IKM uke 5 ️

Cd 13 (nå før midnatt), hatt en del stikk/smerter i livmorområdet i dag! Lh testene ligger enda på ca 0,5 i premom. Fikk peak formiddagen cd14 sist syklus så er spent på morgendagens tester :Heartred

Er borte fra samboer mandags kveld til tirsdagsnatten, så vi må få lagt inn godt med aksjer før den tid:angelic:

MammatilA00 - 25 - B2 - pp14 - el 12/1 - IKM 26/1

Flytter inn her fra uke 3 etter el lot vente på seg. Går ut fra at toppen nås i løpet av dagen og el i morgen

Blir spennende å se hvordan det går med aksjelegging med sykdom i hus. Kunne ikke passet dårligere

IMG_5170.png

MammatilA00 - 25 - B2 - pp14 - el 12/1 - IKM 26/1

Flytter inn her fra uke 3 etter el lot vente på seg. Går ut fra at toppen nås i løpet av dagen og el i morgen

Blir spennende å se hvordan det går med aksjelegging med sykdom i hus. Kunne ikke passet dårligere

Vis vedlegget 477351

Velkommen hit :D

Krysser fingrene for at dere får skvist det inn. Kjedelig å gå glipp av en PP, spesielt når dere har prøvd så lenge!

Tenkte egentlig prøve å holde meg litt unna forum, men får prøve å holde det til et sunt nivå :smiley-ashamed004

Solsikke96 - 29 - B1 - PP2(etter MA) - EL 12/01 - IKM 27/01

Trodde jeg skulle få eggløsning 15. i følge apper og tidligere sykluser (kan selvfølgelig være kluss etter MA), fikk plutselig positive eggløsningstester i dag. Fått to blanke smileyer på clearblue advanced eggløsningstester, og så rett til fast smiley i dag. Måtte dobbeltsjekkes med en strimmel :smiley-ashamed004 Fikk lagt aksjer i går morges, så nå må jeg bare vente på at min kjæres hangover går noenlunde over, slik at vi kan få inn noen aksjer ekstra :laughing001 Er ekstra snill i dag for å si det sånn, haha.

IMG_7328.jpeg

Tenkte egentlig prøve å holde meg litt unna forum, men får prøve å holde det til et sunt nivå :smiley-ashamed004

Solsikke96 - 29 - B1 - PP2(etter MA) - EL 12/01 - IKM 27/01

Trodde jeg skulle få eggløsning 15. i følge apper og tidligere sykluser (kan selvfølgelig være kluss etter MA), fikk plutselig positive eggløsningstester i dag. Fått to blanke smileyer på clearblue advanced eggløsningstester, og så rett til fast smiley i dag. Måtte dobbeltsjekkes med en strimmel :smiley-ashamed004 Fikk lagt aksjer i går morges, så nå må jeg bare vente på at min kjæres hangover går noenlunde over, slik at vi kan få inn noen aksjer ekstra :laughing001 Er ekstra snill i dag for å si det sånn, haha.

Vis vedlegget 477365
Haha, hardt å være kar i dag høres det ut som laughing6

Velkommen hit :D

Krysser fingrene for at dere får skvist det inn. Kjedelig å gå glipp av en PP, spesielt når dere har prøvd så lenge!
Takk, fikk lagt noen aksjer i dag, så skal jeg prøve å få til i morgen og. Det begynner å bli lenge nå ja, har prøvd aktivt siden september 24. Har time hos gyn på tirsdag etter henvisning fra fastlege i oktober, så spent på hva de sier der.

smått usikker på når EL faktisk var eller om den kommer i natt :scratch Hatt sikkelig EL slim og smerter i går kveld / formiddag i dag (ikke hatt det så tydelig før), men testene forvirrer meg :laughing002 Mulig den også kommer i natt?

IMG_2351.jpeg
IMG_2354.jpeg
IMG_2360.png

IMG_1448.jpeg

Temper med smartklokke da, og det tok litt tid før jeg fikk fikset innstillingene på telefonen og FF riktig. Så det er egentlig bare CD 15 og utover det er riktig temp :p

Syns også å være nede på 35 grader høres så lavt ut? Men nå er det jo skikkelig kaldt om dagen da..

*Legger ved oppdatert graf

Last edited:
Wææ trodde toppen var i går, men må jo være et godt tegn at den nå ble enda sterkere?

Hadde forresten peak lh 12/1 når jeg ble gravid med nr 1. Litt gøy/skummelt/kjipt å tenke at om jeg blir gravid nå vil termin bli omtrent samtidig som sist

IMG_5171.jpeg

Back
Topp