IKM uke 50 <3

11/12 dpo i dag, og dagens test :)
Nå er det i hvertfall babystrek :Heartpink

Tørr ikkje helt å håpe på at det ikkje ender i ny kjemisk eller SA enda, men i dag er det i hvertfall en liten spire der :Heartpink

Gratulerer så mye med spiren:Heartred

Heisann dere :happy:Jeg tilhører egentlig denne gruppen, men trengte en forumpause denne PP da jeg har vært så stresset de siste mnd. Denne PP har jeg prøvd å tenke minst mulig på graviditet. I dag har jeg ikm, og tr har ikke meldt sin ankomst + har høy temperatur. Tok denne testen idag med rfsu tidligtest, men er litt usikker på om streken er sterk nok? Har aldri testet positivt før, så er så usikker. :bored:

Gratulerer så mye med spiren:love7

Ingenting her...

D2685BDB-A3DC-4304-9BDB-67C7A8425A97.jpeg

Lurer egentlig litt på om jeg ikke har hatt eggløsning :oops: Får alltid større og/eller ømme pupper før ikm og nå er det om to dager, og ingenting av det vanlige. Men har hatt forferdelig mye murring og stikkinger... :confused004

Heisann dere :happy:Jeg tilhører egentlig denne gruppen, men trengte en forumpause denne PP da jeg har vært så stresset de siste mnd. Denne PP har jeg prøvd å tenke minst mulig på graviditet. I dag har jeg ikm, og tr har ikke meldt sin ankomst + har høy temperatur. Tok denne testen idag med rfsu tidligtest, men er litt usikker på om streken er sterk nok? Har aldri testet positivt før, så er så usikker. :bored:
Kjempefin babystrek :D Gratulerer så mye !

Sluttet å spotte. Legger bort testene til onsdag, da er det IKM - med med mindre TR har kommet innen da o_O
Samme som meg! Fått rosa på papiret for 2-3 dager siden, og så litt opphold og litt igjen i stad. Ikke blodfarget.... Ikm på onsdag her også... Er redd tr kommer :( Ikke vits å teste før her heller. Masse lykke til :D

Tok test i går kveld, negativ. Sinnsyke mensmurringer og stikninger på høyre side i lysk/mage i dag, og holder snart på å koke over på jobb!! Tungt å jobbe 12,5t når man helst kunne tenke seg å stå ute i kulden annet hvert minutt! 12dpo i dag, tenker tr kommer som avtalt på ikm onsdag. :banghead:

Gratulerer! Du er gravid! :)

Tester mot slutten av uka om tr ikke er dukket opp innen det. Er skikkelig sjuk nå da, med hoste, tett nese og øreverk. Bare blitt verre siden det startet på lørdag. Mini har også vært syk, men han virker bedre. Og så er jeg kvalm på toppen og har ømme pupper
Spennende! Uff, da :( Masse god bedring!

Jeg ble bedre midt på dagen, men når jeg kom hjem fra jobb nå ble det værre igjen.. har fått i meg middag, men kjennes ut som den skvulper i halsen på meg :wtf:

Spennende! Uff, da :( Masse god bedring!

Jeg ble bedre midt på dagen, men når jeg kom hjem fra jobb nå ble det værre igjen.. har fått i meg middag, men kjennes ut som den skvulper i halsen på meg :wtf:
Takk. Hadde ringetime med legen nå, og da skrev han resept på antibiotika og hostesaft. Håper det virker kjapt. Blir nok coronatest og etterhvert, men først må jeg bli istand til å gå til bilen :p

Takk. Hadde ringetime med legen nå, og da skrev han resept på antibiotika og hostesaft. Håper det virker kjapt. Blir nok coronatest og etterhvert, men først må jeg bli istand til å gå til bilen :p
Huff :( ja, kan være lurt :rolleyes: jeg har tatt test 4 ganger til nå, håper jeg slipper å ta den flere ganger :angelic:

Huff :( ja, kan være lurt :rolleyes: jeg har tatt test 4 ganger til nå, håper jeg slipper å ta den flere ganger :angelic:
Bare 1 gang her. Mannen har tatt flere. Det verste nå er at jeg er ubrukelig når det gjelder å passe på mini. Jeg orker ingenting før jeg hoster og svimler

Tok denne nå på kveldsurin 2 dager før ikm (har fortsatt litt rosa slim når jeg tørker meg). Kan noen se antydning til et eller annet? :rolleyes:

Vedlegg

• 62F29096-3FA5-4E16-AE23-B26C858B2720.jpeg
    62F29096-3FA5-4E16-AE23-B26C858B2720.jpeg
    28,3 KB · Visninger: 147
  • 8911355C-661C-41C0-9C95-A5F8FA6CFF43.jpeg
    8911355C-661C-41C0-9C95-A5F8FA6CFF43.jpeg
    49,8 KB · Visninger: 141
Tok denne nå på kveldsurin 2 dager før ikm (har fortsatt litt rosa slim når jeg tørker meg). Kan noen se antydning til et eller annet? :rolleyes:

Ser dessverre ikke noe:( Håper det bare er for tidlig ennå:smiley-angelic001

Å der kom mensen :(:mad: noen dager tidigere enn ventet.

så nå blir spennende å se om vi rekker med noen prøving midt i julefeiringa:joyful:

Back
Topp