** IKM UKE 51 **

Fikk for meg at jeg ville teste i dag. Har ikke testet etter EL denne måneden. Tror EL var mandag, tirsdag eller onsdag. Har hatt ømme nippler fra tirsdag. På EL-testen i dag var streken sterkere enn jeg hadde trodd og G-testen var blenda(legger jeg godviljen til kan jeg kanskje skimte noe).
ImageUploadedByBV Forum1449409797.464741.jpg

Jeg er usikker på min ikm jeg.. hadde SA som begynte med brunt utflod på en lørdag, men det begynte ikke med friskt blod før på onsdagen etter.. når skal jeg si at min første dag i siste mens var?

Fikk for meg at jeg ville teste i dag. Har ikke testet etter EL denne måneden. Tror EL var mandag, tirsdag eller onsdag. Har hatt ømme nippler fra tirsdag. På EL-testen i dag var streken sterkere enn jeg hadde trodd og G-testen var blenda(legger jeg godviljen til kan jeg kanskje skimte noe). Vis vedlegget 149708
Slik har mine el tester vært de siste dagene. Alle like sterke siden onsdag. Trodde først el var da på onsdag. Men siden strekene ikke blir svakere er jeg i tvil på når el er eller har vært :-P

Fikk for meg at jeg ville teste i dag. Har ikke testet etter EL denne måneden. Tror EL var mandag, tirsdag eller onsdag. Har hatt ømme nippler fra tirsdag. På EL-testen i dag var streken sterkere enn jeg hadde trodd og G-testen var blenda(legger jeg godviljen til kan jeg kanskje skimte noe). Vis vedlegget 149708

Er vell lite sannsynlig med positiv g-test nå? :P

Jeg er usikker på min ikm jeg.. hadde SA som begynte med brunt utflod på en lørdag, men det begynte ikke med friskt blod før på onsdagen etter.. når skal jeg si at min første dag i siste mens var?
Det er dagen du bl;dde mye og hadde smerter som er SA dagen. Jeg småblødde i 9 dager, mer friskt blod på dag 10 (brukte 1-2 bind per dag), bankende hjerte på ul samme dag. Endte allikevel med SA og jeg er sikker det var dagen etter for da var det så mye at jeg måtte skifte bind hver 1-2 time.

Det er dagen du bl;dde mye og hadde smerter som er SA dagen. Jeg småblødde i 9 dager, mer friskt blod på dag 10 (brukte 1-2 bind per dag), bankende hjerte på ul samme dag. Endte allikevel med SA og jeg er sikker det var dagen etter for da var det så mye at jeg måtte skifte bind hver 1-2 time.
Ok :-) takk for svar! Jeg hadde ikke monsterblødning, heldigvis! Jeg er vant med store blødninger når jeg hadde kobberspiral, så jeg så for meg blodbad..
Men da er vi enige om at jeg regner det fra onsdag da ;-)

Ok :) takk for svar! Jeg hadde ikke monsterblødning, heldigvis! Jeg er vant med store blødninger når jeg hadde kobberspiral, så jeg så for meg blodbad..
Men da er vi enige om at jeg regner det fra onsdag da ;-)
Jeg hadde ikke monsterblødning heller. Helt vanlig mens, men varte lengre, spottet lenge før og etter.

Uff, og jeg som er lei allerede i pp4!! Må bare slutte å klage ser jeg :(
Klag i vei! Er ikke noe verre nå enn i pp1!! Etter hvert blir man bedre kjent med seg selv og lærer å ta en dag av gangen.. Hjelper ikke å stresse ihvertfall! Masse lykke til, så håper jeg det klaffer for oss begge!

Back
Topp