IKM uke 50 ❤️

Dette ser ut som babystrek :D:Heartred
Åå jeg håper det!! :Heartred
Takk! Men skummelt å ta imot gratulasjoner :eek: Men akkurat nå så er jeg jo gravid, så får bare glede meg over det uansett hvordan det går :Heartred
Jeg tok også en babyplan 9DPO igår og den var blenda, dette vil jeg si er babystrek uten og gi deg dårlige forhåpninger :Heartbigred :Heartbigred Hatt en sånn sist gang jeg ble gravid og den var babystrek.
Tusen takk :Heartred:Heartred Jeg forventet helt ærlig negativ i dag fordi jeg ikke har fått positiv før 10 dpo før, og da enda svakere strek enn testene jeg la ut her!
 
Æææ dere nå har jeg vært dum og tatt en test!! 9dpo i dag. Og der kan man jo se noe, men så er det jo disse dumme babyplan testene da!

Jeg tok jo en på 7 dpo bare fordi testetrangen var så stor selv om jeg visste at det var poengløst og der var det IKKE noe å se.

Men seriøst, denne streken er litt rosa og hel og fin :eek: og nå angrer jeg på at jeg helte urinen i do før jeg rakk å bruke en make sure og en metode :(

Legger ved noen bilder jeg tok 2,5 minutter etter at den ble dyppet. Streken dukket opp etter ca 2 min.

Hva tenker dere? Kan en skygge være så tydelig og rosa?
Her er det strek ja
 
Jeg tok ny test i dag tidlig, men den er ikke særlig mye sterkere enn hva den var i går.. krysser fingrene for at dette ikke er en kjemisk :oops:
 

Vedlegg

  • 3446349E-3342-4475-9076-DD00F527EE50.png
    3446349E-3342-4475-9076-DD00F527EE50.png
    9,9 MB · Visninger: 93
Jeg tok ny test i dag tidlig, men den er ikke særlig mye sterkere enn hva den var i går.. krysser fingrene for at dette ikke er en kjemisk :oops:
Da jeg ble gravid med nr 2 i 2019 så var det ikke store forskjellen mellom mine streker heller så tidlig. Før det plutselig ble mye mørkere.
 
Da jeg ble gravid med nr 2 i 2019 så var det ikke store forskjellen mellom mine streker heller så tidlig. Før det plutselig ble mye mørkere.
Jeg har lest at hcg dobles ca hvert andre døgn, og testene ble tatt med 11 timers mellomrom, så jeg tenker at det fortsatt er håp :angelic:
 
Jeg måtte skikkelig tisse nå og klarte så klart ikke å dy meg :p så her ble det nå en babyplan og en metode test. Babyplan var enda mer rosa og tydelig nå! Metode sin er også rosa, men litt vanskeligere å se på bilde.

Bildet med fire tester: De to i midten er fra morgenen i dag, øverste og nederste er tatt nå.

Herreguuud!!! :Heartred
 

Vedlegg

  • 86F0344A-1434-4101-A10A-6789E8BCE5B6.jpeg
    86F0344A-1434-4101-A10A-6789E8BCE5B6.jpeg
    2 MB · Visninger: 83
  • 942D93F4-BEC0-4B49-81B2-4A5E066AD204.jpeg
    942D93F4-BEC0-4B49-81B2-4A5E066AD204.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 83
  • E3A8845D-2BD1-46A3-8E24-3AD126471FCB.jpeg
    E3A8845D-2BD1-46A3-8E24-3AD126471FCB.jpeg
    955 KB · Visninger: 88
Åå jeg håper det!! :Heartred

Takk! Men skummelt å ta imot gratulasjoner :eek: Men akkurat nå så er jeg jo gravid, så får bare glede meg over det uansett hvordan det går :Heartred

Tusen takk :Heartred:Heartred Jeg forventet helt ærlig negativ i dag fordi jeg ikke har fått positiv før 10 dpo før, og da enda svakere strek enn testene jeg la ut her!
Forstår det. Men satser på at denne holder helt inn, og uansett er du gravid nå :Heartred så nyt det, så skal du se det kommer enda sterkere streker de neste dagene:happy:
 
Jeg måtte skikkelig tisse nå og klarte så klart ikke å dy meg :p så her ble det nå en babyplan og en metode test. Babyplan var enda mer rosa og tydelig nå! Metode sin er også rosa, men litt vanskeligere å se på bilde.

Bildet med fire tester: De to i midten er fra morgenen i dag, øverste og nederste er tatt nå.

Herreguuud!!! :Heartred
Gratulerer :Heartred
 
Jeg måtte skikkelig tisse nå og klarte så klart ikke å dy meg :p så her ble det nå en babyplan og en metode test. Babyplan var enda mer rosa og tydelig nå! Metode sin er også rosa, men litt vanskeligere å se på bilde.

Bildet med fire tester: De to i midten er fra morgenen i dag, øverste og nederste er tatt nå.

Herreguuud!!! :Heartred
Så gøy!! Gratulerer :love7
 
Kjøpte ein haug med billige EL og HCG testar tidlig i år, som eg absolutt ikkje har fått bruk for :hilarious: men prøvde ein nå, 8dpo, og jaggu syns eg at eg ser strek! I min teori, siden eg e så moody, så må det være hcg produksjon for at det skal være graviditet, så det styrke jo litt tanken:cool: eg har tatt ufattelig mykje gravidtester og aldri opplevd skygge eller falsk positiv. Men for all del, tar denna med ei stor klypa salt! Men har type 30 stk av denna typen så ska testa måren og kveld berre for gøy, bør jo se ganske kjapt om det utvikle seg då ja :)
20221209_101930.jpg
 
Back
Topp