Å Neida duDu er nok gravid med en spire ♡ De orginale testene dine er rosa og fine
Gratulerer
![]()
Æææh!! Kjære vene er det sant!?!?

Jeg er så redd for at det bare er tull
❤Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å Neida duDu er nok gravid med en spire ♡ De orginale testene dine er rosa og fine
Gratulerer
![]()

Jeg er så redd for at det bare er tull
❤Jaaa!9 dpo i dag og testetøsa fortsetter![]()
Øverste er tatt ca kl.08 og nederste tatt nå i stad ca kl.13. Bildene er tatt innenfor fristen. Jeg er fremdeles innstilt på at alt bare er lureri og at det er skyggestreker![]()
Ser tydelig strek der :-D9 dpo i dag og testetøsa fortsetter![]()
Øverste er tatt ca kl.08 og nederste tatt nå i stad ca kl.13. Bildene er tatt innenfor fristen. Jeg er fremdeles innstilt på at alt bare er lureri og at det er skyggestreker![]()
Jaaa!gratulerer!
Ser tydelig strek der :-D
Kjempefine streker9 dpo i dag og testetøsa fortsetter![]()
Gratulerer!9 dpo i dag og testetøsa fortsetter![]()
Gratulerer!![]()
9 dpo i dag og testetøsa fortsetter![]()
Ingen tvil, gratulere!! Hvor mange dpo er du?![]()
Da er det bare for trådstarter å sette deg under gravid da! Som første av osshåper mange flere kommer etter!
Hurra! Så digg!! Håper vi er flere som kommer etter ja! Hvilken pp er du i forresten?Hurra!!ja håper mange av dere kommer etter! Sender masse babystøv til dere
![]()
Hurra! Så digg!! Håper vi er flere som kommer etter ja! Hvilken pp er du i forresten?
Åh, det gir håp! Pp5 nå og er litt lei av å venteeJaa! Er i pp7![]()
Åh, det gir håp! Pp5 nå og er litt lei av å ventee![]()
Gratulerer så masse!You and me both! Jeg var rimelig lei selvså for meg at det var noe galt med oss begge og måtte til legen osv osv. Men neida! Nå får jeg bare håpe at spiren sitter der helt ut
dette blir en morsom julegave å gi til foreldre og svigers!
![]()
Gratulerer