IKM uke 50

Takk, veldig nyttig! :Heartred
Ja, tror jeg går utifra at det blir i morgen. Bedre å regne el en dag seinere og gi seg med aksjene en dag seinere og, tenker jeg. Har skikkelig el-smerter nå i ettermiddag, men gudene vet når i forløpet smertene er da :oops:
Jeg pleier faktisk å ha mest el-smerter dagen før! :D

Hmm, hva skjer her da tro. Trodde toppen var i går kveld, men ser ikke helt sånn ut likevel. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette :oops:
Vis vedlegget 421187
Her ser du mine tester, positiv både cd 17 og 18, men el var på cd 18 (temper) dager etter positiv test :)
Screenshot_20231130_215638_Premom.jpg

Veldig forståelig! Jeg tester nok senest lørdag 9. des, da er jeg 9 dpo og skal og på julebord den dagen :dance008 Testet positivt med yngste barn 9 dpo, så håper jo på det samme igjen.
Spennende!! Jeg skal på middag hos venner den 9., og julebord med jobben 8.des, men det eeeer så lenge å vente :hilarious: Krysser fingrene for oss:Heartred:smiley-angelic001

kroppen altså! Hadde det bare vært fasit på når man skulle kjenne ting :laughing002 kontrollfreaken i meg vurderer å begynne med temping :hilarious:
Det gjorde jeg da vi prøvde på mini! Veldig digg med bekreftelsen og gøy å bli enda bedre kjent med kroppen :D

Veldig! Så gøy å se når tempen stiger og du får bekreftelese på at egget slapp. Gleder meg til kryss i morgen :D
Åå, stas! Lever i håpet om at dette er siste pp for denne gang, men hvis ikke så må jeg kanskje finne frem temperaturmåleren. Den ligger jo faktisk i nattbordsskuffen fra den gang jeg tenkte å bruke temp som en slags prevensjon. :hello2

Det gjorde jeg da vi prøvde på mini! Veldig digg med bekreftelsen og gøy å bli enda bedre kjent med kroppen :D
Det tror jeg veldig på! Eneste problem for meg er at jeg er så død om morgenen at jeg ikke husker å tempe :laughing002 Begynner man på cd 1?

Det tror jeg veldig på! Eneste problem for meg er at jeg er så død om morgenen at jeg ikke husker å tempe :laughing002 Begynner man på cd 1?
Tror du kan begynne når som helst, men kanskje senest en uke før forventet EL for å kunne se trenden? :happy:

Jeg bruker håndleddstemperatur med Apple watch, da tar den temperaturen før jeg våkner og så slipper jeg å tenke på det. Eneste ulempen er at den ikke er like nøyaktig. Men har fått bekreftet EL de siste tre månedene med den så er mer enn bra nok for meg :dance008

Aahhhh ingen el her enda så vidt jeg vet. Jeg blir nesten sprø, og nå har jeg gått tom for tester også.

Jeg vil bare være gravid igjen, og denne ventetiden gjør meg gal

Endelig begynner testene å stige litt.. de siste dagene har gått sååå sakte.. vil bare ha el :-p ❤️ håper de stiger ganske raskt nå 8-)

Vedlegg

• Screenshot_20231202_110503_Premom.jpg
    Screenshot_20231202_110503_Premom.jpg
    136,3 KB · Visninger: 57
Helst på cd1, ja! Etterhvert tok jeg litt lenger pause og tempet kun fra x antall dager før forventet el. Ble så urolig av tempingen, våknet tidlig bare fordi jeg skulle tempe og sånt :hilarious:

Helst på cd1, ja! Etterhvert tok jeg litt lenger pause og tempet kun fra x antall dager før forventet el. Ble så urolig av tempingen, våknet tidlig bare fordi jeg skulle tempe og sånt :hilarious:
Det tror jeg på, det høres veldig ut som noe jeg og kunne blitt :hilarious: Lurt med lenger pause da:Heartred

Ser absolutt strek, men babyplan er vel dessverre versting på skygger.. men det var veldig da! Hvor sikker er du på el?
Hmm, jeg har ikke fått skygge hos dem før, men mye på Metode sine… har selvsagt ikke tenkt å tro på disse testene alene, men nå blir det daglig for å se om de øker i styrke :dead: Jeg er ikke 100% sikker på el da jeg testet ved en tilfeldighet pga symptomer og bare fikk én positiv test før den sank igjen, så toppen kan ha vært noen dager før for alt jeg vet… uansett spennende!!

Back
Topp