Uff ❤❤ Håper du begynner å bli bedre snart!Bare 1 gang her. Mannen har tatt flere. Det verste nå er at jeg er ubrukelig når det gjelder å passe på mini. Jeg orker ingenting før jeg hoster og svimler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ❤❤ Håper du begynner å bli bedre snart!Bare 1 gang her. Mannen har tatt flere. Det verste nå er at jeg er ubrukelig når det gjelder å passe på mini. Jeg orker ingenting før jeg hoster og svimler
Ikke jeg heller egentligSer dessverre ikke noeHåper det bare er for tidlig ennå
![]()
Begynner på antibiotika idag, det pleier å hjelpe raskt. Så krysser fingrene for at det fungerer denne gangen og.Uff ❤❤ Håper du begynner å bli bedre snart!
er fortsatt tidlig enda så håper..Ikke jeg heller egentligFår vente til i morgen evt
Tr kommer nok da.

Masse lykke til når du kommer til testingen8 dpo idag. Kjente på ein del murringer/stikkinger igår kveld, var ekstremt varm
Utenom det så føler ikkje på så mangen symptomer
Har ikkje heilt trua i og med at me la inn få aksjer denne pp.
Sparte på testen for å se når den har tørket. I dag er den blå!!! Synes kanskje ikke så godt på bilde. Shit... vet det ikke telles når den er tørket, men guriland ble helt satt ut. Har ikke vært sånn med de andre testene jeg har tatt i andre pp![]()
![]()

og hvor er strekene fra lørdag og søndag blitt av 

Velger å fortsatt holde litt liv i håpet om en festeblødning. Har hatt det en gang tidligere og trodde det var mens, og testet derfor ikke før etter blødningen hadde stoppet. Nå gikk jo det svangerskapet til grunne senere, men tror ikke den første blødningen hadde noe med det å gjøre. Noen som vet når man kan forvente positiv test etter en festeblødning?
8 dpo idag. Kjente på ein del murringer/stikkinger igår kveld, var ekstremt varm
Utenom det så føler ikkje på så mangen symptomer
Har ikkje heilt trua i og med at me la inn få aksjer denne pp.
Så misunnelig på dere som kan/har begynt å teste! Er skikkelig testetøs, men med kort lutealfase og IKM søndag er det absolutt ingen vits i å teste før lørdag![]()
TaaakkMasse lykke til når du kommer til testingenHåper spiren sitter
![]()
Takk, da er det håp daMe la inn aksjer kun EN gang denne pp, så kan gå med lite aksjelegging da - om man treffer![]()
la jo inn aksjer dagen før EL Håper du får positiv test om noen dagerSå misunnelig på dere som kan/har begynt å teste! Er skikkelig testetøs, men med kort lutealfase og IKM søndag er det absolutt ingen vits i å teste før lørdag![]()