IKM uke 5 ️

Det kan såklart ha vært. Har ikke testet for el, og kan huske litt stikking i magen noen dager etter det jeg tenkte var el.

Da tror jeg personlig nok selv at EL var når du kjente du hadde vondt/stikking. Har du notert hvilken dag det var?

Teit som jeg er så noterte jeg det ikke. Men det ble bare lagt inn aksjer på en dato (12.) så må jo ha vært i dagene etter det. Har kjøpt cb-digital. Skal ta en i morgen :)

Da er det nok - noen dager iallefall❤️ Spennende med digital:nailbiting::love017

Bananamama - 36 - 3 - 2 - 12/01 - 26/01

Fikk en positiv test i dag, 5IKM. Testet negativt 1,2,3IKM. Så er usikker på om jeg tør stole på at det holder. Hadde en SA i oktober så hodet går raskt dit. Men! Har kjent på alle mine graviditetssymptomer så var ikke overrasket over at testen plutselig var positiv. Noe andre som har opplevd at det tok så lang tid å få positiv test og at det har gått bra?
Så godt at du kommer inn å øker graviditetsstatistikken i gruppa :cheers

Da er det nok - noen dager iallefall❤️ Spennende med digital:nailbiting::love017
Tok cb-digital. Og det var som jeg fryktet, 1-2 uker. Men så kom sambo og fortalte at i følge hans app (han tracker syklusen min) så skulle el- ha vært 18. Om det stemmer så er jo 1-2 helt innafor? For da er jeg jo «bare» 14 dpo. Blir helt forvirra og trøster meg med at jeg er gravid, så får jeg følge opp med strimmel ila uken.

Forventer tr ila dagen, og har negative tester..
Har tatt el tester de siste tre dagene også siden de kan slå ut på hcg også, og de har blitt sterkere. I dag nesten positiv :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20260201_112824_Gallery.jpg
    Screenshot_20260201_112824_Gallery.jpg
    552,1 KB · Visninger: 40
Back
Topp