* IKM uke 51 *

7 dpo, og mange av symptomene som jeg hadde ved forrige svangerskap. Håper håper hååååper!!
 
Tok en cb early i dag på kaffe-urin :hilarious:

Svigers kom plutselig på besøk, og jeg rakk ikke å ta bilde av testen før etter middagen.

Se bilde for tørket test.

Hvaaa tror dere? :hilarious::hilarious::hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20191212_195932.jpg
    IMG_20191212_195932.jpg
    22,9 KB · Visninger: 137
Gleder meg til å de kommende dagene her inne, håper det blir mange tester å tolke! Og ikke minst så håper jeg det blir mange positive tester!
 
Jeg aner faktisk ikke :hilarious:

Jeg skal enten ha mensen 15 eller 18 des:bookworm:

Jeg skulle ha tr 15 nov men den ble forsinket med 3 dager så mulig en sa der. Så fikk tr 18 nov. Så vet ikke hvilken syklus jeg skal regne ut ifra:bookworm::bookworm:
Skal vel regne ut i fra første dag med blødning, altså 18 NOV :)
 
Hva er «reglene» for regning av pp etter ma/sa? Jeg ble gravid på første forsøk i juli, oppdaget MA i september og hadde ny pp på oktober. Blir jeg pp3 eller pp4?
 
Hva er «reglene» for regning av pp etter ma/sa? Jeg ble gravid på første forsøk i juli, oppdaget MA i september og hadde ny pp på oktober. Blir jeg pp3 eller pp4?
Jeg hadde regnet pp1 juli, pp2 oktober (MA pp1), pp3 november og pp4 (MA pp1) desember. Med det er jo opp til hver enkelt :)
 
7 dpo - ingen symptomer. Føler ingen trang til å teste. Uansett for tidlig, men her kjent mer på den før. 10 dpo på mandag, men da rekker jeg nok ikke å teste på morgningen. Så da håper jeg det går fint å vente til minst tirsdag i alle fall! Egentlig burde jeg bare vente å se :hilarious:
 
Jeg har IKM 19/12
Tok en test nå. En sånn RFSU test. Hvor det er 8 i pakka. Dette er ikke morgen urin. Og mange dager før mens. Men syns jeg kunne skimte en svak svak svak strek. Men føler jeg i innbiller meg den..

Har en tidligtest også. Tenkte å ta den i morgen. Men tør ikke håpe på noe.. føler streken forsvinner litt på bilder også. Og nå har jeg kastet testen. Ha ha.. turte ikke stirre på den mer. Ha Ha
 
8 dager siden jeg satt ovitrelle så er ca. 7 dpo i dag. Testa i går morges og da var testen helt hvit, så sprøyta ser ut til å være ute.
Symptomene forsvant også i dag så da har det hvertfall kun vært pga sprøyta..og jeg mister litt troa på at det kan være noe denne gang.

Blir nok å teste igjen på mandag som er 10 dpo så lenge tempen holder seg høy. Klarer ikke vente til IKM :smiley-ashamed004
 
10 dpo idag. Har vært utrolig kvalm idag! Men nå på ettermiddagen så begynte jeg å spotte, så da kommer nok tr straks :(
Håper jo det er festeblødning, men jeg pleier alltid å spotte før tr :(

Er ikke 10 dpo litt tidlig for tr? Blir det da ikke for kort lutealfase? Noe jeg kanskje burde snakke med legen om? Tok el-test denne pp, så vet ca når el var.
 
Back
Topp