** IKM UKE 51 **

13 DPO i dag og negativ test. :(
Første pp etter å ha gått på ppiller 1 år. Så aner ikke når jeg hadde eggløsning, lurer på om jeg hadde el 6 des. Så mulig jeg kun er på 10 DPO.
Håpet er ikke ute før tanta kommer. Men har en følelse på at det ikke gikk denne gangen. Og er realistisk på at det kan ta litt tid før spira sitter. Men alle har et stort håp uansett hvilken pp de er i ;)

Gratulere så mye til alle som har blitt gravide :) ;)
Håper er aldri ute før tr har kommet!! Krysser fingrene for deg!

Hm, hvilken DPO er du? Og brukte du samme type test?
Samme type test ja, og begge testet på morgenen! 10dpo idag... Prøvde å se om det kanskje var skyggestrek i går, men den er ikke grå, men rød! Og heller ikke utflytende.... Ble bare så skuffet, hadde virkelig troen på bekreftelse idag!

Samme type test ja, og begge testet på morgenen! 10dpo idag... Prøvde å se om det kanskje var skyggestrek i går, men den er ikke grå, men rød! Og heller ikke utflytende.... Ble bare så skuffet, hadde virkelig troen på bekreftelse idag!
Hm, men det er fortsatt ganske tidlig da10 DPO! Og det kan jo være at dagens tiss var mer utvannet eller noe sånt? Jeg veit ikke, men det er jo fortsatt fire dager igjen.. :)

Hm, men det er fortsatt ganske tidlig da10 DPO! Og det kan jo være at dagens tiss var mer utvannet eller noe sånt? Jeg veit ikke, men det er jo fortsatt fire dager igjen.. :)
Tenkte faktisk tanken, for jeg drakk MYE brus og kaffe i går kveld, men trodde det ikke hadde betydning så mange timer etterpå....

Håper det ja :) Mhm, testet i dag. Negativ. Og synes det kjennes ut på kroppen som om TR er på vei. Men skal teste igjen i morgen om TR ikke dukker opp.
Jeg kommer til å teste hver dag helt til jeg får enten positiv test eller tr!!!
Hvor mange DPO er du nå?
Jeg kjenner litt mensmurringer innimellom, ikke veldig sterkt, men noen minutter med ubehag... Men det kan jo være både og!

Jeg kommer til å teste hver dag helt til jeg får enten positiv test eller tr!!!
Hvor mange DPO er du nå?
Jeg kjenner litt mensmurringer innimellom, ikke veldig sterkt, men noen minutter med ubehag... Men det kan jo være både og!

Ja, jeg kommer også til å gjøre det.
Jeg er 13 DPO om jeg føler en 28 dagers syklus og el 3 des. Men jeg tror ikke jeg hadde el før 6 des. Så muligens er jeg 10 DPO. Fortsatt sjans.
Hvor mange DPO er du?
Har det på akkurat samme måte som deg, og det kan jo være både og ja! Krysser så fingrene.

Ja, jeg kommer også til å gjøre det.
Jeg er 13 DPO om jeg føler en 28 dagers syklus og el 3 des. Men jeg tror ikke jeg hadde el før 6 des. Så muligens er jeg 10 DPO. Fortsatt sjans.
Hvor mange DPO er du?
Har det på akkurat samme måte som deg, og det kan jo være både og ja! Krysser så fingrene.
Spennende! Jeg er på 10dpo, så vi er kanskje på samme dag da?!? Er livredd for at det er tr som er på vei hver gang det murrer..... Åååh, blir så lei meg om det ikke går denne gangen!
Har dere prøvd lenge?

ALLE rundt meg blir gravide nå og jeg begynner å bli så himla lei av at det aldri er min tur! :( blææ! Hvorfor skal det være vanskelig for noen?!? Vi treffer jo riktig og alt. Kjenner det er skikkelig dritt og får sikkert mensen på fredag. Sorry, må bare få det ut et sted, ingen som vet at vi prøver og jeg blir gaaaal!!

ALLE rundt meg blir gravide nå og jeg begynner å bli så himla lei av at det aldri er min tur! :( blææ! Hvorfor skal det være vanskelig for noen?!? Vi treffer jo riktig og alt. Kjenner det er skikkelig dritt og får sikkert mensen på fredag. Sorry, må bare få det ut et sted, ingen som vet at vi prøver og jeg blir gaaaal!!
Jeg veit akkurat hvordan du har det/føler det! Til og med mine venninner som "aldri" skulle ha barn, har nå fått! Og tre av mine kusiner har nå blitt gravid bare de siste ukene!!!!!

Jeg veit akkurat hvordan du har det/føler det! Til og med mine venninner som "aldri" skulle ha barn, har nå fått! Og tre av mine kusiner har nå blitt gravid bare de siste ukene!!!!!
Jeg vet! Samme her!! Folk som ikke ønsker seg barn egentlig blir jo gravide bare de ser på en fyr virker det som! Og for oss som prøver og virkelig vil ha skal det ta en evighet! Hvorfor er det sånn?!

Jeg vet! Samme her!! Folk som ikke ønsker seg barn egentlig blir jo gravide bare de ser på en fyr virker det som! Og for oss som prøver og virkelig vil ha skal det ta en evighet! Hvorfor er det sånn?!
Føles iallfall blodig urettferdig, når hormonene herjer som verst! Ønsker virkelig å være glad på de andres vegne, men det er vanskelig innimellom!

Samme her, også ikm på fredag. På den tiden jeg har prøvd har 3 veninner blitt gravide! 2 av dem på 1 pp.

Back
Topp