IKM uke 50

Hver runde det :laughing002 Jeg klarer ikke holde meg unna testing alt for tidlig, røyk vel på første 4 eller 5 dpo :bag: men er fornøyd med å ha klart å holde det til vesentlig mye mindre testing enn tidligere runder :smiley-ashamed004 8 dpo i dag da, så tror jo jeg bør se starten på noe innen ukens slutt hvis det blir noe denne gangen. Men har ikke helt trua :(
Ja det var da svært tidlig for testing, selv om jeg skjønner deg veldig godt :hilarious:
Blir spennende å se testene etterhvert nå, håper vi får mange gravide i gruppa (inkludert oss) :smiley-angelic001

Er 3dpo, og har allerede fått de kvisene jeg pleier å få når mensen starter :happy3 Satser på at livmoren bare ikke har klart å gi kvisene beskjed om at de kan ta seg pause fram til uti august :pompus:

Kjemper forresten med nebb og klør mot testetrangen, når er det innafor å starte? :laughing002

Takk for svar. Jeg lagde en nå :)
Hvordan redigerer man innlegget?
Nederst på innlegget trykker jeg de 3 prikkene og så rediger.
1000014913.jpg

Endelig sank EL-test i dag og EL-smertene meldte sin ankomst i ettermiddag. Mest vondt på høyre side, men merket også noe på venstre. Tenker at første test ryker neste lørdag, 13. desember, hvilket betyr 9-10 dpo. Kanskje 12, men håper å holde til 13. :happy:

Endelig noe fordel med PCOS - må ta Ovitrelle for eggløsning og da er det fysisk ikke noe vits å teste før DPO 10-11 fordi medisinen inneholder hcg som henger i kroppen :laughing002

Men DPO 5 her i dag, samtalene med chat gpt ble bare til «tror du det klaffer denne gangen?» og tolkning av symptomer som jeg godt vet er progesteron-støtte relatert :happy090

Er 3dpo, og har allerede fått de kvisene jeg pleier å få når mensen starter :happy3 Satser på at livmoren bare ikke har klart å gi kvisene beskjed om at de kan ta seg pause fram til uti august :pompus:

Kjemper forresten med nebb og klør mot testetrangen, når er det innafor å starte? :laughing002
9 dpo og har fått masse kviser igår. Så blir vel sikkert mensen her og etter hvert. Helt enig med at de kunne tatt seg ferie til august :laughing002

Allerede 6 dpo, merker jeg har mentalt distansert meg fra hele greien denne gangen. Er nok fortsatt litt utmattet etter ivf og kjemisk graviditet og orker vel egentlig ikke håpe så mye lengre. Frister ikke å teste eller noe som helst faktisk som er ganske uvanlig for meg. Skal ut og spise neste fredag og feire at vi forlovet oss, og tror jeg bare venter til etter det med å teste noe. Vil bare nyte den middagen og kose meg uten å tenke på en mulig graviditet.

Hei! Har tatt cyclogest tidligere og gjør det nå - ømme pupper er selvfølgelig noe som skjer men har aldri hørt om noen som får noe rød og varmt hud, så jeg ville kontakte legen, høres ut som kanskje noe allergisk reaksjon?
Ja jeg husker jeg hadde ømme pupper forrige syklus og, men det ble litt verre denne runden. Det ble heldigvis bedre i går og i dag er det enda bedre. Vet ikke helt hva det er jeg, men kontakter lege hvis det forverrer seg igjen:scratch

Back
Topp