Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg!!Begynte å spotte nå og gikk i tusen knas, jeg er så lei meg.
Jeg serVis vedlegget 151612
Noen fler enn meg som ser en strek langt der inne?? Synes den er sterkere IRL enn på bildet, så hvis det ikke er testen som virkelig tuller med meg, gleder jeg meg til å teste i morgen!!!
(Testen er tatt på e.m etter at jeg holdt meg i 3t)
Jeg serVis vedlegget 151612
Noen fler enn meg som ser en strek langt der inne?? Synes den er sterkere IRL enn på bildet, så hvis det ikke er testen som virkelig tuller med meg, gleder jeg meg til å teste i morgen!!!
Der er det vel ingen tvil? Fin strek og fin stigning!!! Gratulerer så mye!Tror jeg kan settes på gravid. Streken blir gradvis sterkere, tror jeg?
krysser jeg fingrene for at spiren blir der i 8 måneder tilVis vedlegget 151616
Se der ja!Tror jeg kan settes på gravid. Streken blir gradvis sterkere, tror jeg?
Jeg ser ROSA strek!Vis vedlegget 151612
Gratulerer!Tror jeg kan settes på gravid. Streken blir gradvis sterkere, tror jeg?
Åh! tenk om det virkelig skulle være sant?!?Jeg ser ROSA strek!![]()
Du er 11DPO? Passer jo perfekt å få strek nå også. Så jeg tror du er gravidÅh! tenk om det virkelig skulle være sant?!?skal teste noen dager til for å være helt sikker, men godt å høre at dere også ser samme streken som meg!
Er 11dpo ja! Håper på enda sterkere strek i morgen, slik at jeg kan glede meg for fullt! Mannen kommer hjem fra jobb i morgen, så hadde passet perfekt å overraske han med to streker!Du er 11DPO? Passer jo perfekt å få strek nå også. Så jeg tror du er gravidKrysser fingrene for deg!!
Hvilken DPO er du forresten?? Kjekt om vi begge kunne gått videre i august-klubben sammen!Du er 11DPO? Passer jo perfekt å få strek nå også. Så jeg tror du er gravidKrysser fingrene for deg!!
Jeg er 15DPO i dag, så om du er gravid, så kommer vi i samme klubbHvilken DPO er du forresten?? Kjekt om vi begge kunne gått videre i august-klubben sammen!
Såååå fine tester, håper mine ser like fine ut om noen dager!Jeg er 15DPO i dag, så om du er gravid, så kommer vi i samme klubb![]()
Har laget en oversikt over mine tester så langt
Vis vedlegget 151635
Jeg tror du er gravid! Når skal du ta neste test? I morgen tidlig? Gleder meg til å seSåååå fine tester, håper mine ser like fine ut om noen dager!
Hvis jeg ikke er gravid, må det være noe alvorlig galt for jeg har vært så sentimental idag.., sitter og gråter nå uten at jeg egentlig vet hvorfor.... Haha!
Såååå fine tester, håper mine ser like fine ut om noen dager!Jeg er 15DPO i dag, så om du er gravid, så kommer vi i samme klubb![]()
Har laget en oversikt over mine tester så langt
Vis vedlegget 151635
Tusen takkGratulerer!regnet ut termin? Kommer du i august?
![]()
Skal teste i morgen tidlig! Gleder meg ogsåJeg tror du er gravid! Når skal du ta neste test? I morgen tidlig? Gleder meg til å se![]()