IKM uke 5 ️

Dagens tester, 11dpo :cheers
IMG_7451.jpeg

Hahaha! Så fantastisk!! :happy093

Vi ALLE her hadde det på følelse , utenom deg selv som tvilte på tegnene - kanskje du ikke stolte på tegnene fordi du nettopp var gravid og hadde nylig VELDIG sterke symptomer :Heartred Mange lykkeklemmer til deg!!

Jeg har notert symptomer i FF, men avskrev dem som innbilning, 2dpo skrev jeg at jeg var sikker på at jeg var gravid, for da hadde jeg såå vondt i 2 timer på venstre eggstokkområde( får gjerne det hver gang jeg blir gravid):woot: Takk, takk, kjære duu:smiley-angelic003

5/6 dpo i dag. 5 i følge smerter jeg antok var el smerter, 6 i følge tester.
Har hatt smått murringer siden og stikk siden el, men føler det har tatt deg opp nå ikveld. Stikker greit der nå:oops:

Fikk også plutselig en varm men samtidig "isete" følelse på venstresiden i magen, kjentes fra like under ribbeina til midt på hoftebeinet. Varte i noen minutter. Har sikkert NULL med dette å gjøre men :hilarious:

Vi har dratt på hyttetur med noen venner og ungene nå, har tatt med meg en tidligtest og to vanlig tester som jeg tenker å ta søndags morgen, da er jeg 7/8 dpo! Hvis jeg ikke ryker på den ene i morgen:hilarious:

11dpo:love017:smiley-bounce012Skal lage hjemmelaget vårruller idag, det blir hubby og kidsa fornøyd med:smiley-bounce022 Ellers en rolig og koselig med fammen❤️skal teste på 2.urin etterpå:dance008
Screenshot_20260124_084456_FF.jpg

20260124_083654.jpg

20260124_083643.jpg

Uuuups, rauk på en testsmell i dag:wideyed: 8 dpo og ikkje tidligtest. Om en legger godviljen til kan en skimte en svaaak strek. Absolutt mest sannsynlig en skyggestrek, men spennende likevel

Seeer:nailbiting:

Back
Topp