*** IKM uke 51 ***

Ser nok ut som du er i dpo land da ja :) krysser fingra for klaff og at det blir en positiv test snart :)
Om jeg følger symtomene (som jeg IKKE skulle kjenne etter :p ) så er jeg i dop. Iler/stikker i brystene, stikker litt i magen. Pluss at for en uke siden var sex vondt (som det pleier umder el), men ikke de siste dagene.
Nei nå tar jeg en sjefsavgjørelse. Jeg er 6 dpo så fåt jeg heller bli skuffa om jeg ikke er det. :) Dropper el testene fra nå og har heller senhekos annenhver/hver dag for sikkerhets skyld :) Så blir det g test fra søndag da er jeg forhåpentligvis 9dpo :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Tror nok det er skyggestreker eller noe jeg må ha hatt også, for helt hvit test i dag :/ men fortsatt vondt i puppene, og det har jeg ikke hatt før :o har så lyst på positiv test..

Jeg er 5 eller 11 dpo i dag.

Tester i helgen, så får vi se hva som skjer neste uke.

Okei, jeg hadde slått fra meg tanken helt, men så ser jeg på testen en halvtime senere og den svake streken er tilbake!! haha.. Jeg er håpløs

Okei, jeg hadde slått fra meg tanken helt, men så ser jeg på testen en halvtime senere og den svake streken er tilbake!! haha.. Jeg er håpløs

Og det ser ut som det blir den sterkeste streken til nå :o
Beklager sjanglende oppdateringer, men tror jeg må slutte å oppdatere med en gang jeg har testet, haha

Og det ser ut som det blir den sterkeste streken til nå :o
Beklager sjanglende oppdateringer, men tror jeg må slutte å oppdatere med en gang jeg har testet, haha

Akkurat slik har mine tester også vær frem til i dag, har ikke kunne sett noe helt tydelig før en god stund etter fristen, men da har den blitt ganske sterk - ingen grunn til å gi opp håpet helt enda! :)

Og takk, Sara! :) men jeg kjenner at jubelen er ikke så stor som jeg trodde den ville være - men på mandag tør jeg nok å slippe den løs, om TR fortsatt holder seg langt borte! :)

Akkurat slik har mine tester også vær frem til i dag, har ikke kunne sett noe helt tydelig før en god stund etter fristen, men da har den blitt ganske sterk - ingen grunn til å gi opp håpet helt enda! :)
Oi, så gøy å høre :) ga egentlig litt opp i dag, men nå kom håpet tilbake :D

Gratulerer med strek, det må være en liten lettelse selv om du ikke ikke slapper helt av enda ;)

Testegalskapen har tatt overhånd, men denne streken dukket opp nå FØR tidsfristen!! Ser den bedre i virkeligheten, men kanskje dere ser en liten antydning på bildet?
ImageUploadedByBV Forum1386931788.239413.jpg

Ser det best når man holder telefonen litt på avstand, haha
Samboer er ikke hjemme så måtte dele den lille gleden her med dere enn så lenge.. Håper bare den blir sterkere de neste dagene :)

Testegalskapen har tatt overhånd, men denne streken dukket opp nå FØR tidsfristen!! Ser den bedre i virkeligheten, men kanskje dere ser en liten antydning på bildet? Vis vedlegget 43434

Ser det best når man holder telefonen litt på avstand, haha
Samboer er ikke hjemme så måtte dele den lille gleden her med dere enn så lenge.. Håper bare den blir sterkere de neste dagene :)

Den var lett å se! Gratulerer! :D

Gratulerer! Dere får bare si ifra når jeg skal flytte dere over på GRAVID-listen. ;) :)

Back
Topp