Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! ❤Vert kvalm hele uka, fått kommentarer på jobb om jeg ikke ser ut til å være i form. IKM i dag, tok digital test som viser gravid![]()
![]()
![]()
![]()
Så bra det stabiliserte segHåper det samme skjer med meg! Takk for svar ☺Her har det vært 25, 23, 29, 30(SA), 29, 29. Så det stabiliserte seg ganske raskt på 29!![]()
Ja, hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste etter EL, var redd for at det ville føre til ekstra stress. Men er enig med deg, og kommer nok til å teste etter EL. Tror ikke jeg er gravid. Så venter bare på TR nå!Jeg har veldig ustabile sykluser, fra 29d og helt opp til over 50!
Vil derfor anbefale deg å teste etter EL! Jeg begynner ca 10d etter syklus-start og tester helt fram til EL har vært! (Kjøper testene på ebay, så det koster nesten ingenting!) lykke til![]()
Gratulerer så mye ❤Mine tester i dag av annet merke vel og merke, men de blir sterkere for hver dagJippi ! Vis vedlegget 151715
Bare hyggelig! Og lykke til uansett hva som skjer videreJa, hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste etter EL, var redd for at det ville føre til ekstra stress. Men er enig med deg, og kommer nok til å teste etter EL. Tror ikke jeg er gravid. Så venter bare på TR nå!
Takk for tips om tester fra ebay
Ser veldig bra ut!Vis vedlegget 151766
Dagens test på e.m-urin! Kommer seg nå vel?!
Gratulerer!HVA!!!!??!?!? Jeg skjønner ingenting!
Tok en test 2 dager etter IKM som var negativ. Og nå på ettermiddagsurin får jeg denne!
Ser dere det samme som meg?
Kan ikke tro det? !?!?
Gratulerer, kommer inn på august du også da?HVA!!!!??!?!? Jeg skjønner ingenting!
Tok en test 2 dager etter IKM som var negativ. Og nå på ettermiddagsurin får jeg denne!
Kan ikke tro det? !?!?
Gratulerer så mye!!!HVA!!!!??!?!? Jeg skjønner ingenting!
Kan ikke tro det? !?!?
Sees der da!!Tusen takkEr så glad!!! Ja, joiner dere der
Det hørtes skikkelig kjipt ut!Ennå ingen TR... Skulle vært her søndag 20.12..... Har ikke hatt el denne mnd så dette synes jeg ingenting om. Nå er det ikke lengre sjans neste pp siden mannen er på havet![]()