*** IKM uke 51 ***

Har el i dag litt sent. Men kosen i helga hjelper vel lite nå.

Ja, skjønte det. Du har ingen mulighet til å snike inn ett aksjeinnlegg i kveld? :)

Veldig spent på om jeg får el til helgen.
Hadde jo en SA i oktober men hcg steg i løpet av de 4 ukene etterpå før det begynte synke fredag for snart 2 uker siden.
Dagens el test er positiv men det har den hver hele veien de siste 8 ukene. Har også fortsatt svakt positiv g test. Men tr kom når den skulle 4 uker + 1 dag etter sa-en.
Syns jeg merker litt økt utflod men ingen el smerter enda. Jaja vi legger inn aksjer imtrent hver dag fram til IKM så om jeg får el burde vi treffe.
Dagens eltest
1386194503241.jpg

Skulle vært å tatt ny blodprøve for å måle hcg idag men fikk ikke tid så skal dra i morgen. Men vet jo at den ikke er negativ da.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Blir litt frustrert å forstår ingenting. Fortsatt negative el tester. hva skjer har jeg ikke el denne perioden eller hva er det.
Samme problem her.. Forventet EL på søndag eller mandag, fortsatt ikke fått positiv EL-test:( I dag steg i tillegg tempen med 0,25 grader etter ha sunket gradvis hver eneste dag siden tr.. Betyr det at jeg hadde EL i går uten at det slo ut på testen? Er ikke så dreven på tempingen da dette er første pp jeg prøver det, men siden dette er første gang den har steget denne syklusen tenker jeg jo at det virker sannsynlig at EL har vært?! Håper imidlertid ikke den var i går for vi har ikke lagt inn aksjer siden lørdag, og det blir vel litt i lengste laget før EL isåfall.. :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jippi, dagens test er negativ!!!!
*Er "noe" der men det bryr jeg meg ikke om nå :p)
Da får jeg kanskje el til helga likevel.
Da håper jeg hcg begynner opptur igjen om 2 ukers tid :) :)
1386232266370.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Om Lykkeliten har rett, og min tvil tar feil, hører jeg atter en gang hjemme i en tråd hun styrer, selv om hun ikke er med i den.

Jeg avventer et par dager, i alle fall, før jeg tror det.

Om Lykkeliten har rett, og min tvil tar feil, hører jeg atter en gang hjemme i en tråd hun styrer, selv om hun ikke er med i den.

Jeg avventer et par dager, i alle fall, før jeg tror det.

Ja, hva er greia med det? Vi to altså.

Du får rope ut IKM om et par dager da. ;)

Slim i dag også. Åpen tapp. Negativ test.

Tviler liksom enda mer.

Kan nok skrive meg opp som at tr kommer allerede. Mannen er på jobbreise og blir forsinket hjem, så tviler på at vi rekker egget :( det er første gang noensinne at vi ikke får en sjans en gang. Men men - kanskje jeg får fokusere litt på andre ting denne måneden:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samme problem her.. Forventet EL på søndag eller mandag, fortsatt ikke fått positiv EL-test:( I dag steg i tillegg tempen med 0,25 grader etter ha sunket gradvis hver eneste dag siden tr.. Betyr det at jeg hadde EL i går uten at det slo ut på testen? Er ikke så dreven på tempingen da dette er første pp jeg prøver det, men siden dette er første gang den har steget denne syklusen tenker jeg jo at det virker sannsynlig at EL har vært?! Håper imidlertid ikke den var i går for vi har ikke lagt inn aksjer siden lørdag, og det blir vel litt i lengste laget før EL isåfall.. :(

Sent from my iPhone using BV Forum
Vi la også inn aksjer natt til søndag, jeg er i en periode der syklus er veldig ustabil, så jeg klarer ikke å beregne meg fram så bra. Håper cellene til mannen er hardbarka og overlevde lenge. Lykke til. Er ikke helt sikker på det med temp. Jeg tar eggløsningstest morgen og kveld for å være sikker.

Kan nok skrive meg opp som at tr kommer allerede. Mannen er på jobbreise og blir forsinket hjem, så tviler på at vi rekker egget :( det er første gang noensinne at vi ikke får en sjans en gang. Men men - kanskje jeg får fokusere litt på andre ting denne måneden:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg venter vel med å flytte deg til tr kommer? Kanskje du har fått en dose supersperm? :-) Eller vil du bli flyttet nå?

*Taster på app på mobilen*

Jeg venter vel med å flytte deg til tr kommer? Kanskje du har fått en dose supersperm? :-) Eller vil du bli flyttet nå?

*Taster på app på mobilen*

Vi kan jo vente da :) haha! Måtte virkelig ha vert en super super sperm om den overlever i over 10 dager! Tihi! Men har lyst å henge litt her med dere, så kan vente :)

Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Venter EL rundt disse dager og i dag kom det litt brun utflod(aldri skjedd før)! Bruker ikke EL tester denne perioden(trang økonomi, haha), men kan dette være et tegn? Har ikke merket noe rundt eggløsning tidligere annet enn litt vondt i magen :)

Ser ikke ut som jeg rekker IKM denne uka.
Idag var eltesten helt klart negativ hviljet betyr at den ikke lenger reagerer på hcg i urin :)
Så da vet jeg 100% sikkert at når den er positiv igjen har jeg el.
Men om det er greit så blir jeg bare her til jeg vet når el kommer?
1386330974316.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Og skulle det være at jeg faktisk har hatt el med disse positive eltestene har vi lagt inn masse aksjer så muligheten er der :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Back
Topp