** IKM UKE 51 **

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Da satser vi på mange førjulsspirer her inne i desember :)

*Mandag 14*

*Tirsdag 15*
Bare meg =o)
Fajomo
Tr0llmor

*Onsdag 16*
Shio, pp2
Fjelldronning
Babystøv

*Torsdag 17*
Symaskin, pp11
Amahel, pp 5
Chanett, pp12
Nimmelim, pp3
AnnB_ , pp1
Utolmodigemeg, pp4

*Fredag 18*
CCmil, pp3
Emilie89, pp4
Lillemy_._
Emely2016

*Lørdag 19*
matrosfrue, pp6

*Søndag 20*
Fjellrose, pp4
Skjærepåtunet, pp4
BabyG, pp6
Frøkenvims
Prøverbabynr2

*SA :( *
Charlie

*TR :( *
Ønskespire
Nimmelim
Amahel
Utolmodigemeg
Bare meg =o)
Fjelldronning
Shio
Chanett
Emily2016
CCmil
Skjærapåtunet

*GRAVID ❤️ :)*
LilleØnskeSpire
Minti
Fajomo
Lillemy_._
Emilie89
Frøkenvims
AnnB_

Last edited:
Da satser vi på mange førjulsspirer her inne i desember :)

*Mandag 14*

*Tirsdag 15*

*Onsdag 16*

*Torsdag 17*
Utolmodigemeg, pp 4

*Fredag 18*

*Lørdag 19*

*Søndag 20*

*TR :( *

*GRAVID ❤️ :)*

IKM den 17. desember, pp11

Menssmerter på gang, så da er jeg i rute om TR kommer på onsdag :)
Så du har ikke fått mensen ennå? Jeg husker deg fra forrige IKM tråden og ser at vi ligger ganske likt. Jeg pleier å ha 30-33 dagers sykluser. I snitt blir det 32 dagers syklus, så jeg stoler på hva Appen sier denne gangen. Jeg brukte el-testene alle de andre 10 prøveperiodene uten at det ga noen særlige resultater (ble gravid bare i pp7), så denne gangen tenker jeg å la være. Jeg vet jo selv hvilke dager er mine fertile. Skal heller prøve å være aktiv i denne perioden enn avslappet til jeg får en positiv EL-test.

Så du har ikke fått mensen ennå? Jeg husker deg fra forrige IKM tråden og ser at vi ligger ganske likt. Jeg pleier å ha 30-33 dagers sykluser. I snitt blir det 32 dagers syklus, så jeg stoler på hva Appen sier denne gangen. Jeg brukte el-testene alle de andre 10 prøveperiodene uten at det ga noen særlige resultater (ble gravid bare i pp7), så denne gangen tenker jeg å la være. Jeg vet jo selv hvilke dager er mine fertile. Skal heller prøve å være aktiv i denne perioden enn avslappet til jeg får en positiv EL-test.

Ingen mens nei, men ikm onsdag, og blenda test idag. Ja husker deg, vi er helt likt ser det ut som :) skal kjøre samme løp som deg denne gang, uten tester o.l. Prøve å slappe av og ikke tenke på det. Vet jo, som du sier, når jeg er mest fruktbar, uten tester :) Krysser fingrene for oss! Spesielt deg, som har så altfor mange PP'er bak deg :(

Fantastisk! TR er på full guffe her, frem med tablettene :eek:
Der er jeg heldig. TR har aldri plaget med med smerter eller andre ubehagelige ting. Blør mest sannsynlig mer en gjennomsnittet (av det jeg hørte om andres mens), men lærte meg å leve med det.
De siste 40 dagene har jeg brukt Vitex og jeg mener at mensen ble mye bedre med den. Blødde litt mindre, tror jeg.
Om det er fornuftig å ta Vitex hele livet videre av den grunn, vet jeg ikke, men likte definitivt effekten. Selv om meningen var å bli gravid med Vitex forrige pp :smiley-angelic001

Der er jeg heldig. TR har aldri plaget med med smerter eller andre ubehagelige ting. Blør mest sannsynlig mer en gjennomsnittet (av det jeg hørte om andres mens), men lærte meg å leve med det.
De siste 40 dagene har jeg brukt Vitex og jeg mener at mensen ble mye bedre med den. Blødde litt mindre, tror jeg.
Om det er fornuftig å ta Vitex hele livet videre av den grunn, vet jeg ikke, men likte definitivt effekten. Selv om meningen var å bli gravid med Vitex forrige pp :smiley-angelic001

Her vekker smertene meg på nattestid, så au!
Hva er vitex sier du? :)

Hei! Jeg er helt ny på forumet jeg, så jeg vet ikke hvordan alt fungerer! Men jeg er i pp5, hadde tidlig SA i pp3, men tilbake i normal syklus med en gang. IKM torsdag 17.12.

Har egentlig syklus på 28 dager, men fikk plutselig en skikkelig lang syklus denne måneden (trodde jo jeg da var gravid) , så fant ut at jeg egentlig skal ha IKM uke 49 ut i fra det:nailbiting: EL er nok over da for meg om om jeg bare fikk et lite hopp i syklusen..... har ikke :love022rundt EL fordi jeg trodde/ gikk ut i fra at EL var i løpet av neste uke, så det blir nok ikke noe baby denne PP :banghead: da blir det PP6.

Last edited by a moderator:
Back
Topp