IKM uke 51

EL 4/12 så 10 dpo blir det vel. Har kort lutealfase (10/11 dager) og EL skulle ventelig vært 2/12 så egentlig er hele syklusen ute å kjøre denne gangen tror jeg...:hilarious: meget uvanlig til meg å være. o_O Har i alle år hatt 24/25 dager syklus og lutealfase på 10/11 dager :happy:
Da nermer det seg! Da skiller det bare en dag på eggløsning mellom oss. Når tenker du å teste? :happy:

EL 4/12 så 10 dpo blir det vel. Har kort lutealfase (10/11 dager) og EL skulle ventelig vært 2/12 så egentlig er hele syklusen ute å kjøre denne gangen tror jeg...:hilarious: meget uvanlig til meg å være. o_O Har i alle år hatt 24/25 dager syklus og lutealfase på 10/11 dager :happy:
Eg ser strek på det nederste, så om du kun er 10 dpo så er det kanskje ein grunn til at tr har holdt seg vekke? :wideyed:

Ææææ, får lyst til å teste igjen når dere sier sånt! :hilarious: Men er selvfølgelig tom for tidligtester :wtf:
Heheh, skjønner deg veldig godt!:yuck: Men tror ikke det hjelper så mye mer i dag, da er det no å evt ut i morgen å kjøpe, men ikke brenn av på digital med det første hvertfall, det kan det være for tidlig til.:smug:

Da reiser jeg ut i morgen og kjøper, og sniktester med din velsignelse! Da føler jeg med mindre sprø :D❤️ Ja, det forstår jeg, og det er egentlig ganske klokt. For en negativ tidligtest kan jo bare føre til at man ikke tror på den, og håper i det lengste.. så flink du er som trener da :happy: hmm, nei si det. Handlet litt julegaver og planlagt oppussing. Ellers er samboeren min flink til å foreslå ting når jeg er langt nedi prøve-gropa, og da kommer vi oss ut av hus :happy:
Åååå, så koselig at han tar ansvar for å få deg opp av gropa på det verste ❤️ Jeg merker at mannen her også skrur på litt ekstra tålmodighet og godt humør på denne tiden. Så hender det jeg gråter litt noen ganger og da blir han helt rar og fra seg stakkar, stresser han skikkelig. Han aner ikke hva han skal gjøre og fryser helt:shy: oppussing er perfekt å fokusere på, synes jeg! Skulle gjerne hatt et prosjekt! Gidder ikke akkurat starte på barnerommet enda:wtf: Da gleder jeg meg til du tester i morgen og krysser fingrene skikkelig for deg!! :nailbiting: ❤️

Heheh, skjønner deg veldig godt!:yuck: Men tror ikke det hjelper så mye mer i dag, da er det no å evt ut i morgen å kjøpe, men ikke brenn av på digital med det første hvertfall, det kan det være for tidlig til.:smug:
Har ikke digital, men har en del 25 følsomhet liggende da. Hvis dere ser antydning til strek på 10 så vil kanskje 25 slå ut i morgen?

Har ikke digital, men har en del 25 følsomhet liggende da. Hvis dere ser antydning til strek på 10 så vil kanskje 25 slå ut i morgen?
Njæ, trenger ikke gjøre det enda, kan henne at egget festet seg litt senere og hcg er litt treg feks. Jeg tok samme tidlig test i 4 dager, når det var såpass svakt. Før jeg sjekket en ekstra gang med digital med ukeindikator for å dobbel sjekke:shy:

Ja..! Den er jo det :eek: ..spent på neste testen din, jeg :Heartred

Absolutt! En skygge blir ikke sterkere :woot:Blir spennende i morgen for oss begge. Jeg sluttet å drikke kl 2030 i dag for å prøve å konsterere opp litt ;)

Åååå, så koselig at han tar ansvar for å få deg opp av gropa på det verste ❤️ Jeg merker at mannen her også skrur på litt ekstra tålmodighet og godt humør på denne tiden. Så hender det jeg gråter litt noen ganger og da blir han helt rar og fra seg stakkar, stresser han skikkelig. Han aner ikke hva han skal gjøre og fryser helt:shy: oppussing er perfekt å fokusere på, synes jeg! Skulle gjerne hatt et prosjekt! Gidder ikke akkurat starte på barnerommet enda:wtf: Da gleder jeg meg til du tester i morgen og krysser fingrene skikkelig for deg!! :nailbiting: ❤️
Ja han er veldig flink, prøver så godt han kan ❤️ Haha nååh, stakkar mannen din! Vet vel ikke hva godt han kan gjøre. Men det er jo vanskelig for oss og, for vi vet heller ikke hva vi kan gjøre for at ting skal bli bedre. Samboer spurte hva jeg ønsket meg til jul, og jeg sa jeg ønsket meg prøverør, haha. :shifty: Ja, hadde det vel vært så vel at vi kunne ha starter på et barnerom! :yuck: Gleder meg jeg også. Stikker masse masse, men stoler ikke på det. Skal oppdatere med en gang jeg vet ❤️

Ja han er veldig flink, prøver så godt han kan ❤️ Haha nååh, stakkar mannen din! Vet vel ikke hva godt han kan gjøre. Men det er jo vanskelig for oss og, for vi vet heller ikke hva vi kan gjøre for at ting skal bli bedre. Samboer spurte hva jeg ønsket meg til jul, og jeg sa jeg ønsket meg prøverør, haha. :shifty: Ja, hadde det vel vært så vel at vi kunne ha starter på et barnerom! :yuck: Gleder meg jeg også. Stikker masse masse, men stoler ikke på det. Skal oppdatere med en gang jeg vet ❤️
Hehe... ja, vi får ønske oss prøverør til jul, hvis vi ikke får spire :p håper virkelig at stikkingen betyr noe bra! Jeg håper så innmari for deg! Lykke til med prosjekt Snik-test i morgen og jeg ser frem til oppdatering ❤️

Trur kanskje eg har fått bekrefta teorien min om festesmerter:shy:
Fekk svaaak strek på to tidligtester fra Babyplan i dag. Håper så inderlig at dei blir sterkare!

Redigerte bildet litt for at det skulle vise bedre. Ikkje så bra kamera for strek-bilder:bag:

Vedlegg

• 20201215_070822.jpg
    20201215_070822.jpg
    28,3 KB · Visninger: 156
Last edited:
Back
Topp