God innstilling! Og du er jo gravid nå, uansett hva som måtte skje fremoverTusen takkTenker jeg er gravid til det motsatte er bevist, selv om IKM er mandag/tirsdag
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God innstilling! Og du er jo gravid nå, uansett hva som måtte skje fremoverTusen takkTenker jeg er gravid til det motsatte er bevist, selv om IKM er mandag/tirsdag
![]()

Tusen takk!Gratulerer så mye med spiren![]()
![]()
![]()
kom inn til oktober og skravle i vei
Har laget noen flere tråder nå også
Tusen takk!Will do, vi var jo i samme termingruppe sist også!
Da er det bare å skravle til 5000 innlegg, så vi kan få skjult gruppe
Åååh gratulerer!Jeg er GRAVID
Da var det reelle streker igår
![]()

Veldig glad for å se ekte positive tester fra deg nå
Håper spira sitter hele veien til PKS nå Tusen takkGratulerer![]()
GratulererJeg er GRAVID
![]()

Veldig glad for å se ekte positive tester fra deg nåHåper spira sitter hele veien til PKS nå
![]()
Håper også at denne holder hele veien til målstreken

Hurraaaa!!! Gratulerer!! Håper spiren sitter hele veien innJeg er GRAVID
![]()

Har du flere ks bak deg? Har 2 selv og kjenner jeg er litt bekymret for evt 3 ks mtp arrvev å slikt.
Ingen problemer altså, jeg gleder meg med deg!Jeg våkna med mens-murringer i rygg, så jeg håper det er noe implantasjon på gang. Og så falt jeg på isen, så har siden vært i et rabbithole på om det kan ødelegge noe
![]()
Tenker den er så godt beskyttet inni der atte. Hadde mensenmurringer onsdag og idag, eller nå er det etter midnatt, da men.. heheVil du at jeg skal sette deg på gravid eller vente til IKM?Tusen takkTenker jeg er gravid til det motsatte er bevist, selv om IKM er mandag/tirsdag
![]()
Lurer på om jeg vil vente til IKM, for å ikke jinxe detVil du at jeg skal sette deg på gravid eller vente til IKM?![]()