IKM uke 51

Eg og ser fram til bilde :woot:
Kan skje mykje på ein dag:joyful:
Syns fleire her inne på forumet har sagt at vanlig test frå Babyplan slår ut samtidig, om ikkje tidlegare enn tidlig test:rolleyes:

min erfaring er at tidligtesten er mindre følsom og gir skygger. Den vanlige slo ut sterkere på samme urin :)

5 dpo og nå har tiden senket farten gitt ... Har masse husarbeid, så det får vel tankene unna en stund.

8 dpo i dag,og måtte prøve en tidligtest i dag. :facepalm: Jeg ser en svaaak strek der, men vet ikke om det er skyggestrek eller babystrek ennå. Håper det utvikler seg videre til en klar babystrek om noen dager... :angelic::love017
Jeg er også 8 dpo, måtte bare teste i dag og der var en svak strek:woot: blir spennende å se om streken blir sterkere etterhvert, og at dette er en spire som blir der til termin:Heartred

Jeg er også 8 dpo, måtte bare teste i dag og der var en svak strek:woot: blir spennende å se om streken blir sterkere etterhvert, og at dette er en spire som blir der til termin:Heartred
Har du bilde? :joyful:

Vedlegg

• 3D8F8932-8918-407A-B440-D71C2EA4A39A.jpeg
    3D8F8932-8918-407A-B440-D71C2EA4A39A.jpeg
    11 KB · Visninger: 149
Fleire som kjenner seg igjen i dette bildet denne veka? :hilarious:
20201209_125128.jpg

Så gøy å se at folk nærmer seg testing. Her er jeg 3DPO hvis mine antakelser er rette.
I begge mine forrige graviditeter (en fullgått og en MA) testet jeg veldig svakt positivt 7DPO og positivt 8DPO på tidligtester.

Når du skreiv svak strek så tenkte eg ein som kanskje ikkje ville vise på bilde, men HALLO! Den der er jo supertydelig:woot::woot::Heartred
Den vises vel godt kanskje:) tør ikke glede meg for mye over streken, siden de to forrige mistet jeg rundt uke 5-6. krysser fingrene for at nr 3 er den som sitter:Heartred

Jeg føler meg helt normal i dag 6 dpo, veldig kjedelig! Det hadde vært så mye mer spennende hvis jeg følte noen symptomer eller noe som gjorde at denne pp’en skilte seg ut fra de andre:p typisk meg at det lille håpet min begynner å forsvinne allerede :p dere er to her nå med svak strek, føler dere noe? :p:Do_O

Den vises vel godt kanskje:) tør ikke glede meg for mye over streken, siden de to forrige mistet jeg rundt uke 5-6. krysser fingrene for at nr 3 er den som sitter:Heartred
Det forstår eg:Heartred

Jeg føler meg helt normal i dag 6 dpo, veldig kjedelig! Det hadde vært så mye mer spennende hvis jeg følte noen symptomer eller noe som gjorde at denne pp’en skilte seg ut fra de andre:p typisk meg at det lille håpet min begynner å forsvinne allerede :p dere er to her nå med svak strek, føler dere noe? :p:Do_O
Ved eggløsning har jeg alltid 3-4 dager med murring i korsrygg og livmorområdet, det blir borte når eggløsning er over. Men denne gangen har det ikke gått over, har fortsatt murringer som kommer og går, så tenker det kan være et tegn på en spire.

Hjelper det om eg seier at eg ikkje kan huske at eg hadde noko særleg med symptom den gong eg vart gravid? :rolleyes: Eg hadde ein dag (må ha vore rundt 7-10 dpo) der eg hadde litt sånn menskrampefølelse som varte i underkant av ein time trur eg. Ellers var det mens murringane som kom rundt 14 dpo:joyful:

Såå spennende med dere som har begynt å teste! :Heartred Håper strekene deres blir sterkere :Heartred
Jeg er bare 3 dpo, og har endelig vært å kjøpt ananas :p bedre sent enn aldri :rolleyes:

Nå skal jeg spørre om noe jeg aldri lærer meg :smiley-ashamed008
Jeg hadde eggløsning natt til mandag. Hvor mange dpo er jeg i dag? Egget ble bekreftet sluppet på ultralyd. Tenker 2 dpo, men hvem vet!
:anyone

Såå spennende med dere som har begynt å teste! :Heartred Håper strekene deres blir sterkere :Heartred
Jeg er bare 3 dpo, og har endelig vært å kjøpt ananas :p bedre sent enn aldri :rolleyes:
Godt nokon er kommen litt lengre i løpet og kan underholde oss med testar:p

Nå skal jeg spørre om noe jeg aldri lærer meg :smiley-ashamed008
Jeg hadde eggløsning natt til mandag. Hvor mange dpo er jeg i dag? Egget ble bekreftet sluppet på ultralyd. Tenker 2 dpo, men hvem vet!
:anyone
Eg hadde tenkt 2 dpo:)

Lenus - 31 år - PP1? - B1 - EL 02.12 - IKM 16.12

Vet ikke om det blir pp1? Har hatt SA to ganger på rad etter hverandre.

Krysser fingrene for oss:Heartred
Noen som kjenner på symptomer?:rolleyes:

Last edited:

Jeg har hatt murringer i korsryggen etter eggløsning som fortsatt er der. Og i dag begynte puppene å bli litt ømme. Ellers så har jeg ikke merket så mye annet...

Back
Topp