IKM uke 50

I dag 10 eller 11 DPO har temperaturen falt veldig. Bittelitt rose og brunt på papiret ved toalettbesøk, så tror toget har gått for min del… Kjenner jeg blir skikkelig lei meg:( Lykke til alle andre og masse lykke til til dere som allerede har en spire i magen:Heartpink

Her er det test fra
Make sure
Babyplan
Normal

Se så stor forskjell fra makesure og babyplan til normal testen :woot:

Så vær litt ops på normal tester :)

Vedlegg

• IMG_2603.jpeg
    IMG_2603.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 143
Så kjedelig:( Hadde du eggløsning tidligere enn forventet, siden tr kom allerede nå? :Heartpink
Egentlig skulle jeg hatt TR 07.12, men så flyttet FF TR til 14.12 (sikkert pga tempen). Jeg har ikke testet etter eggløsning denne måneden fordi dette er første PP etter at jeg sluttet på p-piller :)

Egentlig skulle jeg hatt TR 07.12, men så flyttet FF TR til 14.12 (sikkert pga tempen). Jeg har ikke testet etter eggløsning denne måneden fordi dette er første PP etter at jeg sluttet på p-piller :)
Okei, skjønner! Bra det da, kjedelig å ha 4 dager kortere lutealfase, om det hadde vært tilfelle. Jeg testet etter eggløsning fordi det var første pp etter p-pilleslutt selv den gang da, men da røyk det mange tester siden jeg startet så tidlig i syklusen, så økonomisk å vente:D

Håper for deg :Heartred
jeg er så spent på testene dine som du skal ta i morgen ,@Cowgirl ❤️
Håper sånn for deg at de blir positive så vi kan flytte inn i august sammen ❤️
Lykke til :love7 Det høres jo lovende ut!
Tusen takk!! Gode dere er ❤️ jeg har litt menssmerter nå, så kroppen jobber nok med tr :( tenkte jeg skulle ta testen i kveld etter barna var i seng, men mulig det blir gjort kjapt om ikke så lenge, for å bekrefte tr.

Rart nok, tempen stiger, nesten 1 grad over el-temp. jeg har ikke målt så høy temp før uten jeg var syk:hilarious:
Screenshot_20231210_090244_FF App.jpg

Okei, skjønner! Bra det da, kjedelig å ha 4 dager kortere lutealfase, om det hadde vært tilfelle. Jeg testet etter eggløsning fordi det var første pp etter p-pilleslutt selv den gang da, men da røyk det mange tester siden jeg startet så tidlig i syklusen, så økonomisk å vente:D
Jeg burde nok testet etter eggløsning denne pp, men det gjorde jeg ikke :rolleyes: men jeg skal teste etter eggløsning etter TR er ferdig nå for å se om jeg i det hele tatt får eggløsning eller ikke

Tusen takk!! Gode dere er ❤️ jeg har litt menssmerter nå, så kroppen jobber nok med tr :( tenkte jeg skulle ta testen i kveld etter barna var i seng, men mulig det blir gjort kjapt om ikke så lenge, for å bekrefte tr.

Rart nok, tempen stiger, nesten 1 grad over el-temp. jeg har ikke målt så høy temp før uten jeg var syk:hilarious:
Vis vedlegget 421929
Så høy temp rett før TR?:pompus: Jeg er fortsatt veldig spent på testen din jeg!

Så høy temp rett før TR?:pompus: Jeg er fortsatt veldig spent på testen din jeg!
Nå leste jeg nettopp at progresteron gir forhøyet temp, jeg tar wild yam denne pp, tar siste tab i dag. Kanskje derfor den er så høy :rolleyes:

Jeg burde nok testet etter eggløsning denne pp, men det gjorde jeg ikke :rolleyes: men jeg skal teste etter eggløsning etter TR er ferdig nå for å se om jeg i det hele tatt får eggløsning eller ikke
Det gjør du nok! Tror man ofte får ganske lang syklus om det er uten eggløsning. Nå vet du jo ca. hvilken syklusdag el ble på denne gangen :D

10 dpo, blank test og dalende temp og hvilepuls. Så nå tenker jeg egentlig at løpet er kjørt for denne gang. Forventer mens i morgen :Heartred
Ser ut så vi kan ta følge ❤️ hvilken ikm gruppe skal du inn i?

Ser ut så vi kan ta følge ❤️ hvilken ikm gruppe skal du inn i?
Så kjedelig :confused: Har du tatt test? Eller er det mest magefølelsen?

Havner nok i uke 2 eller 3, pleier å få EL rundt CD21, men har litt kort lutaelfase. Spent på om den er blitt noe lenger denne runden eller om tr kommer i morgen.

Så kjedelig :confused: Har du tatt test? Eller er det mest magefølelsen?

Havner nok i uke 2 eller 3, pleier å få EL rundt CD21, men har litt kort lutaelfase. Spent på om den er blitt noe lenger denne runden eller om tr kommer i morgen.
Tok test nå, negativ.

Jeg tror kanskje uke 1 eller 2, sikkert uke 2 :) jeg hadde el på cd 18 denne gang med letrozol, og 13 dager lf :)

Back
Topp