IKM uke 50

IMG_0320.png
Det var litt av en økning dette ja :laughing002 selvfølgelig skjer dette midt i verdens travleste periode men mannen som er på og av reise pga jobb. Men vi rekker det heldigvis!

Spennende! Premom har flytta sine beregninger og tror jeg kan ha EL på lørdag/søndag, det stemmer greit med sist jeg hadde EL og betyr at syklusen er ganske stødig - hvis det skjer som jeg tror :smiley-bounce012 CD14 i dag.
Her har testen kun økt fra 0,1 til 0,2 så håper på topp i morgen :smiley-angelic001
Supert at syklusen din har blitt stabil, ingenting bedre :D

Egentlig troa på at eggløsning var i går eller i dag..
passer egentlig dårlig å bli gravid denne runden, da jeg har en legetime som jeg burde ha akkurat når en eventuelt graviditet bekreftes. Sånn var det når jeg ble gravid med frøkna vår og, kræsja med en legetime jeg måtte ha før et svangerskap :dance008
Får håpe at en evnt spire tar etter storesøster allerede :knegg:

Egentlig troa på at eggløsning var i går eller i dag..
passer egentlig dårlig å bli gravid denne runden, da jeg har en legetime som jeg burde ha akkurat når en eventuelt graviditet bekreftes. Sånn var det når jeg ble gravid med frøkna vår og, kræsja med en legetime jeg måtte ha før et svangerskap :dance008
Får håpe at en evnt spire tar etter storesøster allerede :knegg:
Typisk det, men håper på at spiren kjører samme løp :laughing002

Imorgen blir minste snøprinsessa vår 16 år- hennes sweet sixteen:love017 :cool05:gen014:greet008:dummy1::Heartpink:love7:wav Helt utrolig at hun har blitt så stor, går på VGS og snart skal ut i den store verden uten mamma:sad010:Heartred Har pyntet litt for henne, satt fram pakkene hennes og laget pepperkakehuset klart til at barna kan pynte det på bursdagen hennes imorge- lille frøkna vår kom til verden 1.søndag i advent i 2009:santa
Screenshot_20251128_220232_Gallery.jpg

Imorgen blir minste snøprinsessa vår 16 år- hennes sweet sixteen:love017 :cool05:gen014:greet008:dummy1::Heartpink:love7:wav Helt utrolig at hun har blitt så stor, går på VGS og snart skal ut i den store verden uten mamma:sad010:Heartred Har pyntet litt for henne, satt fram pakkene hennes og laget pepperkakehuset klart til at barna kan pynte det på bursdagen hennes imorge- lille frøkna vår kom til verden 1.søndag i advent i 2009:santa
Screenshot_20251128_220232_Gallery.jpg
Stor stas! :wav

Er på CD14 ut ifra når jeg tok Cytotec(begynte å blø dagen før grunnet mifegyne). Har hatt el-smerter av og på i 4 dager, men ingen el-slim?! Hadde glemt å drikke når jeg sjekket 2.urin, så vet ikke om testene er positive på ordentlig eller pga rest- hCG? Frustrerende, altså. Og har glemt å tempe idag også:arghh:

Screenshot_20251129_115710_Gallery.jpg

Screenshot_20251129_115717_Gallery.jpg

Fikk ikke til å logge MA med premom dagen før den gjorde, så den skriver CD13, men er CD14:hilarious: Sjekket nå på helt utvannet urin og de er blitt sterkere(har kun lagt inn tester fra jeg har testet på helt utvannet urin som ser ut som vann):nailbiting::smiley-angelic001:smiley-bounce012 Så nå håper jeg på positive tester snart; har så EL- smerter av og på, og stikkinger i venstre eggstokkområde, der egget slapp sist med MA'n også:angel10
Screenshot_20251129_123319_Premom.jpg

20251129_123216.jpg

IMG_0404.jpeg
Det tok seg opp ganske fort her gitt! Merkelig at ikke cbmonitoren var med på denne :bored: Jaja da blir det EL på selveste bursdagen og forhåpentligvis en spire i gave :smiley-angelic001

Ingen EL-enda her, men har mer EL-slim i dag. Har hatt litt hver dag siden søndag, så det må jo være noe fruktbare greier på gang.
Testene er negative enn så lenge. Håper EL-i morgen/mandag. Blir muligens IKM uke 51, men det blir jo testing i uke 50 uansett ❤️
Har i alle fall 4 runder med aksjer siden søndag, så det skal være umulig å bomme på EL :angelic:

Ingen EL-enda her, men har mer EL-slim i dag. Har hatt litt hver dag siden søndag, så det må jo være noe fruktbare greier på gang.
Testene er negative enn så lenge. Håper EL-i morgen/mandag. Blir muligens IKM uke 51, men det blir jo testing i uke 50 uansett ❤️
Har i alle fall 4 runder med aksjer siden søndag, så det skal være umulig å bomme på EL :angelic:
Var redd for at jeg ikke fikk topp før i morgen og skulle vært i ikm 51 selv, men den kom i dag likevel :notworthy Håper EL kommer og at du får hengt med oss!

Back
Topp