IKM uke 51

Okei, nå har jeg mista det :jimlad: eneste jeg tenker på er testing. Skulle være smart å ikke bestille tester for tidlig for å ikke ryke på en smell. Nå angrer jeg som en hund på at jeg ikke har bestilt før!! Er 9 dpo i morgen, og det eneste jeg har her hjemme er en digital :mad:

Okei, nå har jeg mista det :jimlad: eneste jeg tenker på er testing. Skulle være smart å ikke bestille tester for tidlig for å ikke ryke på en smell. Nå angrer jeg som en hund på at jeg ikke har bestilt før!! Er 9 dpo i morgen, og det eneste jeg har her hjemme er en digital :mad:

I feel you! :shifty: Men ikke smell til med den digitale da, for all del! :p Bestem deg heller for å dra på apoteket å kjøpe en tidligtest i morgen? Så tar du heller den? I morgen klarer du kanskje til og med å vente en dag ekstra :happy: Jeg har ingen tidligtester så jeg prøver å presse meg selv litt lenger hver dag :shy: prøver å komme meg til torsdag! Synes det er vanskeligst på kveldene nemlig.. da klarer jeg gjerne å vente «bare en dag til» for å teste på morgenurin:p

I feel you! :shifty: Men ikke smell til med den digitale da, for all del! :p Bestem deg heller for å dra på apoteket å kjøpe en tidligtest i morgen? Så tar du heller den? I morgen klarer du kanskje til og med å vente en dag ekstra :happy: Jeg har ingen tidligtester så jeg prøver å presse meg selv litt lenger hver dag :shy: prøver å komme meg til torsdag! Synes det er vanskeligst på kveldene nemlig.. da klarer jeg gjerne å vente «bare en dag til» for å teste på morgenurin:p
Hahah, takk for forståelsen, gode deg ❤️ Har googla «hvor tidlig kan man ta en digital», haha.. skal ikke ta den. Spørs om jeg drar på apoteket i morgen og kjøper en tidligtest.. får bare gjøre det så samboeren min ikke merker det, for han er i mot tidlig testing. Begge har hjemmekontor :grumpy: ååh, du er jammen flink!! Håper vi finner styrken begge to :p:D

Hahah, takk for forståelsen, gode deg ❤️ Har googla «hvor tidlig kan man ta en digital», haha.. skal ikke ta den. Spørs om jeg drar på apoteket i morgen og kjøper en tidligtest.. får bare gjøre det så samboeren min ikke merker det, for han er i mot tidlig testing. Begge har hjemmekontor :grumpy: ååh, du er jammen flink!! Håper vi finner styrken begge to :p:D

Haha.. selvfølgelig har du googlet det :p jeg har tro på deg, at du klarer å spare den! Men at du kjøper en tidligtest og snik-tester i morgen, det har du min fulle støtte på❤️ Eneste grunnen til at jeg klarer å vente er fordi jeg vet hvordan jeg blir etterpå, så mye lettere når jeg vet at jeg kan stole på negativ test:wideyed: Best å holde seg opptatt! Jeg skal ut å trene litt nå, hvordan holder du deg busy??

Haha.. selvfølgelig har du googlet det :p jeg har tro på deg, at du klarer å spare den! Men at du kjøper en tidligtest og snik-tester i morgen, det har du min fulle støtte på❤️ Eneste grunnen til at jeg klarer å vente er fordi jeg vet hvordan jeg blir etterpå, så mye lettere når jeg vet at jeg kan stole på negativ test:wideyed: Best å holde seg opptatt! Jeg skal ut å trene litt nå, hvordan holder du deg busy??
Da reiser jeg ut i morgen og kjøper, og sniktester med din velsignelse! Da føler jeg med mindre sprø :D❤️ Ja, det forstår jeg, og det er egentlig ganske klokt. For en negativ tidligtest kan jo bare føre til at man ikke tror på den, og håper i det lengste.. så flink du er som trener da :happy: hmm, nei si det. Handlet litt julegaver og planlagt oppussing. Ellers er samboeren min flink til å foreslå ting når jeg er langt nedi prøve-gropa, og da kommer vi oss ut av hus :happy:

