IKM uke 50 <3

IKM idag. Mindre mensmurringer, ingen TR foreløpig, og har ikke tatt test enda. Temperaturen er lavere, men godt over vanlig.
Om jeg klarer å holde meg uten å tisse i 4 timer, så tester jeg da, forutsett at det ikke kommer noe rødt :)

Forstår deg så godt :Heartpink Kjedelig å vente på den når man vet det ikke gikk veien :confused:
Kom igjen me(e)ns - kom igjen!!!:wav

Ja, visst det en hel uke nå, og bare gått å venta på mens:wacky: Vet at om jeg får negativ test 9 dpo, så er håpet ute for min del(alltid testet tidlig positivt( 6 dpo, 8 dpo eller 9 dpo). Satser på at jeg får september-bebis:love7

10 dpo og pittelitt lyserosa på papiret når eg var på do. Fæle stikkinger på høgre side .. Håpar ikkje det er TR som kjem :nailbiting:

I går 11dpo formiddag litt blod, men ingenting etter. Det er vel alt for sent for en festeblødning? :bag: ikke tatt noe test etter El, men rekner med tanta kommer

Ingen tr enda. Har dette gått veien? Flyr på do, og sjekker ofte :p

Så spennende :nailbiting: Når tenker du å evt teste?
Planen er imorgen. Mannen mener jeg bør vente til tirsdag :p han sier jeg blir så lei meg av negative tester at jeg bør vente til jeg er helt sikker på at den er positiv :D

Tester også igjen i morgen tidlig... :shy: Fant én siste strimmel som hadde lurt seg unna haha. Ingen tr, men større pupper :wideyed:

Ingen TR enda, ingen menssmerter, og bare stikking i lysken på begge sider.. Er umulig å teste idag siden jeg løper på do i hytt og pine. Har frysninger, sulten hele tiden, og jeg har problemer med å ta på jakke. Gikk over til amme-bh for 2 dager siden, da alt tøt ut av vanlig bh. Men bare i løpet av dagen idag har puppene svellet seg utover :scared001 viste mannen puppene på videochat her isted, og de bare veltet ut. Han bare stirret vantro :laughing002
Bra det er flere her med mystiske pupper :woot:

Har legetime imorgen, så har satt klart uringlass på badet. Så dypper likegodt testen nedi samtidig imorgen. Med mindre jeg får mens :scared001

Brente av en test. Aaaaltfor tidlig selvsagt!
Redigert bilde, men er det mulig jeg skimter noe?? :angelic:
Så i etterkant at testen gikk ut på dato i oktober, noen som vet om/hvordan dette kan påvirke resultatet? o_O
C30C4471-419B-4F0D-B86D-598ACB0C8334.jpeg

Hurra - IKM i dag :smiley-bounce016

Nå tørr eg bli satt på ‘gravid’ :Heartpink

Noen som vet når man tester med digital om man ønsker å se 3+ ??
Legger ved bilde. Som regel må du være 5+ uker på vei. Men kommer jo an på hvordan du produserer hcg og hvor mange nurker du har i magen. Jeg fikk ikke før jeg var 5+0 og bærer på tvillinger. :)

Vedlegg

• 573ABE80-7B03-4483-BD8B-978700455892.jpeg
    573ABE80-7B03-4483-BD8B-978700455892.jpeg
    23,4 KB · Visninger: 85
Back
Topp