** IKM UKE 51 **

Mine tester i dag av annet merke vel og merke, men de blir sterkere for hver dag :) Jippi !
ImageUploadedByBV Forum1450448475.670419.jpg

Jeg har veldig ustabile sykluser, fra 29d og helt opp til over 50!
Vil derfor anbefale deg å teste etter EL! Jeg begynner ca 10d etter syklus-start og tester helt fram til EL har vært! (Kjøper testene på ebay, så det koster nesten ingenting!) lykke til ❤️
Ja, hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste etter EL, var redd for at det ville føre til ekstra stress. Men er enig med deg, og kommer nok til å teste etter EL. Tror ikke jeg er gravid. Så venter bare på TR nå!
Takk for tips om tester fra ebay

Ja, hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste etter EL, var redd for at det ville føre til ekstra stress. Men er enig med deg, og kommer nok til å teste etter EL. Tror ikke jeg er gravid. Så venter bare på TR nå!
Takk for tips om tester fra ebay
Bare hyggelig! Og lykke til uansett hva som skjer videre ❤️ (PS: jeg stresset mer før jeg testet etter EL, enn etter at jeg begynte med det!)

Med denne testen takker jeg for meg her inne :) Lykke til alle dere andre!
ImageUploadedByBV Forum1450515364.194804.jpg

Tr kom som forventet i dag :( så får vi se om jeg må hoppe over en syklus eller at jeg er så heldig at jeg får el en dag det går fly i mellomjula!

Ikke fått tr i dag, men har litt uregelmessige sykluser riktignok. Har ikke funnet EL denne syklusen men synes det var litt rart at jeg våkna til skikkelig menssmerter natt til lørdag. Nå stikker det bare litt, ingen menssmerter eller tr.. Hadde jeg hatt EL hadde jeg tatt disse tegnene som mulige symptomer på graviditet :p Merkelig denne kroppen ;)

HVA!!!!??!?!? Jeg skjønner ingenting!
Tok en test 2 dager etter IKM som var negativ. Og nå på ettermiddagsurin får jeg denne!
Ser dere det samme som meg?
Kan ikke tro det? !?!?
Gratulerer, kommer inn på august du også da?

HVA!!!!??!?!? Jeg skjønner ingenting!
Tok en test 2 dager etter IKM som var negativ. Og nå på ettermiddagsurin får jeg denne!
Ser dere det samme som meg?
Kan ikke tro det? !?!?
Gratulerer så mye!!! ❤️ Joiner du oss på August?? :)

Ennå ingen TR... Skulle vært her søndag 20.12..... Har ikke hatt el denne mnd så dette synes jeg ingenting om. Nå er det ikke lengre sjans neste pp siden mannen er på havet :(

Back
Topp