~IKM uke 5 2018~

Igår øverst og idag nederst. 12 dpo idag og synes ikke det er noe særlig økning, og det gjør meg litt redd kjenner jeg... Så nervepirrende dette skal være da :dead:

318C3840-5890-4865-A52D-226135868AFF.jpeg

Negativ test i dag og IKM i morgen. Pulsen på vei ned også, så da er det bare å vente på TR og gå inn i pp5. Gratulerer til alle med positiv test og lykke til videre til alle som må fortsette prøvingen [emoji4]

Jeg synes det der ser helt fint ut :) Er jo ofte variabelt med fargestoff i de testene der, så du ser sikkert en god økning til i morgen[emoji1]
Det er sant :) Jeg får prøve å roe meg litt ned :p

Supersvak strek i dag hos meg, men jeg trenger ikke å konsentrere meg like hard som i går for å se den [emoji16] Vanskelig å få med på bilde, men jeg tror at den har rosafarge i seg :) Hååååper bare at det ikke er en ny kjemisk[emoji1317]
6f0a96e134045a9410c7d101c7e58f1c.jpg
Så spennende! Synes jeg ser noe svakt der :D Krysser fingrene for deg :)

Negativ test i dag og IKM i morgen. Pulsen på vei ned også, så da er det bare å vente på TR og gå inn i pp5. Gratulerer til alle med positiv test og lykke til videre til alle som må fortsette prøvingen [emoji4]
Æsj, så kjedelig :shifty: Masse lykke til i neste pp! :)

Nå skjønner jeg ingen ting. For 4 uker siden startet MAen.
I dag er jeg 8dpo, og jeg fikk denne:
20180128_121809.jpg
20180128_121850.jpg

Kan det være igjen hcg etter MAen, eller er jeg gravid på nytt?

Nå skjønner jeg ingen ting. For 4 uker siden startet MAen.
I dag er jeg 8dpo, og jeg fikk denne:
Vis vedlegget 241942Vis vedlegget 241943
Kan det være igjen hcg etter MAen, eller er jeg gravid på nytt?
Tror det er vanskelig å si hvis du ikke har målt hcg for å være sikker på at den er ute av kroppen. Så kan være både det ene eller det andre, vil jeg tro. Krysser fingrene for at det er babystrek! Blir spennende å se flere tester :)

Tenk: i morgen er det uke 5! Krysser fingrene for mange doble streker, kryss og «Gravid»-resultater [emoji254] Oktoberbaby! [emoji64][emoji170][emoji173]️

Tror det er vanskelig å si hvis du ikke har målt hcg for å være sikker på at den er ute av kroppen. Så kan være både det ene eller det andre, vil jeg tro. Krysser fingrene for at det er babystrek! Blir spennende å se flere tester :)

Har du hatt negativ test i mellom, er det mest sannsynlig et nytt lite frø [emoji8]
Jeg har ikke sjekket hcg i det hele tatt. Jeg tok en g-test før blødningen var borte. Den var knallpositiv. Tror EL var forrige helg. Dagene før hadde jeg i alle fall EL-slim.

Aaaargh. Hvis EL var torsdag (og ikke fredag) er jeg nå 9 dpo og Ikm i morgen i såfall. Har hatt lutealfaser på 10-11 dager, OG NÅ SER DET UT SOM DEN JÆ.... TANTA KOMMER!

Grrrrr

Back
Topp