IKM uke 51

Tenker det har blitt nok aksjer denne runden vertfall:D
No gjenstår det uendelige dpo-land.. Korleis kan tida ellers gå så fort, mens denne dpo-ventetida alltid er uendeleg lang?? Det er utenfor mi fatteevne:wacky:
Vis vedlegget 342920
Jeg er 2dpo idag, og har egentlig ikke tenkt så mye på dpo land ennå faktisk. Håper det varer en stund til. Er på en måte glad det er desember, for da har jeg alltids noe på planen som tar tankene litt vekk fra alt.
Men for guds skyld, så håper jeg tida går fort til man kan begynne å teste:joyful:

Jeg er 2dpo idag, og har egentlig ikke tenkt så mye på dpo land ennå faktisk. Håper det varer en stund til. Er på en måte glad det er desember, for da har jeg alltids noe på planen som tar tankene litt vekk fra alt.
Men for guds skyld, så håper jeg tida går fort til man kan begynne å teste:joyful:
Trur neppe det blir sånn for min del denne runden:D
Men no åpnar treningssenteret igjen i morgon og det er meldt ok vér i veka som kjem, så eg får prøve å holde meg opptatt og i aktivitet:woot:

Fikk endelig positiv eltest i dag, så da reiser jeg videre til ikm 52. Lykke til alle sammen!

Tenker det er tilfeldig. Om egget vart befrukta så veit nok ikkje kroppen din om det enda:D
Det har du nok rett i, satser på at egget ble befrukta og at kroppen finner det ut om noen dager :D kjører på med progesteronkrem og Ananas så lenge :p om en uke kan jeg ta første test om jeg vil, da er jeg 10 dpo!

Det har du nok rett i, satser på at egget ble befrukta og at kroppen finner det ut om noen dager :D kjører på med progesteronkrem og Ananas så lenge :p om en uke kan jeg ta første test om jeg vil, da er jeg 10 dpo!

Lest meg opp på ananas, blir en tur ned på butikken nå :woot: Også knasker jeg babygulrøtter. Er så mye man ikke vet! Andre matvarer man bør få i seg? Er litt fersk i gamet, har hvertfall ikke lest så mye før nå xsmile6

I følge Flo er jeg 4 dpo idag. Har ikke testet etter el denne perioden grunnet hcg rester i blodet etter MA. Jeg har derfor igrunn fulgt Flo appen litt, selv om jeg ikke har brukt den nok til at den «kjenner» min syklus. Kjenner den jo ikke selv engang :p

Men! Idag fikk jeg litt rosa spotting på papiret, blandet med litt slim (sorry, tmi) kan det være festeblødning?o_O

Dette er 2 mens etter MA, så vanskelig å si om det er kroppen som tuller eller ikke også..
jaja, blir spennende å se om 1-1,5 ukes tid da!:rolleyes:

10 dpo om ei veke allerede:eek: Eg ligg jo berre to dagar bak, men føles ut som 10 dpo er ein evighet unna:p
Har Ananas i hus her og, men nesten alt vart spist i går, det er jo så godt!
Det var første pp med progesteron? Er det på resept eller har du kjøpt utenom? :)

Lest meg opp på ananas, blir en tur ned på butikken nå :woot: Også knasker jeg babygulrøtter. Er så mye man ikke vet! Andre matvarer man bør få i seg? Er litt fersk i gamet, har hvertfall ikke lest så mye før nå xsmile6

Jeg har ingen flere gode tips :happy: bare for tiden før El har jeg lest at fete meieriprodukter er bra og ellers grapefruktjuice :happy: det finnes ellers tips til vitaminer man bør ha og hvilken mat som inneholder de forskjellige, men der blir det for mye for meg :p prøvde bare å spise variert! Men det med meieri (ikke lett-varianter) synes jeg gir litt mening, med tanke på å bygge opp slimhinnen :happy:

10 dpo om ei veke allerede:eek: Eg ligg jo berre to dagar bak, men føles ut som 10 dpo er ein evighet unna:p
Har Ananas i hus her og, men nesten alt vart spist i går, det er jo så godt!
Det var første pp med progesteron? Er det på resept eller har du kjøpt utenom? :)

Synes en uke føles som en evighet jeg også! :joyful: Tiden går så sakte! Ananas er veldig godt og friskt, så jeg koser meg med litt hver dag nå:happy: første pp med progesteron ja, på resept, Crione. Hadde du prøvd det før? Trodde liksom jeg skulle merke noen på kroppen med økt progesteron, men merker ingen verdens ting:happy:

Synes en uke føles som en evighet jeg også! :joyful: Tiden går så sakte! Ananas er veldig godt og friskt, så jeg koser meg med litt hver dag nå:happy: første pp med progesteron ja, på resept, Crione. Hadde du prøvd det før? Trodde liksom jeg skulle merke noen på kroppen med økt progesteron, men merker ingen verdens ting:happy:
Enig, skikkelig godt:smug:
Nei, ingen tilskudd her. Hadde lutealfase på 13 dagar før eg vart gravid, 12 dagar etter. Så trur og håpar eg er godt innafor:)
Etter graviditeten har eg mykje murringar mellom el og tr og lest her inne at det er pga progesteronet som stiger:rolleyes:

Enig, skikkelig godt:smug:
Nei, ingen tilskudd her. Hadde lutealfase på 13 dagar før eg vart gravid, 12 dagar etter. Så trur og håpar eg er godt innafor:)
Etter graviditeten har eg mykje murringar mellom el og tr og lest her inne at det er pga progesteronet som stiger:rolleyes:

Jeg har ikke merket så mye murring mellom el og tr, men tempen har holdt seg høy og jeg har hatt lutealfase på ca 13 jeg også, så jeg tror nok ikke jeg egentlig har manglet progesteron, men gyn ville nok bare gi meg noe å prøve :p Hun sa det kanskje kunne booste litt og gi enda litt ekstra støtte for at egget kunne komme dit det skulle og grave seg ned :p Skulle så gjerne visst om noen egg har blitt befruktet uten å feste seg det siste året o_O

AliceInWonderland - 27 - pp11 - B1 - EL 06.12 IKM 20.12

Hei :) blir med litt sent denne gruppa, da jeg var med i uke 52, men eggløsning kom tidligere enn antatt.

