Make sureJa, de kan jo variere veldig. Hvilken type har du testet med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Make sureJa, de kan jo variere veldig. Hvilken type har du testet med?
Det kan såklart ha vært. Har ikke testet for el, og kan huske litt stikking i magen noen dager etter det jeg tenkte var el.
Teit som jeg er så noterte jeg det ikke. Men det ble bare lagt inn aksjer på en dato (12.) så må jo ha vært i dagene etter det. Har kjøpt cb-digital. Skal ta en i morgenDa tror jeg personlig nok selv at EL var når du kjente du hadde vondt/stikking. Har du notert hvilken dag det var?
Teit som jeg er så noterte jeg det ikke. Men det ble bare lagt inn aksjer på en dato (12.) så må jo ha vært i dagene etter det. Har kjøpt cb-digital. Skal ta en i morgen![]()

Alt for nervepirrende! Vet jo at hcg kan variere VELDIG og jeg bør ikke henge meg sånn opp i tester. Samtidig har jeg mistet totalt tre ganger, så blir jo koko. Har symptomer da, så det er jo noe.Da er det nok - noen dager iallefallSpennende med digital
![]()
Setter deg på gravid jeg14DPO i dag. Strekene utvikler seg litt sakte, men jeg tenker jeg er gravid inntil det motsatte er bevistpositiv ultratidlig digital, så skal jeg ta en ukesindikator enten i dag eller i morgen
Vis vedlegget 478579
Vis vedlegget 478580

Så godt at du kommer inn å øker graviditetsstatistikken i gruppaBananamama - 36 - 3 - 2 - 12/01 - 26/01
Fikk en positiv test i dag, 5IKM. Testet negativt 1,2,3IKM. Så er usikker på om jeg tør stole på at det holder. Hadde en SA i oktober så hodet går raskt dit. Men! Har kjent på alle mine graviditetssymptomer så var ikke overrasket over at testen plutselig var positiv. Noe andre som har opplevd at det tok så lang tid å få positiv test og at det har gått bra?
Beklager hvis jeg ikke har sett oppdateringer.
Lykke til dere som fortsatt tester og gratulerer til dere med spirer
Time hos fastlegen på fredag, så håper vi kan bli litt klokere..Tok cb-digital. Og det var som jeg fryktet, 1-2 uker. Men så kom sambo og fortalte at i følge hans app (han tracker syklusen min) så skulle el- ha vært 18. Om det stemmer så er jo 1-2 helt innafor? For da er jeg jo «bare» 14 dpo. Blir helt forvirra og trøster meg med at jeg er gravid, så får jeg følge opp med strimmel ila uken.Da er det nok - noen dager iallefallSpennende med digital
![]()
.