IKM uke 50 <3

Ingen tr enda. Har dette gått veien? Flyr på do, og sjekker ofte :p
Samme her.. Har du fortsatt symptomer ? :) Våknet nå av at jeg måtte tisse veldig og er sååå sulten, ulikt meg for jeg er ikke så glad i mat og spes ikke sent på kveld/natt. Ingen tr her heller. Kommer kanskje ila dagen?

Ingen TR enda, ingen menssmerter, og bare stikking i lysken på begge sider.. Er umulig å teste idag siden jeg løper på do i hytt og pine. Har frysninger, sulten hele tiden, og jeg har problemer med å ta på jakke. Gikk over til amme-bh for 2 dager siden, da alt tøt ut av vanlig bh. Men bare i løpet av dagen idag har puppene svellet seg utover :scared001 viste mannen puppene på videochat her isted, og de bare veltet ut. Han bare stirret vantro :laughing002
Bra det er flere her med mystiske pupper :woot:

Har legetime imorgen, så har satt klart uringlass på badet. Så dypper likegodt testen nedi samtidig imorgen. Med mindre jeg får mens :scared001
Gleder meg til å høre oppdatering :D masse lykke til! Puppene er enorme her også, slik som da jeg ammet. Litt digg å kjenne at de ikke er så «løse» som de har vært de siste årene, men er så redd tr kommer :(

Kl er 02.42 og som nevnt over så våknet jeg av jeg var tissatrengt og er skrubbsulten (velger og ikke spise noe). Skal til frisøren kl 10 og deretter skal vi til kusinen min på taco i dag. Da går denne dagen, så slipper jeg og stresse sååå mye... Men det ligger der helt klart :D god helg alle sammen! Håper det blir mange positive tester ila helgen :D :D

Samme her.. Har du fortsatt symptomer ? :) Våknet nå av at jeg måtte tisse veldig og er sååå sulten, ulikt meg for jeg er ikke så glad i mat og spes ikke sent på kveld/natt. Ingen tr her heller. Kommer kanskje ila dagen?
Ja, har fortsatt symptomer. Men testen var blenda fortsatt. Testet ikke positivt før 2 dager etter IKM sist, og da svakt. Så får se i løpet av helgen om jeg tester igjen på mandag

Ja, har fortsatt symptomer. Men testen var blenda fortsatt. Testet ikke positivt før 2 dager etter IKM sist, og da svakt. Så får se i løpet av helgen om jeg tester igjen på mandag
Det er helt det samme som med meg :) Med sønnen min testet jeg 3 dager etter ikm. Med datteren min ble jeg gravid så fort etter fødsel, så aner ikke hvor lenge jeg testet etter EL. Lurt å vente, så kanskje man ikke blir så skuffet? Venter jeg også :)

Våken i natt du også?

Det er helt det samme som med meg :) Med sønnen min testet jeg 3 dager etter ikm. Med datteren min ble jeg gravid så fort etter fødsel, så aner ikke hvor lenge jeg testet etter EL. Lurt å vente, så kanskje man ikke blir så skuffet? Venter jeg også :)

Våken i natt du også?
Jepp, måtte opp på do. Som alltid :p

Fortsatt ingen mensen. Og streken er tilbake. Men veldig svak nå også. Idag er puppene ekstra ømme.

Jeg skjønner absolutt ingenting :mad::confused::confused:

Snart lege, så ska vel finne ut av det :love2

Vedlegg

• 20201211_110529.jpg
    20201211_110529.jpg
    9,9 KB · Visninger: 185
11 dpo, ingen lysrosa utflod idag. Veldig øm på høgre side nederst i magen, men blenda test idag desverre :( tenker tr kjem som planlagt på mandag.

Jeg blir helt ør i hodet av dette her.

