IKM uke 51

Premom-appen sier 1 dpo etter morgenens måling. Gikk fra 36.14 i går til 36.40 i dag ... Nå er el-symptomene fra i går og forleden dag borte, så jeg tror el var i går (og ikke i dag som premom sa i går, den endret imidlertid mening i morges da jeg la inn ny måling og sa 1dpo).

Lang topp denne gongen! Pleier få el-smerter samme kveld som peak, men kjente ingenting i går.
Hadde lang topp den gongen eg blei gravid, fint om det samme skjer no:joyful:

20201205_152821.jpg

4 dpo i dag og mye murring i korsryggen med stråling nedover i beina. Blir smått innbilsk av sånt... :facepalm:

Det anbefales jo å teste jevnlig, men selv med turnus kan man teste nogenlunde jevnlig :happy: om ikke hver dag, kanskje. Nå har jeg tempet som prevensjonsmiddel også da, i tre år, så jeg kjenner min temp godt. Likevel er det fullt mulig så lenge man tester så ofte man kan, da får man en god ide om syklus og temp :happy: temp så mye du kan fra tr starter og bli kjent med hvor tempen er i dagene frem mot El. Hvis du tester i tillegg, så vil du etterhvert se hvordan tempen endres :happy: fra tr veksler tempen min fra 35,8 - ca 36,05 etter El er den stort sett over 36,3 og noen ganger opp mot 36,6, den er den aldri før el, så det er en fin indikator! Test så mye du kan en periode :happy:

Da har jeg bestilt termometer, så nå håper jeg det kommer raskt i posten. Var jo nesten utsolgt overalt! Jeg har også lastet ned premom og lagt inn tester og LH går bare nedover, så da vil jeg tro jeg gikk glipp av testing under EL. Så får bare vente å se.:Heartred

Da har jeg bestilt termometer, så nå håper jeg det kommer raskt i posten. Var jo nesten utsolgt overalt! Jeg har også lastet ned premom og lagt inn tester og LH går bare nedover, så da vil jeg tro jeg gikk glipp av testing under EL. Så får bare vente å se.:Heartred

Ååååå, da håper jeg termometeret kommer snart! Jeg bestilte nettopp nytt fra fertil.no, det tok noen få virkedager:happy: Du har sikkert bare gått glipp av toppen og er i dpo land:happy:

Snakker om mangel på el-smerter så dukker det opp:confused: men, det er dei einaste smertene som får meg i godt humør:D

Vurderer å spandere på meg Babyplan tidlig stavtester denne runden:rolleyes: Virker som folk har god erfaring med dei. Nokon her som har prøvd?

Ååååå, da håper jeg termometeret kommer snart! Jeg bestilte nettopp nytt fra fertil.no, det tok noen få virkedager:happy: Du har sikkert bare gått glipp av toppen og er i dpo land:happy:

Bestilte også fra fertil :) Spennende! Nå må dagene frem til jul bare gå fort :Heartred

Last edited:
Endelig litt stigning på EL testene. Krysser fingrene for at de blir enda sterkere de neste dagene!

Vedlegg

• 143E0C69-F4F5-4B85-B39B-808063902D7A.jpeg
    143E0C69-F4F5-4B85-B39B-808063902D7A.jpeg
    13,2 KB · Visninger: 117
Positiv eggløsningstest i dag og gjorde et forsøk på aksjelegging, men det gikk ikke :meh: Vurderer ett forsøk til enten i kveld, natt eller i morgen tidlig, men tviler vel på at det blir noen suksess. Det er så fortvilende at vi går glipp av enda en prøveperiode :banghead:

Flere med litt sånn verke inne i livmor rett etter el? Ikke i eggstokkene, men i livmor liksom?

MIT90 - 29 - PP20+ - B2 - EL 06.12 - IKM 20.12

Sniker meg inn her, trodde jeg ville ha EL mandag men kommer en dag tidligere tror jeg :) har fått den sterkeste positive EL-testen jeg noensinne har fått, så krysser fingrene for at dette er gullegget :Heartred
Håper alle får positive graviditetstester nå midt i julestria og terminspirer på hele gjengen :Heartred

Endelig litt stigning på EL testene. Krysser fingrene for at de blir enda sterkere de neste dagene!

Litt svakere EL test i dag. CD19. Blir ikke helt klok. Har hatt det jeg tror er EL slim de siste dagene, og litt ubehag der nede i går.
Prøvde å søke opp erfaringer med EL testene til RFSU, og virker som flere har opplevd at de ikke slår helt ut. Noen andre som har brukt de og har noen erfaringer?

Bare 3 dpo i dag, men allerede begynner jeg å tenke at det ikke klaffet. Fordi jeg ikke merker noen forandringer i kroppen :wacky: det er vel ikke akkurat sånn at jeg uansett ville merket noe enda:p men synes også det var rart at tempen sank med 0,27 i dag. Fin stigning i tre dager og så plutselig så mye ned igjen o_O

Bare 3 dpo i dag, men allerede begynner jeg å tenke at det ikke klaffet. Fordi jeg ikke merker noen forandringer i kroppen :wacky: det er vel ikke akkurat sånn at jeg uansett ville merket noe enda:p men synes også det var rart at tempen sank med 0,27 i dag. Fin stigning i tre dager og så plutselig så mye ned igjen o_O
Tenker det er tilfeldig. Om egget vart befrukta så veit nok ikkje kroppen din om det enda:D

Første pp jeg temper, er 2 dpo, men skjønner egentlig ingenting. Synes tempen bare hopper opp og ned :hilarious:

Vedlegg

• E8028744-6838-4F5F-A10C-691D9BA2988C.jpeg
    E8028744-6838-4F5F-A10C-691D9BA2988C.jpeg
    19,4 KB · Visninger: 97
Tenker det har blitt nok aksjer denne runden vertfall:D
No gjenstår det uendelige dpo-land.. Korleis kan tida ellers gå så fort, mens denne dpo-ventetida alltid er uendeleg lang?? Det er utenfor mi fatteevne:wacky:
20201206_135852.jpg

Back
Topp