Hvordan går det med dere andre i dpo-land?![]()
Mellom 1 og 2 dpo.. og dagene går så treigt! Så lyst og se strek, helst i går

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med dere andre i dpo-land?![]()

Ja det var da svært tidlig for testing, selv om jeg skjønner deg veldig godtHver runde detJeg klarer ikke holde meg unna testing alt for tidlig, røyk vel på første 4 eller 5 dpo
men er fornøyd med å ha klart å holde det til vesentlig mye mindre testing enn tidligere runder
8 dpo i dag da, så tror jo jeg bør se starten på noe innen ukens slutt hvis det blir noe denne gangen. Men har ikke helt trua
![]()

Takk for svar. Jeg lagde en nåDu lager bare ett innlegg med tittel ikm uke 51. Du kan jo evt kikke innom hva som står i innleggene til de andre gruppene. Også redigerer du innlegget for alle som melder seg inn i ikm gruppa![]()
Satser på at livmoren bare ikke har klart å gi kvisene beskjed om at de kan ta seg pause fram til uti august 

Nederst på innlegget trykker jeg de 3 prikkene og så rediger.Takk for svar. Jeg lagde en nå
Hvordan redigerer man innlegget?
Har ikke sånne prikker jegNederst på innlegget trykker jeg de 3 prikkene og så rediger.
Vis vedlegget 475240
Har sagt ifra, så håper det blir ordnet

9 dpo og har fått masse kviser igår. Så blir vel sikkert mensen her og etter hvert. Helt enig med at de kunne tatt seg ferie til augustEr 3dpo, og har allerede fått de kvisene jeg pleier å få når mensen starterSatser på at livmoren bare ikke har klart å gi kvisene beskjed om at de kan ta seg pause fram til uti august
Kjemper forresten med nebb og klør mot testetrangen, når er det innafor å starte?![]()

Ja, bør kanskje det. Har gitt beskjed til gynekologen nå i første omgang. Og smerte og klump og alt er bedre og mindre nå selv om jeg har fortsatt på cyclogestMulig du skal ta kontakt med legen? Det hørtes ikke normalt ut

Ja jeg husker jeg hadde ømme pupper forrige syklus og, men det ble litt verre denne runden. Det ble heldigvis bedre i går og i dag er det enda bedre. Vet ikke helt hva det er jeg, men kontakter lege hvis det forverrer seg igjenHei! Har tatt cyclogest tidligere og gjør det nå - ømme pupper er selvfølgelig noe som skjer men har aldri hørt om noen som får noe rød og varmt hud, så jeg ville kontakte legen, høres ut som kanskje noe allergisk reaksjon?
Så bra! Kanskje det bare var en reaksjon i starten på cyclogestJa, bør kanskje det. Har gitt beskjed til gynekologen nå i første omgang. Og smerte og klump og alt er bedre og mindre nå selv om jeg har fortsatt på cyclogest![]()

Velkommen hit til ossMelder meg inn her, selv om jeg gikk i kjeller sist PP. NogM - 37 - B2 - PP7 - Usikker el - IKM 09.12
Har vært der selv, men funnet mye trøst i å være på forumet. Her er det bare å dele alt du vil, og kanskje det kan hjelpe litt 
Skulle stå NogM24 på nickVelkommen hit til ossHar vært der selv, men funnet mye trøst i å være på forumet. Her er det bare å dele alt du vil, og kanskje det kan hjelpe litt
![]()