen?

Ååja, men det var jo sånn sett braNei, har blitt gravid innen 3 PP alle gangene før, så har ikke hatt behover bare PP1, så at det skulle klaffe på første ville være for godt til å være sant
![]()

See tydelig fra lang avstand
See tydelig fra lang avstandhåpe det blir noe
![]()

Ble glad på dine vegne nå!

blenda selvfølgelig. Hadde skikkelig god troa denne PPn, men kjenner ingenting. Har ikke utflod engang, så her bestiller jeg nye tester og forbereder meg på ny PP
Herlig herlig!
Håper jeg følger etter, tester i kveldNå gjorde jeg en kjempetabbe. Skulle være rask på apoteket så samboer ikke mistenkte noe. Skulle bare på butikken som er rett borti her, så hadde blitt mistenksomt. Tok me meg det første jeg så, og når jeg kom hjem så såg jeg at det ikke var en tidligtestHehe... ja, vi får ønske oss prøverør til jul, hvis vi ikke får spirehåper virkelig at stikkingen betyr noe bra! Jeg håper så innmari for deg! Lykke til med prosjekt Snik-test i morgen og jeg ser frem til oppdatering
![]()