Kjører på med ny pp kjapt etter kjemisk forrige runde, så er fortsatt spent på hvordan kroppen tar det.

Jeg har ikke merket så mye murring mellom el og tr, men tempen har holdt seg høy og jeg har hatt lutealfase på ca 13 jeg også, så jeg tror nok ikke jeg egentlig har manglet progesteron, men gyn ville nok bare gi meg noe å prøve :p Hun sa det kanskje kunne booste litt og gi enda litt ekstra støtte for at egget kunne komme dit det skulle og grave seg ned :p Skulle så gjerne visst om noen egg har blitt befruktet uten å feste seg det siste året o_O
Så lenge det ikkje er risiko med det så er eg heilt enig, tenk om det faktisk hjelper? :rolleyes:
Ja det hadde vore interessant å visst!
Blir spennande å følge testinga di:joyful: kva dag skulle du begynne?

Så lenge det ikkje er risiko med det så er eg heilt enig, tenk om det faktisk hjelper? :rolleyes:
Ja det hadde vore interessant å visst!
Blir spennande å følge testinga di:joyful: kva dag skulle du begynne?

Ja, tenk om det faktisk kunne hjelpe! :wideyed::rolleyes: Håper skikkelig! Synes det er på tide nå :joyful: jeg tenker å hvertfall vente til 10 dpo, men kanskje litt lenger hvis jeg klarer! Har bare vanlige tester :happy: hva med deg? Når starter du?

Ja, tenk om det faktisk kunne hjelpe! :wideyed::rolleyes: Håper skikkelig! Synes det er på tide nå :joyful: jeg tenker å hvertfall vente til 10 dpo, men kanskje litt lenger hvis jeg klarer! Har bare vanlige tester :happy: hva med deg? Når starter du?
Ikkje verst om du klarer å holde deg såpass:joyful:
Eg er todelt: har lyst å vente for å sjå om tr uteblir (det gjorde eg den gong det klaffa), men så er eg og veldig nysgjerrig på kor tidleg eg får positiv når det klaffar igjen :rolleyes: Så ender vel opp med 8/9 dpo som sist:hilarious: blir aaltfor frista når det begynner å dukka opp positive testar her inne!

Da ser det ut til at det var tr som kom i går, tidligere enn forventet i følge Flo appen :wacky:
Da er det bare å se frem til tr er ferdig så jeg kan få begynt igjen:p
Kan endelig teste etter el denne pp også, ettersom hcg er ute av kroppen:D

lykke til, til alle dere andre :shy: Så krysser jeg fingrene for at spiren sitter for min del på neste pp:Heartred

Da var vi inne i den spennende ventetiden. Hadde en del kroppslige tegn på at eggløsning var på lørdag, men siden jeg verken temper eller tester vet jeg jo ikke helt sikkert. La inn aksjer fredag (og tidligere i uken) og hadde en plan om å også få lagt inn aksjer også på lørdag men det lot seg ikke gjøre pga sykt barn. Så får vi se om det klaffer. Det er første pp denne runden så jeg kan ikke forvente at det fungerer straks!

Merker at jeg er veldig cool nå og tenker at jeg bare skal se om tr kommer til forventet tid, men mest sannsynlig kommer vel testetrangen til å ta overhånd når det nærmer seg. Noen flere som ikke vil teste før ikm? Prøver å tenke at jeg blir verken mer eller mindre gravid av å teste masse, og jeg vet at det ikke er bra for meg å nistirre på tester for å prøøøve å finne antydning til strek.

Våknet forferdelig uggen idag:yuck: Kvalm og frysen. Er bare 3 dpo, så kan ikke være noe så tidlig.
Krysser bare fingrene for at jeg ikke blir syk. Har altfor mye å gjøre før jul:wacky:
Ønsker dere en fin dag:)

Ikkje verst om du klarer å holde deg såpass:joyful:
Eg er todelt: har lyst å vente for å sjå om tr uteblir (det gjorde eg den gong det klaffa), men så er eg og veldig nysgjerrig på kor tidleg eg får positiv når det klaffar igjen :rolleyes: Så ender vel opp med 8/9 dpo som sist:hilarious: blir aaltfor frista når det begynner å dukka opp positive testar her inne!

Jeg har stort sett klart å vente til et sted mellom 10-11 dpo før jeg tester, men jeg liker nok best å få en «myk landing» ved å teste før ikm. Da får jeg akseptert negativ test og forberedt meg + at jeg beholder et lite håp frem til tr dukker opp:happy: kjenner meg også igjen ang. fristelsen ved å se andres positive tester dukke opp:p derfor har jeg røket på test 8-9 dpo ved enkelte anledninger:joyful:

Back
Topp