Man blir jo helt tullerusk av det her.. svidd av tester siden 7 dpo og like skuffet hver gang den er helt blenda hvit. 10 dpo i dag, allerede testet 2 ganger..:p:rolleyes::rolleyes: Gi meg styrke! Blir en test til nå i kveld, så har jeg 3 igjen... forrige graviditet fikk jeg positiv 11 dpo. Angrer sååå sinnsykt på at jeg ikke kjøpte meg flere EL tester, siden vet ikke ordentlig når EL var da jeg gikk tom for testpinner på clearblue... siste mnd vi kan prøve, ellers blir jeg ikke å ha rett til foreldrepenger. Er hjemme i perm nå og må ha ulønnet pga manglende bhg plass.

Ååå jeg fant flere tidlig tester gjemt i en skuff:hilarious:
Blir ikke flere tester idag, men blir spennende i morgen:)

Fyfasan jenter... jeg tror det her er positiv test :nailbiting:
Tatt nå i kveld, 9 dpo. (Jubler litt lavt)

F57E21C6-0B4F-450E-A9A7-870606E5F604.jpeg

Noen som har opplevd en varm/brennende følelse like over skambeinet? Har vanligvis mer mensen murringer (hadde jeg sist svangerskap og di gangene like før mensen kommer) men nå er det ikke murringer men ømt/brennende følelse/varmt. Vanskelig å forklare men håper dere skjønner hva jeg mener :happy090 Er så spent nå at jeg snart sprekker! Helt forferdelig dårlig tålmodighet når det gjelder venting! Tatt en test i dag som var negativ, er 9 dager dpo i dag.

IKM, ingen TR, men ingen positiv test (testet morgen og kveld og i går og i dag).. :bored:
B26A72C4-FB13-4D4C-9173-B74A065FA18A.jpeg

Noen som har opplevd en varm/brennende følelse like over skambeinet? Har vanligvis mer mensen murringer (hadde jeg sist svangerskap og di gangene like før mensen kommer) men nå er det ikke murringer men ømt/brennende følelse/varmt. Vanskelig å forklare men håper dere skjønner hva jeg mener :happy090 Er så spent nå at jeg snart sprekker! Helt forferdelig dårlig tålmodighet når det gjelder venting! Tatt en test i dag som var negativ, er 9 dager dpo i dag.
Ja! Har også hatt det i dag :wideyed: merkelig følelse o_O

Nokon her som trur dei har opplevd festesmerter?:) Veit det er mangen som meiner det ikkje er ein reell ting:rolleyes:
Men! Når eg vart gravid i januar hadde eg ein dag med det som føltes som menssmerter rundt 7-9dpo (husker ikkje akkuratt korti). Holdt på i nokre timar før det gav seg. Eg pleide aldri ha murringar eller smerter i dpo-land før eg mista.

Etter me begynte å prøva igjen har eg alltid hatt svake murringar rundt 8-10 dpo, men ikkje så mykje at det har vore så veldig vondt. Denne gongen derimot hadde eg intens smerter i korsryggen i går, 8 dpo, og absolutt ingenting i dag:rolleyes:
Kvar pp har vore forskjellig, med unntak av murringane, dei har vore pålitelige.
Har litt trua på positiv test i morgon kveld, 10 dpo:joyful: Leiter etter håp:D

Hatt det sånn i mange dager, i tillegg til at det er av og på med ømme pupper. Spennende, vi fåår håpe på positiv test snart :happy::happy: hvilken dag er du på nå foresten?
EL 4/12 så 10 dpo blir det vel. Har kort lutealfase (10/11 dager) og EL skulle ventelig vært 2/12 så egentlig er hele syklusen ute å kjøre denne gangen tror jeg...:hilarious: meget uvanlig til meg å være. o_O Har i alle år hatt 24/25 dager syklus og lutealfase på 10/11 dager :happy:

Back
Topp