** IKM UKE 51 **

Har egentlig syklus på 28 dager, men fikk plutselig en skikkelig lang syklus denne måneden (trodde jo jeg da var gravid) , så fant ut at jeg egentlig skal ha IKM uke 49 ut i fra det:nailbiting: EL er nok over da for meg om om jeg bare fikk et lite hopp i syklusen..... har ikke vært aktiv så blir ikke noe baby denne PP, bedre lykke neste gang:) da blir det PP6.

Slitsomt med kluss! Du får ha lykke til videre :) fjerner deg da fra ikm lista.

Åh, i natt drømte jeg at jeg fikk mange positive tester som jeg viste til samboer! At CBFM ikke fikk kommet i bruk da den kom i posten neste pp :P

Åh, i natt drømte jeg at jeg fikk mange positive tester som jeg viste til samboer! At CBFM ikke fikk kommet i bruk da den kom i posten neste pp :P

Hehe! Vi får håpe du er sanndrømt da! :) Skal du bruke CBFM denne måneden? Jeg har akkurat kjøpt og bruker den for første gang denne pp! Spennende å se hvordan den funker! :)

Hehe! Vi får håpe du er sanndrømt da! :) Skal du bruke CBFM denne måneden? Jeg har akkurat kjøpt og bruker den for første gang denne pp! Spennende å se hvordan den funker! :)

Håpe det :P jeg får den ikke enda, så bruker den fra neste pp! Veldig spendt på den der. Advanced du har eller?

Håpe det :P jeg får den ikke enda, så bruker den fra neste pp! Veldig spendt på den der. Advanced du har eller?
Aha, skjønner! Jepp, det er advanced. Siden jeg har hatt en SA så vet jeg jo at jeg kan bli gravid, men jeg lurer veldig på om vi treffer riktig på eggløsning. I følge appen som jeg bruker for å tracke eggløsning har vi lagt inn aksjer på perfekt tidspunkt alle periodene, men så skjer det likevel ikke noe videre - så det blir spennende å se om eggløsning egentlig er en annen dag enn det jeg har trodd :)

Nå må jeg bli kvitt tanta snart! Lei hu der allerede :P Til helga er jeg friiii :D og iiingen testing etter EL eller tidlige G-tester, skal bli deilig! :) hvordan går dere frem denne gang, full testing?

Jeg har ikke lyst å teste meg gal. Men det er lett å bli revet med når de setter i gang her inne :-P
Tester ikke etter EL men kanskje jeg ikke klarer å vente helt til ikm med å ta en g-test?
Får nesten se hvor lenge jeg holder ut.

Jeg prøver første måned med CBFM nå, og den peip og blinket i dag morges på at jeg skulle ta første test, så da er det i gang. Har aldri prøvd eggløsningstester før, så det er litt spennende! :)

Det er ikke enkelt å holde seg fra den testinga nei, men er så lei skuffelsen, begynner alltid så tidlig ser du :P men neste pp er det monitor, det gleder jeg meg til :)

Ja, det er litt vanskelig å holde seg fra å teste! Jeg brant meg bare veldig på det når jeg testet tidlig og var gravid og så fikk en tidlig SA. Hvis jeg ikke hadde testet tidlig så kanskje jeg bare ville trodd det var mensen og ikke blitt så sinnsykt glad og så sinnsykt skuffa! Så nå skal jeg holde meg til IKM (er iallefall planen.. :P)

Ja, det er litt vanskelig å holde seg fra å teste! Jeg brant meg bare veldig på det når jeg testet tidlig og var gravid og så fikk en tidlig SA. Hvis jeg ikke hadde testet tidlig så kanskje jeg bare ville trodd det var mensen og ikke blitt så sinnsykt glad og så sinnsykt skuffa! Så nå skal jeg holde meg til IKM (er iallefall planen.. :P)

Samma her :( ikm e r målet! Vi skal klare d :D

Er nå på cd10, men det er hele 8 dager til EL. Kjedelig med lange sykluser.

Kjører dere sex hver dag rundt EL, annenhver eller tar det som det kommer?

Hver dag er målet, tenker at annenhver dag er mer oppnåelig.. Men det blir som regel som det blir.

Planlagt babydans er liksom litt mindre spicy enn ellers.. :p

Går for det som føles greit, samboer vil nok hver dag, jeg er mer annenhver for at han skal få tid til å produsere nye svømmere :P

Det blir annenhver dag! Blir litt pes med hver dag synes jeg, blir ikke akkurat så spontant.. Men hele greia når man prøver er vel ikke akkurat så spontant uansett.. :P

Hei jenter! Kommer inn her jeg, Ikm 18.desember. Pp3 blir det vel egentlig, pp1 MA uke 10,pp 2 mislykket inseminasjon. Begynner el-testing til helga og håper på ny tur til Danmark neste uke!

Back
Topp