IKM uke 5 ️

Takk :Heartred har testet, og det er ikke noe i veien med han heller. Første barnet prøvde vi 6 mnd før jeg tok kontakt med privatklinikk og startet på letrozol. 4 mnd på det så satt spiren. Mulig jeg derfor blir ekstra utålmodig, men angrer kanskje litt på at jeg prøver å få hjelp offentlig nå etter den gode opplevelsen privat sist.

Hun kunne se at jeg har hatt el på venstre side. Mulig det bare var så sent i går kveld/natt at tempen ikke har steget enda. Har fjernet noen temperaturer som ble unormalt høye pga sykdom, men her er grafen.

Vis vedlegget 477504
Burde jo ikke være forskjell på helsehjelp, så dumt de ikke bare kan se på historikken å gi deg letrozorol med en gang. Krysser fingrene for to streker denne gang :smiley-angelic001

Eeeeendelig begynner det å skje noe!! Ble i alle fall ikke EL 12.01 som alle appene forespeilte:facepalm: Men det er i grunn vanlig for meg med litt sen EL.

Temper også for første gang:dance011Ikke gjør narr av grafen min:laughing005 Spent på å se temp etter EL. Slet lenge med at EL ikke kom (etter svangerskap), men virker som syklusen fungerer bra nå. Allikevel kjekt å bekrefte EL med temp.

@Dodraugen jeg gir en lyd når jeg vet EL dag:love2

Vedlegg

• IMG_2354.jpeg
    IMG_2354.jpeg
    221,6 KB · Visninger: 38
  • IMG_2355.jpeg
    IMG_2355.jpeg
    195,7 KB · Visninger: 38
Takk :Heartred har testet, og det er ikke noe i veien med han heller. Første barnet prøvde vi 6 mnd før jeg tok kontakt med privatklinikk og startet på letrozol. 4 mnd på det så satt spiren. Mulig jeg derfor blir ekstra utålmodig, men angrer kanskje litt på at jeg prøver å få hjelp offentlig nå etter den gode opplevelsen privat sist.

Hun kunne se at jeg har hatt el på venstre side. Mulig det bare var så sent i går kveld/natt at tempen ikke har steget enda. Har fjernet noen temperaturer som ble unormalt høye pga sykdom, men her er grafen.

Vis vedlegget 477504
Skjønner at det blir nedtur å gå offentlig da ja. Får skikkelig håpe det sitter denne runden :Heartblue Høres jo ut som dere har gode sjanser når begge to har så gode forutsetninger.

Og blir spennende å se om tempen stiger imorgen.

Skjønner at det blir nedtur å gå offentlig da ja. Får skikkelig håpe det sitter denne runden :Heartblue Høres jo ut som dere har gode sjanser når begge to har så gode forutsetninger.

Og blir spennende å se om tempen stiger imorgen.
Ja, håper jo det. Mister litt håpet etter så lang tid da.. skal oppdatere dere i morgen:joyful:
Samtidig litt optimistisk denne syklusen da el-tegn har vært MYE tydeligere enn vanlig

PP8(PP2 etter MA uke 9+5)/CD23/1DPO:
Da har jeg iallefall fått stadfestet at kroppen er i ulage etter MA enda:wacky: EL var da først på CD22, kroppen prøvde på EL før i syklusen(CD15/CD16), men gikk tydeligvis ikke:wideyed: Håper virkelig ikke kroppen har gått tilbake til lang syklus igjen, som den gjorde flere år tilbake:bag: Det er så forferdelig seigpining med laange sykluser:arghh:

Tror nå jeg er i dpo-land, da tempen steg som normalt som den pleier etter EL:smiley-bounce012Måtte override FF denne gangen. Litt kjipt å skulle vært 7dpo idag, men hey, om det var nå gullegget først slapp, så er det verdt det:smiley-bounce022

Da er det bare å håpe at det er gullegget som ENDELIG slapp, og at jeg blir gravid
igjen:smiley-angelic001:love7:smiley-angelic001
Screenshot_20260114_074545_FF.jpg