Pga svake tester og forsvinnende streker, men samtidig vondt i lysken og tissetrengt osv, så ville jeg sjekke for urinveisinfeksjon. For det kjennes nesten slik. Det ble negativt resultat.
Vi regnet på det hos legen, for jeg har en del symptomer nå, og muligens kan egget ha sluppet 3 dager etter positiv test, det var ikke så uvanlig. Da er i såfall IKM lørdag eller søndag.. Altså er jeg 12-13 dpo nå. De forrige to kunne vært skyggestreker evt.
Jeg tok rett og slett med meg dagens test til legen, og hun så streken hun også. Så noe er det som foregår her. Og målte der på 25, som selvsagt ble negativ.

Om jeg ikke hadde fått TR til tirsdag, eller sterkere 10-test, så skal vi måle hcg i blod.

På en måte kan bare TR komme nå. Orker ikke gå rundt her å lure på hva som skjer.. :blackeye: blir så frustrert :yuck:

Edit: trekker forresten tilbake det med at TR kan komme. Vil ha sterk positiv test istedet :love2

Last edited:
Jeg blir helt ør i hodet av dette her.

Pga svake tester og forsvinnende streker, men samtidig vondt i lysken og tissetrengt osv, så ville jeg sjekke for urinveisinfeksjon. For det kjennes nesten slik. Det ble negativt resultat.
Vi regnet på det hos legen, for jeg har en del symptomer nå, og muligens kan egget ha sluppet 3 dager etter positiv test, det var ikke så uvanlig. Da er i såfall IKM lørdag eller søndag.. Altså er jeg 12-13 dpo nå. De forrige to kunne vært skyggestreker evt.
Jeg tok rett og slett med meg dagens test til legen, og hun så streken hun også. Så noe er det som foregår her. Og målte der på 25, som selvsagt ble negativ.

Om jeg ikke hadde fått TR til tirsdag, eller sterkere 10-test, så skal vi måle hcg i blod.

På en måte kan bare TR komme nå. Orker ikke gå rundt her å lure på hva som skjer.. :blackeye: blir så frustrert :yuck:

Edit: trekker forresten tilbake det med at TR kan komme. Vil ha sterk positiv test istedet :love2
Så spennende!! Håper tanta holder seg langt unna :D:D

Brent av test - blenda.. :wtf: ikke antydning en gang. :(
2 dager til IKM, så kanskje fortsatt håp men...

Dagens test er nederste. 2 dager til ikm. Nå kan jeg se streken litt bedre, men fortsatt veldig svak.. Av symptomer er det som første graviditet og definitivt det mest åpenbare symptomet av de få jeg har, og det er veldig økning i utflod (tmi). :smiley-ashamed004 kan fortsatt være kjemisk så jubler ikke enda. :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_20201211_175501.jpg
    IMG_20201211_175501.jpg
    16 KB · Visninger: 165
IKM i dag, men ingen mens enda. Mistenker at EL ble ca en uke forsinket pga SA, så er kanskje 8-10 dpo(?). Tok en test nesten litt for morro skyld egentlig, glemte den litt (jeg har null symptomer og vi har ikke prøvd aktivt denne PP’en), men når jeg gikk inn på badet igjen syns jeg nesten jeg kan se en strek :bored: Eller ser jeg syner? Eller er det skygge?

Vedlegg

• 5A90340F-7FFE-4E5F-B4D3-2ECC44C67F8C.jpeg
    5A90340F-7FFE-4E5F-B4D3-2ECC44C67F8C.jpeg
    27,2 KB · Visninger: 170
IKM i dag, men ingen mens enda. Mistenker at EL ble ca en uke forsinket pga SA, så er kanskje 8-10 dpo(?). Tok en test nesten litt for morro skyld egentlig, glemte den litt (jeg har null symptomer og vi har ikke prøvd aktivt denne PP’en), men når jeg gikk inn på badet igjen syns jeg nesten jeg kan se en strek :bored: Eller ser jeg syner? Eller er det skygge?
Jeg ser :happy:

Jeg ser strek :nailbiting:

Jeg ser:excited001

En kjempefin strek :happy093

Noen som har fått tr? Foreløpig ikke dukket opp, men kanskje den kommer i morgen.... Litt murringer i ryggen/magen og løs mage (1 gang).... Er så trøtt, lang dag... Nå skal jeg stupe i seng :)

Back
Topp