Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har testen kun økt fra 0,1 til 0,2 så håper på topp i morgenSpennende! Premom har flytta sine beregninger og tror jeg kan ha EL på lørdag/søndag, det stemmer greit med sist jeg hadde EL og betyr at syklusen er ganske stødig - hvis det skjer som jeg trorCD14 i dag.
Oi for en økning!!Vis vedlegget 474951Det var litt av en økning dette jaselvfølgelig skjer dette midt i verdens travleste periode men mannen som er på og av reise pga jobb. Men vi rekker det heldigvis!

Typisk det, men håper på at spiren kjører samme løpEgentlig troa på at eggløsning var i går eller i dag..
passer egentlig dårlig å bli gravid denne runden, da jeg har en legetime som jeg burde ha akkurat når en eventuelt graviditet bekreftes. Sånn var det når jeg ble gravid med frøkna vår og, kræsja med en legetime jeg måtte ha før et svangerskap
Får håpe at en evnt spire tar etter storesøster allerede![]()

Velkommen hitWiii… endelig kom min første el etter spontan abort på p-spøryte! spire hjerte - b3 - pp1 - positiv eggløsning test 28.11 - IKM 12.desember
Jeg setter da EL som 29/11 ettersom du har positiv test i dag 
Tusen takkVelkommen hit
Jeg setter da EL som 29/11 ettersom du har positiv test i dag
![]()
perfekt 

Helt utrolig at hun har blitt så stor, går på VGS og snart skal ut i den store verden uten mamma
Har pyntet litt for henne, satt fram pakkene hennes og laget pepperkakehuset klart til at barna kan pynte det på bursdagen hennes imorge- lille frøkna vår kom til verden 1.søndag i advent i 2009Stor stas!Imorgen blir minste snøprinsessa vår 16 år- hennes sweet sixteen![]()
Helt utrolig at hun har blitt så stor, går på VGS og snart skal ut i den store verden uten mamma
Har pyntet litt for henne, satt fram pakkene hennes og laget pepperkakehuset klart til at barna kan pynte det på bursdagen hennes imorge- lille frøkna vår kom til verden 1.søndag i advent i 2009
![]()

Sjekket nå på helt utvannet urin og de er blitt sterkere(har kun lagt inn tester fra jeg har testet på helt utvannet urin som ser ut som vann)

Så nå håper jeg på positive tester snart; har så EL- smerter av og på, og stikkinger i venstre eggstokkområde, der egget slapp sist med MA'n også
Kjæresten har blitt sikkelig syk, så spørs om han orker å hoppe på denne runden![]()

Om det var så enkelt såHan får ta sex en Paracet og Ibux og ta seg en bolle, sex skal det bli![]()
jeg kan ikke bli smittet av han, da jeg fikk jern infusjon i går og kan bli veldig syk om jeg blir smittet. Har ikke sett han siden onsdag, så håper jeg holder meg frisk 
Var redd for at jeg ikke fikk topp før i morgen og skulle vært i ikm 51 selv, men den kom i dag likevelIngen EL-enda her, men har mer EL-slim i dag. Har hatt litt hver dag siden søndag, så det må jo være noe fruktbare greier på gang.
Testene er negative enn så lenge. Håper EL-i morgen/mandag. Blir muligens IKM uke 51, men det blir jo testing i uke 50 uansett
Har i alle fall 4 runder med aksjer siden søndag, så det skal være umulig å bomme på EL![]()
Håper EL kommer og at du får hengt med oss!Om det var så enkelt såjeg kan ikke bli smittet av han, da jeg fikk jern infusjon i går og kan bli veldig syk om jeg blir smittet. Har ikke sett han siden onsdag, så håper jeg holder meg frisk
![]()