IKM uke 50 ❤️

Noen som har erfaring med babyplan sine tidlig tester og skyggestrek? Fikk denne her nå 9 dpo :oops:

Synes den var litt for tydelig til å kun være en skyggestrek? :angelic:
 
Jeg selv fikk det jeg trooor er skyggestrek på sist test fra babyplan, fordi jeg ikke vet når eggløsningen var denne måneden så tok jeg en test, 3 desember.

Vis vedlegget 394020

Hva tror du/dere om denne? Jeg fikk iallefall blankt negativ idag da jeg testet igjen :shifty:
Det ser ut som en skyggestrek.. kjipt med sånne tester som gir falske forhåpninger :(
 
Jeg selv fikk det jeg trooor er skyggestrek på sist test fra babyplan, fordi jeg ikke vet når eggløsningen var denne måneden så tok jeg en test, 3 desember.

Vis vedlegget 394020

Hva tror du/dere om denne? Jeg fikk iallefall blankt negativ idag da jeg testet igjen :shifty:

Ser ut som en skyggestrek, bare. Skyggestreker er grå.
 
Synes den var litt for tydelig til å kun være en skyggestrek? :angelic:
Ja, den er ganske tydelig og mye tykkere enn tidligere skyggestreker jeg har hatt, men har ikke brukt babyplan strimler før nå :rolleyes: Får bare krysse fingrene, og forsøke å vente til i morgen!
 
Ja, den er ganske tydelig og mye tykkere enn tidligere skyggestreker jeg har hatt, men har ikke brukt babyplan strimler før nå :rolleyes: Får bare krysse fingrene, og forsøke å vente til i morgen!

Håper på to streker❤️
 
Hvis du har negativ i dag vil jeg tro enten skygge eller eventuelt kjemisk :sorry:
Ja det jeg og tenker. Men synes det er rart om det faktisk var en svak positiv også. For testen ble tatt 3 dager etter det jeg mener skulla vært dagen for eggløsning. Meen, kunne jo hadd en tidlig eggløsning og :dontknow
 
Ja, den er ganske tydelig og mye tykkere enn tidligere skyggestreker jeg har hatt, men har ikke brukt babyplan strimler før nå :rolleyes: Får bare krysse fingrene, og forsøke å vente til i morgen!
Har fra tidliger ikke fått skyggestreker på babyplan sine tester jeg iallefall. Kun den eventuelle her nå:dontknow
Brukte bare babyplan sine tester, sist jeg prøvde på barn, fikk da enten klart negativ og tilslutt klar positiv. Men da slo de ikke ut før jeg var nesten 6 uker påvei :confused004
Men krysser fingrene for at neste test du tar er en aning sterkere, og at det gror seg ei spire til deg nå :love2
 
Det ser ut som en skyggestrek.. kjipt med sånne tester som gir falske forhåpninger :(
Okei. Aldri fått så svakt før, så håper nesten det bare er skygge, så at muligheten fortsatt er der at jeg hadde eggløsning da jeg somregel bruker. Da er det et liiite håp for og enda få en positiv om en ukes tid :angelic:
 
Jeg klarte ikke å holde meg, og tok en til nå. Voldsomt med to så sterke skyggestreker kanskje? :angelic:
 

Vedlegg

  • 606935E3-4344-490F-979E-D3855A95663D.jpeg
    606935E3-4344-490F-979E-D3855A95663D.jpeg
    238,4 KB · Visninger: 141
Jeg selv fikk det jeg trooor er skyggestrek på sist test fra babyplan, fordi jeg ikke vet når eggløsningen var denne måneden så tok jeg en test, 3 desember.

Vis vedlegget 394020

Hva tror du/dere om denne? Jeg fikk iallefall blankt negativ idag da jeg testet igjen :shifty:
Sniker. Synes denne streken er på feil sted, altså for nær kontrollstreken, ift hvor de pleier å være?
 
Hei. Melder meg inn her :)

PrøverLykkeNr3 - 33 - B3 - PP4 - EL: usikker - IKM 17.12

Er nå på PP4 etter uttak av P-stav, PP1 hadde vi en kjemisk, alt blenda etter dette. Fått ganske stabil syklus nå, men ikke heelt i sjakk :p

Har hadd mye eggløsningslim med spor av blod i ved hver eggløsning hittil, men denne måneden har eg ikke fått tatt verken EL-test (pga sykehus innleggelse med minste) eller sett antydning til slim:rolleyes:
- Har dere andre bestandig eggløsningsslim før eggløsninga kommer?
Jeg pleier også å ha el slim ved eggløsning.. men jeg hadde ikke det denne måneden.. jeg hadde likevel el smerter og positiv el test :) kan huske at jeg et par tidligere måneder ikke har hatt el slim, men da går det gjerne flere måneder i mellom.. venninna mi som nylig har blitt gravid har også vanligvis el slim, men den måneden hun ikke så tegn til det, ble hun gravid :love2 så det er fortsatt muligheter!
 
Har ikke postet her siden jeg var gravid med første. Jeg har ventet mens 15 - 17 desember. Syklus har variert fra 27 dager til 32 de siste månedene. Vi hadde sex 29 november. Tok en test i 11 tiden idag (ikke morgen urin) og jeg tror jeg ser ting :wacky: Det er vell ikke noen ultra svak strek på denne?
YCSCfCm.jpg
 
Har ikke postet her siden jeg var gravid med første. Jeg har ventet mens 15 - 17 desember. Syklus har variert fra 27 dager til 32 de siste månedene. Vi hadde sex 29 november. Tok en test i 11 tiden idag (ikke morgen urin) og jeg tror jeg ser ting :wacky: Det er vell ikke noen ultra svak strek på denne?
YCSCfCm.jpg
Jeg ser noe svakt :happy:
 
Jeg pleier også å ha el slim ved eggløsning.. men jeg hadde ikke det denne måneden.. jeg hadde likevel el smerter og positiv el test :) kan huske at jeg et par tidligere måneder ikke har hatt el slim, men da går det gjerne flere måneder i mellom.. venninna mi som nylig har blitt gravid har også vanligvis el slim, men den måneden hun ikke så tegn til det, ble hun gravid :love2 så det er fortsatt muligheter!
Da trygger jeg meg på at det fortsatt er muligheter:happy: har aldri tenkt så hardt over dette el slimet, før nå. Får håpe det er slik for oss også, at det klaffer når slimet ikke er tilstede:p Bare lest så mangeplasser, at man er mest fruktbar når man har el slim?!
 
Back
Topp