Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Igår øverst og idag nederst. 12 dpo idag og synes ikke det er noe særlig økning, og det gjør meg litt redd kjenner jeg... Så nervepirrende dette skal være da
Vis vedlegget 241909
Ja, det krysser jeg også fingrene for! Men Babyplantesten jeg tok i dag er dessverre like svak som i gårSynes jeg ser strek her!
Krysser fingrene for oss så vi slipper unna ivf [emoji1]

Det er santJeg synes det der ser helt fint utEr jo ofte variabelt med fargestoff i de testene der, så du ser sikkert en god økning til i morgen[emoji1]
Så spennende! Synes jeg ser noe svakt derSupersvak strek i dag hos meg, men jeg trenger ikke å konsentrere meg like hard som i går for å se den [emoji16] Vanskelig å få med på bilde, men jeg tror at den har rosafarge i segHååååper bare at det ikke er en ny kjemisk[emoji1317]
![]()
Æsj, så kjedeligNegativ test i dag og IKM i morgen. Pulsen på vei ned også, så da er det bare å vente på TR og gå inn i pp5. Gratulerer til alle med positiv test og lykke til videre til alle som må fortsette prøvingen [emoji4]
Masse lykke til i neste pp! Yaay!![]()
Tok ny test i dag [emoji1360] Nå ser jeg bedre en strek[emoji7]
![]()
Tror det er vanskelig å si hvis du ikke har målt hcg for å være sikker på at den er ute av kroppen. Så kan være både det ene eller det andre, vil jeg tro. Krysser fingrene for at det er babystrek! Blir spennende å se flere testerNå skjønner jeg ingen ting. For 4 uker siden startet MAen.
I dag er jeg 8dpo, og jeg fikk denne:
Vis vedlegget 241942Vis vedlegget 241943
Kan det være igjen hcg etter MAen, eller er jeg gravid på nytt?
Nå skjønner jeg ingen ting. For 4 uker siden startet MAen.
I dag er jeg 8dpo, og jeg fikk denne:
Vis vedlegget 241942Vis vedlegget 241943
Kan det være igjen hcg etter MAen, eller er jeg gravid på nytt?
Tror det er vanskelig å si hvis du ikke har målt hcg for å være sikker på at den er ute av kroppen. Så kan være både det ene eller det andre, vil jeg tro. Krysser fingrene for at det er babystrek! Blir spennende å se flere tester![]()
Jeg har ikke sjekket hcg i det hele tatt. Jeg tok en g-test før blødningen var borte. Den var knallpositiv. Tror EL var forrige helg. Dagene før hadde jeg i alle fall EL-slim.Har du hatt negativ test i mellom, er det mest sannsynlig et nytt lite frø [emoji8]
![]()