IKM uke 51

Jeg har stort sett klart å vente til et sted mellom 10-11 dpo før jeg tester, men jeg liker nok best å få en «myk landing» ved å teste før ikm. Da får jeg akseptert negativ test og forberedt meg + at jeg beholder et lite håp frem til tr dukker opp:happy: kjenner meg også igjen ang. fristelsen ved å se andres positive tester dukke opp:p derfor har jeg røket på test 8-9 dpo ved enkelte anledninger:joyful:
Fort gjort:joyful:
No har eg nett bestilt 12 Babyplan tidlig stavtester, så då blir det med andre ord testing fra vertfall 9 dpo her:D
1 week to go.. :rolleyes:

Jeg kan strykes fra lista. Ble ingen prøving denne måneden heller. Nå som muligheten er over og jeg har kommet over skuffelsen, ser jeg frem mot en jul med nærmeste familie med spekemat og vin! Ønsker dere alle lykke til, så håper jeg at vi alle neste jul har en baby som skal være med på feiringa eller i allefall en kulemage med baby inni ❤️

Er visst 3 dpo allerede ... Sier allerede, for her har det vært så mye å gjøre at jeg ikke har rukket å tenke så mye egentlig. Måtte de 11 neste dagene gå like fort :hilarious:

Jeg kan strykes fra lista. Ble ingen prøving denne måneden heller. Nå som muligheten er over og jeg har kommet over skuffelsen, ser jeg frem mot en jul med nærmeste familie med spekemat og vin! Ønsker dere alle lykke til, så håper jeg at vi alle neste jul har en baby som skal være med på feiringa eller i allefall en kulemage med baby inni ❤️
Riktig god jul til deg så lenge ❤️ På en måte deilig når stresset kan legge seg! La julefreden senke seg ❤️

Lurer på om jeg kan være 1DPO i dag. Hadde god stigning på EL testene på lørdag, men uten at de var positive. Var da på CD18. Etter det har testene vært svake. Synes også kroppen gav litt tegn på EL, med slim og litt ubehag på lørdag.
Prøvd å søke litt på erfaringer med RFSU sine EL tester, og leser at flere har opplevd at de ikke slår helt ut. Så kanskje EL har vært da.
Men det kan jo også være at kroppen har prøvd på EL uten å ha klart det. Ikke godt å si.
Får fortsette å teste de neste dagene!

Er 5/6 dpo i dag og kjenner at jeg er trøtt og sliten. Har hatt fri i dag, og egentlig ikke gjort noe spesielt.. Men likevel var jeg så trøtt i 12 tiden at jeg sovnet et par timer.. Nå er jeg trøtt igjen, og kunne sikkert sovnet hvis jeg hadde lagt meg..

Dette her kan jo være veldig tilfeldig, men synes det er litt rart at jeg er trøtt og sliten igjen etter at jeg allerede har sovet litt på formiddagen. Håper på baby ❤️

6 dpo i dag og jeg føler at livmoren er litt tung når jeg går. Har hatt murring i korsryggen noen dager nå, å bli gæærn av å gå å "kjenne etter"... :facepalm: Ikke lett å vente med å teste da... :angelic:

Er fortsatt uggen, småkvalm og det har kommet mye murringer på høyre side idag :confused:
Nettopp kommet hjem fra jobb, og vet ikke helt hvordan jeg skal få i meg noe mat. Fysj!! Har ikke turt å spise noe på jobb, redd for at ting skal komme opp igjen. Livredd for at det kan være noe omgangssyke her i hus nå:yuck:

Er fortsatt uggen, småkvalm og det har kommet mye murringer på høyre side idag :confused:
Nettopp kommet hjem fra jobb, og vet ikke helt hvordan jeg skal få i meg noe mat. Fysj!! Har ikke turt å spise noe på jobb, redd for at ting skal komme opp igjen. Livredd for at det kan være noe omgangssyke her i hus nå:yuck:

Jeg trykket «optimistisk», da mente jeg ikke omgangssyken altså:p hvor i løypa er du? Kan det være graviditetssymptomer?

