* IKM uke 51 *


Jeg har så utrolig dårlig erfaring med dem nå. Vet ikke om det er partiet mitt som er helt på bærtur eller om jeg faktisk er gravid. Har fått streker siden lørdag, men de er svakere nå enn de var i helgen. Prøvde Lloyds i går, og det kom en svaaak strek, men ikke noe sterkere i dag

Første bilde er fra i helgen, andre fra i går, tredje er Lloyds testen jeg tok i går
 

Vedlegg

  • PSX_20191207_171530.jpg
    PSX_20191207_171530.jpg
    30,7 KB · Visninger: 75
  • PSX_20191210_084047.jpg
    PSX_20191210_084047.jpg
    33,8 KB · Visninger: 83
  • 20191210_135839.jpg
    20191210_135839.jpg
    28,4 KB · Visninger: 73
Jeg har så utrolig dårlig erfaring med dem nå. Vet ikke om det er partiet mitt som er helt på bærtur eller om jeg faktisk er gravid. Har fått streker siden lørdag, men de er svakere nå enn de var i helgen. Prøvde Lloyds i går, og det kom en svaaak strek, men ikke noe sterkere i dag

Første bilde er fra i helgen, andre fra i går, tredje er Lloyds testen jeg tok i går
Åh :( Nei onestep er vel ikke helt til å stole på. Fått tullestreker før og, men syns denne streken virket mer rosa og litt annerledes. Får bare teste i morgen igjen. *utålmodig*
 
Åh :( Nei onestep er vel ikke helt til å stole på. Fått tullestreker før og, men syns denne streken virket mer rosa og litt annerledes. Får bare teste i morgen igjen. *utålmodig*

Ja jeg har heller ikke opplevd slike streker før.. Disse var rosa og sterke, men flere som sier de har fått slike skyggestreker :(
 
Så typisk.. Hvorfor må det være så vanskelig å få barn :banghead::(

Ja det er nesten så jeg bare gir opp hele prøving, får jo streker om jeg er gravid eller ikke...
Men jeg har såå vonde pupper om dagen, har hatt det i et par dager nå. Håper det er et tegn
 
4 dpo.. skikkelig strekk både nederst i magen og bakover på sidene ved enkelte bevegelser.

lov å håpe på noe - men er jo altfor tidlig :facepalm:
Årh jeg er også 4/5 dpo (usikker på nøyaktig EL) og har samme symptomer..men jeg har tatt Ovitrelle for første gang denne syklusen så tenker at det sannsynligvis er bivirkninger av den.
Blir gal av å vente på testdag :nailbiting:
 
Ja det er nesten så jeg bare gir opp hele prøving, får jo streker om jeg er gravid eller ikke...
Men jeg har såå vonde pupper om dagen, har hatt det i et par dager nå. Håper det er et tegn
Ja jeg også. Prøvd siden mars ca, og mistet en gang i september. Pleier å ha mensmurringer i dpo land, men ikke hatt det nå. Men brystene føles veldig tunge og vonde ut. Så håper det er noe i det..
 
Årh jeg er også 4/5 dpo (usikker på nøyaktig EL) og har samme symptomer..men jeg har tatt Ovitrelle for første gang denne syklusen så tenker at det sannsynligvis er bivirkninger av den.
Blir gal av å vente på testdag :nailbiting:
Har roet seg litt nå utpå ettermiddagen, men det murrer enda. Når skal du teste?
 
Hei,

opplever stikkende smerter i høyre lyske og nederst i magen. 6 dpo. Noen som har opplevd liknende? :)
 
7dpo og ferske bloddråper på papiret nå i kveld etter menslignende murringer og jeg sovnet og sov 1time. Er dette festeblødning mon tro? Har lest at det kan være tilfellet. Når kan man evt forvente å få en positiv test? Tørr ikke å starte å teste fortidlig og ha høye forventninger, selv om jeg merker at kroppen er ekstrem annerledes denne pp med mye stikninger som jeg ikke har opplevd maken til. :woot:

Jeg fikk festeblødning forrige syklus som endte i kjemisk. Hadde en gul/brun utflod ved et dobesøk 7 DPO. Testet svakt positivt 10 DPO, tydelig positivt 11 DPO.
 
Jeg har litt symptomer så El må ha vært tidligere enn jeg har trodd :hilarious:

Jeg får presset igjen olabuksen min, men er altfor stram bukse å ha på meg om dagen. Veldig synlige blodårer på magen. Ekstremt såre nipler. Tunge pupper.

Ikke nok med det... I dag på vei hjem fra jobb så kjørte jeg på motorveien. På den andre siden skulle en ambulanse kjøre av motorveien (hadde på blålys og sirener) og bilen foran ambulansen flyttet seg ikke. Jeg ble kjempesint og begynte nesten å gråte, for det var jo noen som trengte hjelp...
Så... Tydeligvis ganske hormonell også :hilarious:
 
Liten mellomblødning Idag 9 dpo så da kommer nok mensen som vanlig..! Helt blenda hvit test i dag også.. KJEDELIG!!:shy:
 
Lagt inn 2 bestillinger på billige-tester og sikra meg mange tester før tollgrensa går ned :hilarious: og tilbud på digital på fertil :p
 
Back
Topp