~~IKM UKE 5~~

Entusiasme er bra! Får håpe mange av oss ender med to streker i slutten av denne pp...
Hehe han er så søt der han sitter og egentlig ikke skjønner så mye av denne kvinnekroppen, el osv.

Gikk noen minutter etter jeg forklarte han meningen med å tempe så sier han: men skal du stikke den inn der nede mens du blør??
Neida jeg venter til mensen er over sa jeg. Jeg kan tempe oralt, vaginalt eller rektalt sa jeg, men oralt kan gi litt forskjellig målinger ettersom temperaturen i rommet endrer seg, sover med lukket eller åpen munn osv. Og rektalt er ikke aktuelt. (Utgang, ingen inngang :p )
Men han mente jeg skulle tempe rektalt, så kunne han føle seg fram til temp vaginalt :p hehe vet ikke hvor pålitelig hans "termometer" er :p :p

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ikke at det betyr allverden, men jeg har fått en sånn :cool: istedet før pp8 :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Heisann alle sammen;) her begynner jeg med el test fredag el lørdag. ( fredag er cd13, hadde pos el test dag 16 sist;)) har bare 6 stk igjen og bestiller ikke fler før tr melder sin adkomst!! (Krysser fingre og tær for at dette er vår positive pp periode!) Vi har vært flink hittil, lagt aksjer søn, man og ons. Så vi må bare fortsette sånn. Har ikke fått el symptomer enda men håper de kommer snart:D stor klem

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, så ligger jeg her da med rumpa oppå en pute. Mannen har sovnet. Vi har lagt inn aksjer ;) he he... CD 10 i dag... Eller CD 11 nå når kl har bikket tolv. Hadde lav på CBFM i dag, men tør ikke å stole helt på den. Har kjøpt CB dig el tester også som jeg skal begynne med i morgen! ;) EL må dokumenteres! He he ;) God natt dere :)

He he:) Så bra at dere er i gang! Jeg har vært syk, så vi har ikke lagt inn aksjer enda her... Men jeg er bare på CD 6, så tar det ikke så tungt. Feberen ser ut til å være på vei ned for meg, så da er det bare å håpe at mannen ikke får dette:)

ImageUploadedByBV Forum1389270541.902026.jpg

Nå nærmer det seg EL for min del:) Passet utmerket om det skjer i helgen!

Har begynt å få litt stikkinger nederst i magen mot en side. Det kan vel være tegn på EL ? :D
Edit: ooog små murringer, tror og håper kroppen er på rett kjør :)

Last edited:
Når på dagen tar dere EL-testene? Mener å ha lest at det er best midt på dagen, men aner ikke hvordan jeg skal få det til på jobb... :-)

Når på dagen tar dere EL-testene? Mener å ha lest at det er best midt på dagen, men aner ikke hvordan jeg skal få det til på jobb... :-)

Jeg tar den før jeg går til lunsj, kl. 11. Da har jeg ikke vært på do siden jeg stod opp.

Hvis jeg absolutt må på do før lunsj, venter jeg noen timer, gjerne til 14-tiden før jeg tar testen.

Kjenner meg igjen i det der at det er litt vanskelig på jobb. Toalettene ved mitt kontor er bare båser som er felles for menn og kvinner, og det er litt vanskelig å tisse i kopp og samtidig skjule det .

Vi har heldigvis et toalett i en annen etasje som kun er for damer, som også har vask. Jeg går heller litt ekstra for å teste i fred, enn å sitte på fellestoalettene og kave med åpning av tester og holding av kopper.

Mellom 10 og 15 er vel det mest ideelle tidspunktet, så du må nesten finne det tidspunktet som passer best for deg.

Jeg tester kl 11. Da har jeg ikke vært på toalettet siden kl07. Tester på jobb (der har vi uringlass og så veldig praktisk) :)
Syns faktisk dey er vanskeligere å teste hjemme for det er vanskeligere å hoøde seg så mange timer kår jeg bare er hjemme og styrer.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Får nesten prøve å lure med meg kopp og test på do på jobben da.. ;-) gjør jo arbeidsdagen litt mer spennende! :-)

Jeg tester som regel en gang mellom 11 og 13. Må gjøre det på jobb iblant, og det er egentlig håpløst hos meg... Men det går an...

Gleder meg tilmålte begynne å tempe i morgen (vært syk til nå), teste på mandag, og time hos gyn på tirsdag. Håper EL ikke lar vente på seg denne runden!

Prøvde å lese i Clearblue bruksanvisningen. Fant ingenting om det. Hva er grunnenal til at det helst skal testes senere/på formiddagen??

Noen som kan forklare? Lurer på om det begynner å murre litt her nå. Bra tegn på at noe er i fang kanskje?! :)

Har noe med at konsentrasjonen av LH hormonet øker i løpet av døgnet og at mellom 11 og 15 er det på topp. Lykkeliten_86 hadde laget en fin illustrasjon. Skal se om jeg finner den.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Back
Topp