** IKM UKE 51 **

ImageUploadedByBV Forum1450376718.272515.jpg

Noen fler enn meg som ser en strek langt der inne?? Synes den er sterkere IRL enn på bildet, så hvis det ikke er testen som virkelig tuller med meg, gleder jeg meg til å teste i morgen!!!
(Testen er tatt på e.m etter at jeg holdt meg i 3t)

Vis vedlegget 151612
Noen fler enn meg som ser en strek langt der inne?? Synes den er sterkere IRL enn på bildet, så hvis det ikke er testen som virkelig tuller med meg, gleder jeg meg til å teste i morgen!!!
(Testen er tatt på e.m etter at jeg holdt meg i 3t)
Jeg ser :)

Tror jeg kan settes på gravid. Streken blir gradvis sterkere, tror jeg?
krysser jeg fingrene for at spiren blir der i 8 måneder til :)
ImageUploadedByBV Forum1450377566.370889.jpg

Åh! tenk om det virkelig skulle være sant?!? ❤️ skal teste noen dager til for å være helt sikker, men godt å høre at dere også ser samme streken som meg!
Du er 11DPO? Passer jo perfekt å få strek nå også. Så jeg tror du er gravid :) Krysser fingrene for deg!!

Du er 11DPO? Passer jo perfekt å få strek nå også. Så jeg tror du er gravid :) Krysser fingrene for deg!!
Er 11dpo ja! Håper på enda sterkere strek i morgen, slik at jeg kan glede meg for fullt! Mannen kommer hjem fra jobb i morgen, så hadde passet perfekt å overraske han med to streker!

Jeg er 15DPO i dag, så om du er gravid, så kommer vi i samme klubb :) :) Har laget en oversikt over mine tester så langt ;)
Vis vedlegget 151635
Såååå fine tester, håper mine ser like fine ut om noen dager!
Hvis jeg ikke er gravid, må det være noe alvorlig galt for jeg har vært så sentimental idag.., sitter og gråter nå uten at jeg egentlig vet hvorfor.... Haha!

Hvis jeg ikke er gravid, må det være noe alvorlig galt for jeg har vært så sentimental idag.., sitter og gråter nå uten at jeg egentlig vet hvorfor.... Haha!
Jeg tror du er gravid! Når skal du ta neste test? I morgen tidlig? Gleder meg til å se :)

Jeg er 15DPO i dag, så om du er gravid, så kommer vi i samme klubb :) :) Har laget en oversikt over mine tester så langt ;)
Vis vedlegget 151635

Back
Topp