Last edited:
Da har jeg iallefall fått stadfestet at kroppen er i ulage etter MA enda:wacky: EL var da først på CD22, prøvde på EL før i suklusen(CD15/CD16), men gikk tydeligvis ikke:wideyed: Håper virkelig ikke kroppen har gått tilbake til lang syklus igjen, som den gjorde flere år tilbake:bag: Det er så forferdelig seigpining med laange sykluser:arghh:

Tror nå jeg er i dpo-land, da tempen steg som normalt som den pleier etter EL:smiley-bounce012Måtte override FF denne gangen. Litt kjipt å skulle vært 7dpo idag, men hey, om det var nå gullegget først slapp, så er det verdt det:smiley-bounce022

Da er det bare å håpe at det er gullegget som ENDELIG slapp, og at jeg blir gravid

Krysser fingrene for at det var gullegget :love017

Krysser fingrene for at det var gullegget :love017

Takk for det, gode duu:smiley-angelic003Jeg håper sånn inderlig på spire igjen:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Håper vi får en gravidrate på 100% her inne:smiley-bounce012:love7:smiley-angelic001

Jeg heier på hele gjengen!!

Er det lenge siden du var gravid sist? (Utenom MA:sad015)

Jaaah, håper alle blir preggy:smiley-bounce012

Det siste året har jeg opplevd SA, mange kjemiske og siste var MA I uke 9+5 i november- så håper vi får en terminspire snart:Heartred:smiley-angelic001

Da har jeg iallefall fått stadfestet at kroppen er i ulage etter MA enda:wacky: EL var da først på CD22, prøvde på EL før i suklusen(CD15/CD16), men gikk tydeligvis ikke:wideyed: Håper virkelig ikke kroppen har gått tilbake til lang syklus igjen, som den gjorde flere år tilbake:bag: Det er så forferdelig seigpining med laange sykluser:arghh:

Hvordan gjør man sånn override?

Krysser fingrene for gullegget :Heartblue

Jeg hadde en MA før forrige terminspire, syklusen var helt på bærtur. Hadde 3 mnd pause før vi prøvde på nytt, og da var det bingo om jeg hadde kort eller lang syklus, så ikke ta sorgene på forskudd, varer nok bare en liten periode! :Heartred

Jeg hadde en MA før forrige terminspire, syklusen var helt på bærtur. Hadde 3 mnd pause før vi prøvde på nytt, og da var det bingo om jeg hadde kort eller lang syklus, så ikke ta sorgene på forskudd, varer nok bare en liten periode! :Heartred

Ja, syklusen er helt i ulage:wacky: Dette blir 2 eggløsningen etter MA, håper kroppen slapp gullegget nå:smiley-angelic001:love7✨️ Lei meg for at du også har gårt gjennom en MA:crybaby2

Ja, syklusen er helt i ulage:wacky: Dette blir 2 eggløsningen etter MA, håper kroppen slapp gullegget nå:smiley-angelic001:love7✨️ Lei meg for at du også har gårt gjennom en MA:crybaby2
Satser på det var gullegget, så slipper du å irritere deg over syklusen. Utrolig hvor mye ubalanse man får i kroppen av å miste. Vår satt på første når vi prøvde igjen etter MA ( tok 3 mnd pause) så har stor tro på at man er litt ekstra fruktbar i tiden etter :Heartred
Takk det samme! Heldigvis fikk jeg verdens beste baby etterpå, så hadde ikke ville forandret på noe, så tenker ærlig talt ikke på det lengre. Er verre når man står i det før spiren sitter, men håper og tror at du ikke må oppleve noe slikt igjen! Skulle ha med fine smilyer her, men den bare tullet seg!
Tvi tvi til oss alle sammen. Jeg kløøøøør i fingrene til vi kan begynne å teste etter to streker!

Fortsatt negative el tester, cd17 i dag!
Kunne se en liten blodflekk i trusa i går ettermiddag, lurer på hva det kan være :confused004

Hvis dere har hatt sex, så kan det jo være et lite blodkar som har sprengt?❤️ Pleier du å ha lang syklus?

Back
Topp