IKM uke 50 <3

8 dpo.. nå skal jeg prøve å holde meg et par dager og ikke teste, men har en følelse på at tanta kommer som bestilt i slutten av uka..

Vedlegg

• 20201208_063258.jpg
    20201208_063258.jpg
    11,4 KB · Visninger: 110
Uff ❤❤ Håper du begynner å bli bedre snart!
Begynner på antibiotika idag, det pleier å hjelpe raskt. Så krysser fingrene for at det fungerer denne gangen og.

Blenda test 8 dpo - og våknet idag med skikkelige menssmerter. Trodde jeg hadde fått tr på besøk :wideyed: er fortsatt tidlig enda så håper..

Sparte på testen for å se når den har tørket. I dag er den blå!!! Synes kanskje ikke så godt på bilde. Shit... vet det ikke telles når den er tørket, men guriland ble helt satt ut. Har ikke vært sånn med de andre testene jeg har tatt i andre pp :D :D

Vedlegg

• 89CA98D9-C88A-4725-8703-A8F894A32750.jpeg
    89CA98D9-C88A-4725-8703-A8F894A32750.jpeg
    12,7 KB · Visninger: 157
8 dpo idag. Kjente på ein del murringer/stikkinger igår kveld, var ekstremt varm :hilarious:
Utenom det så føler ikkje på så mangen symptomer :D
Har ikkje heilt trua i og med at me la inn få aksjer denne pp.

Er spent på om tr dukker opp imorgen eller torsdag. Startet med antibiotika nå, og håper den virker kjapt. Er alene med mini noen timer nå, mannen er ute på ærend. Håper mini sover en stund

8 dpo idag. Kjente på ein del murringer/stikkinger igår kveld, var ekstremt varm :hilarious:
Masse lykke til når du kommer til testingen :) Håper spiren sitter :D

Sparte på testen for å se når den har tørket. I dag er den blå!!! Synes kanskje ikke så godt på bilde. Shit... vet det ikke telles når den er tørket, men guriland ble helt satt ut. Har ikke vært sånn med de andre testene jeg har tatt i andre pp :D :D

Åååh, som jeg håper for deg:Heartbigred:wav:love7:smiley-angelic001

Fikk ikke tatt igår tidlig, men nederste er fra igår kveld, og øverste fra idag. Er bare strek på dem om man virkelig vil se strek... :( tok eggløsningstest igår kveld også, fordi det er samme type slim fortsatt. Og den blir det jo sterkere strek på :dontknow:dontknow og hvor er strekene fra lørdag og søndag blitt av :pompus::arghh:

Symptomer er de samme, men har i tillegg fått ømme pupper, så jeg har begynt å belage meg på mensen på torsdag.. :scared001

Edit: nå vet jeg jo at ikke eggløsningstestene har noe å særlig å si, men mine er alltid blanke på denne tiden. Er syklusen min helt ute å kjøre kanskje :confused:

Vedlegg

• 20201208_103926.jpg
    20201208_103926.jpg
    11,6 KB · Visninger: 126
Last edited:
Æsj, sporblødningen som startet i går har bare fortsatt og fått mørkere farge. I tillegg har magesmertene tiltatt så regner med at tr kom før tida her. Syns det er så merkelig siden jeg med sikkerhet vet at EL ikke kom før tida, da ville jeg jo hatt EL samme dag som jeg var til gyn:facepalm: Velger å fortsatt holde litt liv i håpet om en festeblødning. Har hatt det en gang tidligere og trodde det var mens, og testet derfor ikke før etter blødningen hadde stoppet. Nå gikk jo det svangerskapet til grunne senere, men tror ikke den første blødningen hadde noe med det å gjøre. Noen som vet når man kan forvente positiv test etter en festeblødning?:anyone

Me la inn aksjer kun EN gang denne pp, så kan gå med lite aksjelegging da - om man treffer :p

Så misunnelig på dere som kan/har begynt å teste! Er skikkelig testetøs, men med kort lutealfase og IKM søndag er det absolutt ingen vits i å teste før lørdag :wtf:

Så misunnelig på dere som kan/har begynt å teste! Er skikkelig testetøs, men med kort lutealfase og IKM søndag er det absolutt ingen vits i å teste før lørdag :wtf:
Håper du får positiv test om noen dager :) Synes det er litt stressende å teste også hehe

Back
Topp