KriMar
Betatt av forumet
Blir spennende å følge de neste dagene!Tok test i dag, det jeg tror er ca 8-9 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å følge de neste dagene!Tok test i dag, det jeg tror er ca 8-9 dpo
Mulig, men rart jeg ikke fikk det forrige syklus da..Så bra! Kanskje det bare var en reaksjon i starten på cyclogest![]()
Du er sterk! Jeg er 6 DPO i dag og har tatt Ovitrelle og cyclogest som deg, men klarer ikke vente med testingen, så jeg tester for å se når streken forsvinner for så å håpe på at det dukker opp en ekte strekEndelig noe fordel med PCOS - må ta Ovitrelle for eggløsning og da er det fysisk ikke noe vits å teste før DPO 10-11 fordi medisinen inneholder hcg som henger i kroppen
Men DPO 5 her i dag, samtalene med chat gpt ble bare til «tror du det klaffer denne gangen?» og tolkning av symptomer som jeg godt vet er progesteron-støtte relatert![]()

Så absolutt! Får håpe gynekolog/ lege har ei god forklaringMulig, men rart jeg ikke fikk det forrige syklus da..![]()

Takk, i dag begynner jeg å knekke og vurderer å bare gjøre samme som duDu er sterk! Jeg er 6 DPO i dag og har tatt Ovitrelle og cyclogest som deg, men klarer ikke vente med testingen, så jeg tester for å se når streken forsvinner for så å håpe på at det dukker opp en ekte strek![]()

Spent på hva du ender med! Min test i dag var helt negativ. Jeg tok Ovitrelle klokken 21, den 26.11, så er 8,5 dager etter injeksjon nå. Første syklus med Ovitrelle var testen positiv 11 dager etter Ovitrelle, så det varierer en del synes jegTakk, i dag begynner jeg å knekke og vurderer å bare gjøre samme som du![]()

Jeg serHeii, melder meg inn her jeg
Peanutt - 28 - B1 - PP5 - 27/11 - 12/12
Er 8 dpo idag, testet og fikk en svak strek, men er veldig sikker på at det er falsk eller skygge strek så får teste igjen imorgenVis vedlegget 475320
ligner litt på mine. Håper den blir sterkere Vi får krysse fingrene for at de blir sterkere !!Jeg serligner litt på mine. Håper den jaHåper det sjææl
![]()
Jeg kan settes på TR. Lykke til alle![]()

Lykke til videreJeg kan settes på TR. Lykke til alle![]()

Velkommen hit! Blir spennende å følge med de neste dageneHeii, melder meg inn her jeg
Peanutt - 28 - B1 - PP5 - 27/11 - 12/12
Er 8 dpo idag, testet og fikk en svak strek, men er veldig sikker på at det er falsk eller skygge strek så får teste igjen imorgenVis vedlegget 475320

Tusen takk!Velkommen hit! Blir spennende å følge med de neste dagene![]()
Tok et til nå, en vanlig test og en tidlig tidlig stav Æææææh jeg ser!!Tusen takk!Tok et til nå, en vanlig test og en tidlig tidlig stav Vis vedlegget 475325