Jeg trykket «optimistisk», da mente jeg ikke omgangssyken altså:p hvor i løypa er du? Kan det være graviditetssymptomer?
Hehe, skjønte at du ikke var optimistisk når det gjaldt omgangssyke:hilarious:
Er nok altfor tidlig med symptomer, for er bare 3dpo (4dpo om egget slapp på kvelden da jeg hadde så vondt). Så har null tro på at det er graviditetssymptomer dessverre :shifty:

Melder meg inn her da jeg fikk positiv EL test i går :nailbiting: Vært litt stille fra meg ett par mnd.. Har bare en lutelfase på ca 9 dager, fått time hos gyn i februar.. men tenker vi venter til da med å gå dersom jeg ikke blir for utålmodig :hilarious: Trenger nok progresteron tilskudd, men fastlegen var usikker på hvilken jeg skulle ha så henviste meg videre :wacky:

Ønsket-om-nr2<3 - 28år - PP6 - B2 - EL 6.12 - IKM 17.12

Hehe, skjønte at du ikke var optimistisk når det gjaldt omgangssyke:hilarious:
Er nok altfor tidlig med symptomer, for er bare 3dpo (4dpo om egget slapp på kvelden da jeg hadde så vondt). Så har null tro på at det er graviditetssymptomer dessverre :shifty:

Hehe, bra du forstod det! Hmmm.. ja, skulle tro 3-4 dpo er litt tidlig for kvalme:rolleyes: men man vet jo aldri! Håper det er en spire der uansett om kvalmen skyldes omgangssyke! ❤️

Hehe, bra du forstod det! Hmmm.. ja, skulle tro 3-4 dpo er litt tidlig for kvalme:rolleyes: men man vet jo aldri! Håper det er en spire der uansett om kvalmen skyldes omgangssyke! ❤️
Aldri hørt om kvalme så tidlig, så det har nok ingenting med en eventuell graviditet:wacky: Meeen, som du sier, man vet aldri.
Det håper virkelig jeg også at det er:rolleyes:
Murringene jeg har, kan jo kanskje skyldes at jeg tar både wild yam og babyklister denne PP’n...men umulig å vite.

Aldri hørt om kvalme så tidlig, så det har nok ingenting med en eventuell graviditet:wacky: Meeen, som du sier, man vet aldri.
Det håper virkelig jeg også at det er:rolleyes:
Murringene jeg har, kan jo kanskje skyldes at jeg tar både wild yam og babyklister denne PP’n...men umulig å vite.

Har du prøvd wild yam før? Er det for å forlenge lutealfasen? :)

Har du prøvd wild yam før? Er det for å forlenge lutealfasen? :)
Har prøvd det en prøveperiode før, og fikk forlenget lutealfasen med noen dager:) Brukte å ligge på 11-12 dager, men nå ligger jeg på 13+-. Men det kan jo være tilfeldig :)

Har prøvd det en prøveperiode før, og fikk forlenget lutealfasen med noen dager:) Brukte å ligge på 11-12 dager, men nå ligger jeg på 13+-. Men det kan jo være tilfeldig :)
Så spennende! Jeg har hatt litt korte lutealfaser de siste mndene (10/11 dager), så tester Wild yam for første gang nå! Spent på å se om det vil forlenge den litt:joyful:

4 dpo og jeg har gått over samlingen med tester. Har noen tidlige strimmeltester og én digital ... Må klare å vente til minst 10 dpo med å svi av noen :p

4 dpo og jeg har gått over samlingen med tester. Har noen tidlige strimmeltester og én digital ... Må klare å vente til minst 10 dpo med å svi av noen :p
Eg har 2 CB+, 4 Babyplan vanlig strimmel og 12 Babyplan tidlig stavtester på vei i posten:wideyed:
Eg har ikkje sett på meg sjølv som veldig testetøs, men eg kan vel ikkje fornekte det lenger :hilarious:

Jeg har 4 vanlige strimmeltester og to digitale, så jeg bør vel helst vente så lenge som mulig før jeg tester :p setter 12 dpo som et mål, men veet jo at jeg sannsynligvis ryker tidligere :bag:

Back
Topp