** IKM UKE 51 **

Ja, jeg har lest det samme, men jammen ble det ikke max i dag! Wii! ☺️ så da slipper jeg ekstra strimler! Og aksjer både i går og i dag så da har vi iallefall truffet riktig denne gangen! Det er veldig deilig å vite faktisk! Så får vi se om et par uker om det har noen effekt da! *krysser fingrene* Vis vedlegget 149003

Åiåi! Så kjekt :) da starter dpo verden for deg :D

Jeg fikk positiv på EL i forgårs. Var den siste strimmelen min, så fikk ikke testa i går. Kom nye i posten i dag, og den er fremdeles klart positiv?!

Har hatt mye smerter denne syklusen. Svært øm i magen og ekstra sensitiv for trykk på h. side. Noen som har opplevd liknende?
Har hatt smertefulle cyster ved et par anledninger før, så mistenker at det kan være noe i den duren....? Kanskje det gjør at egget ikke får sluppet?

I går fikk jeg smerter på høyre side jeg også, og var øm og nesten hoven. Strålte liksom ned til siden av skambeinet. Aldri opplevd det tidligere :p Aldri hatt cyster før, og kjenner ingen ting i dag så det er vel bare hormonelt da :p

Bruker monitor og den viser bare høy foreløpig, så kan ikke ha vært EL heller :) cd11 i dag :)

Tror denne syklusen er lenger en først antatt.
Regnet meg frem til El i dag. Men El test er negativ. Fikk de i posten i dag. Ellers hadde jeg testa tidligere også.
Var på en kontroll på gyn pol etter en blokkering av livmorhalsen. Alt så fint ut og hun mente det så ut som El var i anmarsj.
Har vært øm siden mandag
Etter ny kalkulering på appen skal El være på lørdag.
Da blir vel også ikm flyttet til den 19.desember.
Tester videre med el tester nå og ser om det skjer noe

Valgte å ikke teste etter EL denne perioden. Fikk EL-slim på fredag noe jeg vanligvis får tre dager før EL så hadde gjerne EL på mandag. Fikk ømme brystvorter mandag kveld, har det enda og de har bare blitt enda ømmere. Fikk lagt inn aksjer på fredag, søndag og tirsdag. Tenkte å legge inn aksjer i dag også for å øke sjansene :) Blir spennende å se om jeg får to streker denne gangen! Det hadde vært verdens beste julepresang :)

Ja! :D det blir to laaaange uker som vanlig... Godt vi kan skravle litt her inne i mens! :)

Enig! Og jeg som ikke har tester tror jeg hadde el igår eller dagen før, sex hadde vi søndag men.. Jaja. Mannen ble skuffet når han nå spurte om jeg hadde el. :P Håpte jeg fikk testene idag, men nei! Så får se i morgen da. Har mer troen på januar jeg altså.

Enig! Og jeg som ikke har tester tror jeg hadde el igår eller dagen før, sex hadde vi søndag men.. Jaja. Mannen ble skuffet når han nå spurte om jeg hadde el. :P Håpte jeg fikk testene idag, men nei! Så får se i morgen da. Har mer troen på januar jeg altså.

Er ikke testene som avgjør om du blir gravid eller ikke heldigvis :D legg inn aksjer når man kan, så er det vel sikkert nok å vite sånn ca at det er EL :)

Er ikke testene som avgjør om du blir gravid eller ikke heldigvis :D legg inn aksjer når man kan, så er det vel sikkert nok å vite sånn ca at det er EL :)

Jepp! Ventet igrunn el i morgen, så skal legge inn ikveld også, har fremdeles el ømhet i magen så kan jo være vi treffer likevell :)

Da har vi lagt inn det lille han fikk spart opp siden helga, så prøver vi å spare opp en uke ekstra neste mnd :) Med mindre nooooe skulle skje nå da :P Blir greit å få avklart el de neste dagene, håper den er i morgen! Skal aldri gå inn i ny pp uten el tester :P

Kosttilskudd kom i posten og der fant jeg to el-tester som en gave :) Jeg, som skulle ikke teste denne mnd. :)
Vel, vel. La en test til side til neste måned. Den andre dro meg rett på toalettet. Det var en lettelse å se en blank el-test på cd19. Da betyr det at jeg kjenner kroppen min bedre enn Apper og kalendere som regner snittet. Altså denne syklusen er en av de korteste, på bare 28-29 dager og jeg er ca 2dpo nå. Deilig. Slipper å stresse med å ta initiativ til sex ofte fra nå av :)

Uff, fælt å si det..men det skal bli deilig å slippe sex i dag når vi legger oss ;)
Skikkelig lei og sliten begge to...

Back
Topp