Åhh, den så jo så lovende ut!Jeg anbefaler det absolutt ikkeBare i går følte jeg trang for å teste to ganger til, og skyggen var svakere. Synes jeg ser en svaaaaaak antydning i dag, men ikke på langt nær like sterk. Tror muligens jeg dropper å teste i morgen, hvis jeg klarer det da…
![]()
Men veldig tidlig da. 
Så på oversikten at du har hatt BO, det hadde jeg også i august. Du har hatt helt blanke graviditetstester etter den sant? Slik at det ikke er noe lureskygge igjen fra den?

Bare i går følte jeg trang for å teste to ganger til, og skyggen var svakere. Synes jeg ser en svaaaaaak antydning i dag, men ikke på langt nær like sterk. Tror muligens jeg dropper å teste i morgen, hvis jeg klarer det da…
Men har vært såpass bekymret etterpå at legen har sendt henvisning for å se etter rester. Tok ca 6 uker før testen var blank. Men i mellomtiden ser det altså ut som jeg har hatt el også, så jeg håper jeg får tydelige tester før jeg blir innkalt på time
Da er det bare å smøre seg med tålmodighet

Men så langt føler jeg ventetiden har gått fortere i desember, det er så mye som skjer så rekker ikke tenke like mye på det
3 stk (har et barn). Jeg håper bare vi rakk EL siden mannen jobber borte